Frågetråden
Re: Frågetråden
Varför spelar vi så otroligt dåligt utan Landeskog?
Varför ska spelarna i intervjuer låtsas om som att det inte enbart beror på Landeskog att vi har vunnit fyra i rad? Det beror enbart på Landeskog.
Varför ska spelarna i intervjuer låtsas om som att det inte enbart beror på Landeskog att vi har vunnit fyra i rad? Det beror enbart på Landeskog.
Frågetråden
För att vi spelar utan Landeskog.Staten skrev:Varför spelar vi så otroligt dåligt utan Landeskog?
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: Frågetråden
Satt några rader framför, otroligt irriterande. Sen skrek killen bredvid "Kämpa Djurgården" helt omotiverat då och dåpulverapa skrev:Varför sitter det en tjockisbrud med DIF-flagga och blåser i nån jävla tuta på matchen? Sitter någon sektion bort och håller på att bli tokig.
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
-
- Säsongskort: Ja
Dem visar betydligt mer engagemang än vad många i klacken gjort senaste tiden. Sitta tyst en hel match är det vidrigaste. Tar jag hellre tre feta brudar med sex tutor
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Hon med apan och killen med sjukt otvättat hår?Silverminken skrev:Satt några rader framför, otroligt irriterande. Sen skrek killen bredvid "Kämpa Djurgården" helt omotiverat då och dåpulverapa skrev:Varför sitter det en tjockisbrud med DIF-flagga och blåser i nån jävla tuta på matchen? Sitter någon sektion bort och håller på att bli tokig.

- Silverminken
Kan ha varit.. såg inte så mycket då det var mycket folk ivägen.lajjnus skrev:Hon med apan och killen med sjukt otvättat hår?Silverminken skrev:Satt några rader framför, otroligt irriterande. Sen skrek killen bredvid "Kämpa Djurgården" helt omotiverat då och dåpulverapa skrev:Varför sitter det en tjockisbrud med DIF-flagga och blåser i nån jävla tuta på matchen? Sitter någon sektion bort och håller på att bli tokig.
Engagerade supportrar har jag inget emot men näää det var mer irriterande
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Inse för en gångs skull att vi är inte bättre än dom andra....Silverminken skrev:Kan ha varit.. såg inte så mycket då det var mycket folk ivägen.lajjnus skrev:Hon med apan och killen med sjukt otvättat hår?Silverminken skrev:Satt några rader framför, otroligt irriterande. Sen skrek killen bredvid "Kämpa Djurgården" helt omotiverat då och dåpulverapa skrev:Varför sitter det en tjockisbrud med DIF-flagga och blåser i nån jävla tuta på matchen? Sitter någon sektion bort och håller på att bli tokig.
Engagerade supportrar har jag inget emot men näää det var mer irriterande
Re: Var köper man matchtröja med tryck?
Ingen som vet var man kan köpa tröja med tryck?AshtrayY skrev:Årets matchtröja har dykt upp på shop.difhockey.se, men där kan man inte köpa med namn och nummer. Någon som vet var man kan köpa en matchtröja med namn och nummer på?
/Magnus
/Magnus
2+2 för roughing och 10min för misconduct. Gruffet vid speakerbåset ungefär efter slutsignal.inloss skrev:Åkte Gabbe på en 10:a idag? Varför?
- DIF_Soldier
Snubben som fick uppdrag av får förening att sköta videointervjuer en kort period, allesamman.Daniel942 skrev: Vart sitter du på Hovet?
Visar lite vilken nivå dagens ansvariga håller.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Men spänn av....DIF_Soldier skrev:Snubben som fick uppdrag av får förening att sköta videointervjuer en kort period, allesamman.Daniel942 skrev: Vart sitter du på Hovet?
Expert.
- Daniel942
Det var en vänlig fråga, även om den kan uppfattas fel. Hade väl inte direkt min bästa dag.DIF_Soldier skrev:Snubben som fick uppdrag av får förening att sköta videointervjuer en kort period, allesamman.Daniel942 skrev: Vart sitter du på Hovet?
Jag skulle gärna ha en diskussion med honom IRL istället för här på forumet om hurvida man gör sig lustig på andras bekostnad.
Jag är knappast någon som för någon officiell röst för DIF.
DIF!
Ok, tack!Mash skrev:2+2 för roughing och 10min för misconduct. Gruffet vid speakerbåset ungefär efter slutsignal.inloss skrev:Åkte Gabbe på en 10:a idag? Varför?
Såg inte matchen var tvungen att jobba och tyckte att det kändes lite konstigt med en 10 på Gabbe.
"Whatever you want"