Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Re: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Det är precis vad motståndarna vill, att Linkan spelar + att han får mycket istid. Det fick vi höra idag, det var vad Troja hoppades på. Så kass är han, jag tror Linkan är slut.
Senast redigerad av Caveman den 2012-10-25 21:20:07, redigerad totalt 1 gånger.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Juste. Har ni tänkt på hur mycket alla som kommer till föreningen sakta men säkert börjar suga? Det är nåt som är så jävla ruttet här.
DIF!
- -daniel-
Tävla? Det vet de flesta i laget inte ens vad det betyder...Edin skrev:Ja, det är väl lite som att böja sig framåt, glatt ta den i tvåan och sedan skrika våldtäkt när allt är över.-daniel- skrev:...är det inte lite fantastiskt förresten att spelarna blir förbannade EFTER matchen? Varför är det ingen som till synes verka bry sig att vi blir överkörda av ett bonngäng under pågående match? Oerhört beklagligt och pinsamt.
Man kan ju fråga sig varför dessa grabbar spelar ishockey över huvud taget. Jag trodde att man blev professionell idrottare därför att man älskade att tävla.
Musse Håkanssons analys i pausen var tämligen klarsynt: "Om alla tävlade lika mycket som Landeskog så skulle det se bättre ut". Ja.
- Lee Harvey Oswald
ta bort mig, snälla.Jim Morrison skrev:Jag är under isen. Jag är sabbad.
Magnutzzzzzz & Whole_Lot_Dif eller annan moderator, kan ni inte radera mig nu?
Inte bara här från forumet, utan en mer permanent "heltäckande" lösning.
Har försökt själv ett tag, men det går så långsamt...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nu får du nog utveckla det där lite...norrlandsgold skrev:Djurgårn skrev:Helt fantastiskt usel match. Den enda som kan gå hem rakryggad efter denna match är Otto enligt min mening. Han har verkligen blivit bättre och bättre på sistone. Resten får så jävla fett IG efter den här matchen och en rejäl pungspark ska de ha efter att ha pissat på både klubbmärke och oss supportrar i dagens match. FAN!
Det ska han väl vara efter fansens insats?
Just det. Glömde nämna domaren. Kass som vanligt.
Näe, jag gillar ditt sällskap. Du ska va kvar.Lee Harvey Oswald skrev:ta bort mig, snälla.Jim Morrison skrev:Jag är under isen. Jag är sabbad.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Steg 1) Pull the plugLee Harvey Oswald skrev:ta bort mig, snälla.Jim Morrison skrev:Jag är under isen. Jag är sabbad.
Steg 2) Pull the trigger
Steg 3) Problem solved!
- SirDIFalot
Har jag missat något eller varför riktar du massa inlägg till mig hela tiden?Caveman skrev:Var är SirDIFalot när man behöver honom..?
Expert.
- Lee Harvey Oswald
Mmmh, men det är ju det där med skakningarna också....-daniel- skrev:Steg 1) Pull the plugLee Harvey Oswald skrev:ta bort mig, snälla.Jim Morrison skrev:Jag är under isen. Jag är sabbad.
Steg 2) Pull the trigger
Steg 3) Problem solved!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
http://parkinsoninfo.parkinsonforbundet ... i-sverige/Lee Harvey Oswald skrev:Mmmh, men det är ju det där med skakningarna också....-daniel- skrev:Steg 1) Pull the plugLee Harvey Oswald skrev:ta bort mig, snälla.Jim Morrison skrev:Jag är under isen. Jag är sabbad.
Steg 2) Pull the trigger
Steg 3) Problem solved!
-
Hade det vart fredag hade man kunnat supa ner sig med lite god whisky o gråtande o sentimental drömt om när vi var bra...Tror många är på väg o behöva en burk valium efter dessa två urrkiga säsonger.
Själv sitter jag med en "virre". Enda sättet att trösta sig efter den här oförlåteliga prestationen idag...spocksbeard skrev:Hade det vart fredag hade man kunnat supa ner sig med lite god whisky o gråtande o sentimental drömt om när vi var bra...Tror många är på väg o behöva en burk valium efter dessa två urrkiga säsonger.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
-
Ja tog ut fin whiskyn ur skåpet nu...ett glas för o dämpa skit matchen..en för den jävla snön..en för att jag missade tåget hem...Fan domarn i matchens ögon är lika fina som två pisshål i snön..nu har jag fått ur mig lite agg o kan sova.DIF#1 skrev:Själv sitter jag med en "virre". Enda sättet att trösta sig efter den här oförlåteliga prestationen idag...spocksbeard skrev:Hade det vart fredag hade man kunnat supa ner sig med lite god whisky o gråtande o sentimental drömt om när vi var bra...Tror många är på väg o behöva en burk valium efter dessa två urrkiga säsonger.
- -daniel-
Haha, är du säker på att det inte var två flaskor du drack?spocksbeard skrev:Ja tog ut fin whiskyn ur skåpet nu...ett glas för o dämpa skit matchen..en för den jävla snön..en för att jag missade tåget hem...Fan domarn i matchens ögon är lika fina som två pisshål i snön..nu har jag fått ur mig lite agg o kan sova.DIF#1 skrev:Själv sitter jag med en "virre". Enda sättet att trösta sig efter den här oförlåteliga prestationen idag...spocksbeard skrev:Hade det vart fredag hade man kunnat supa ner sig med lite god whisky o gråtande o sentimental drömt om när vi var bra...Tror många är på väg o behöva en burk valium efter dessa två urrkiga säsonger.