Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Jag är under isen. Jag är sabbad.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tack för att du gör kvällen lite mer miserabel än den redan var Jim...
Helt fantastiskt usel match. Den enda som kan gå hem rakryggad efter denna match är Otto enligt min mening. Han har verkligen blivit bättre och bättre på sistone. Resten får så jävla fett IG efter den här matchen och en rejäl pungspark ska de ha efter att ha pissat på både klubbmärke och oss supportrar i dagens match. FAN!
Var är SirDIFalot när man behöver honom..?
- Jim Morrison
Men blicken...Manijock skrev:Tack för att du gör kvällen lite mer miserabel än den redan var Jim...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
...är det inte lite fantastiskt förresten att spelarna blir förbannade EFTER matchen? Varför är det ingen som till synes verka bry sig att vi blir överkörda av ett bonngäng under pågående match? Oerhört beklagligt och pinsamt.
-
Så ledsamt och se denna cirkus..Förstöra den enda bra femman vi har och tog bort Åberg..Vad fan gör Challe.. Lira bara Bremberg i pp detta funkar inte.. Har fan ingen lust o gå hela säsongen om det ska vara så här .
http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... og-ut-sig/
Vad är det för jävla rubrik. Landeskog skämde ut sig? Try Pettersson, Gustafsson, Chet varenda jävel skämde ut sig.
Vad är det för jävla rubrik. Landeskog skämde ut sig? Try Pettersson, Gustafsson, Chet varenda jävel skämde ut sig.
Är det inte dags för spelarna att komma ner från sin höga DIF-häst och inse att vi är ett AS-gäng precis som alla andra i AS och behöver svettas och blöda som alla andra i AS? Det är precis som att vi skall vinna matcher på att vi är stora starka DIF som hade otur som ramlade ur ES.
Blir inte klok på hur det kan gå så förbannat dåligt...
Blir inte klok på hur det kan gå så förbannat dåligt...
Tror förvisso att om vi vill ha den minsta av möjligheter att få igång Linkan, så är det speltid vi måste ge honom.spocksbeard skrev:Så ledsamt och se denna cirkus..Förstöra den enda bra femman vi har och tog bort Åberg..Vad fan gör Challe.. Lira bara Bremberg i pp detta funkar inte.. Har fan ingen lust o gå hela säsongen om det ska vara så här .
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
6 skott de 2 sista perioderna av DIF. Oj vilken forcering. Motståndarna darrar av rädsla..
PUNG vad dåliga vi är!!!
PUNG vad dåliga vi är!!!
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Glad att jag inte kunde gå, gillar inte att gråta offentligt.
- norrlandsgold
Djurgårn skrev:Helt fantastiskt usel match. Den enda som kan gå hem rakryggad efter denna match är Otto enligt min mening. Han har verkligen blivit bättre och bättre på sistone. Resten får så jävla fett IG efter den här matchen och en rejäl pungspark ska de ha efter att ha pissat på både klubbmärke och oss supportrar i dagens match. FAN!
Det ska han väl vara efter fansens insats?
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
-
Jo det är sant . Nått är fel. han kanske inte köper speliden av Challe.Mäklaren skrev:Tror förvisso att om vi vill ha den minsta av möjligheter att få igång Linkan, så är det speltid vi måste ge honom.spocksbeard skrev:Så ledsamt och se denna cirkus..Förstöra den enda bra femman vi har och tog bort Åberg..Vad fan gör Challe.. Lira bara Bremberg i pp detta funkar inte.. Har fan ingen lust o gå hela säsongen om det ska vara så här .
Ja, det är väl lite som att böja sig framåt, glatt ta den i tvåan och sedan skrika våldtäkt när allt är över.-daniel- skrev:...är det inte lite fantastiskt förresten att spelarna blir förbannade EFTER matchen? Varför är det ingen som till synes verka bry sig att vi blir överkörda av ett bonngäng under pågående match? Oerhört beklagligt och pinsamt.
Man kan ju fråga sig varför dessa grabbar spelar ishockey över huvud taget. Jag trodde att man blev professionell idrottare därför att man älskade att tävla och att man vill vinna till varje pris.
Men som några är inne på, även en kväll som denna så måste man ge en eloge till Otto. Vilken man.
Jag älskar dig, Kristofer.
Senast redigerad av Edin den 2012-10-25 21:20:24, redigerad totalt 2 gång.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.