Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
- norrlandsgold
Re: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Challe kan inte ha många liv kvar. Mitt förtroende för honom, som inte var högt från början, är helt raserat. In med Wikegård eller Janne Karlsson. Det här håller inte. Vi ligger på 9:e plats i HOCKEYALLSVENSKAN efter 15 omgångar.
+1
+1
Senast redigerad av norrlandsgold den 2012-10-25 21:06:44, redigerad totalt 1 gånger.
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Hur jävla pissdåligt det än blir så kan jag åtminstone trösta mig med att jag i alla fall inte är gnagare.
Skål på er.
Skål på er.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Godkända spelare
Wennberg
Åberg
Otto
1/2 Ölvestad
Resten underkänt
Kladdande med puck, snurra i hörnet utan att komma till ett enda vasst avslut. Två på varenda jävla puck och närkamper vunna kunde man räkna på en hand. Jag ser INGET positivt man kan ta med från den här matchen. Challe måste börja coacha på allvar, det duger inte att bara tro att det kommer lösa sig. Och herregud, MÅSTE Pickard frysa varenda jävla puck?
Timmy och Lidström, det är helt sinnessjukt. Det finns inga ord för hur dåliga de var idag.
Wennberg
Åberg
Otto
1/2 Ölvestad
Resten underkänt
Kladdande med puck, snurra i hörnet utan att komma till ett enda vasst avslut. Två på varenda jävla puck och närkamper vunna kunde man räkna på en hand. Jag ser INGET positivt man kan ta med från den här matchen. Challe måste börja coacha på allvar, det duger inte att bara tro att det kommer lösa sig. Och herregud, MÅSTE Pickard frysa varenda jävla puck?
Timmy och Lidström, det är helt sinnessjukt. Det finns inga ord för hur dåliga de var idag.
In med en jävla psykopat i båset som ställer Gustafsson pojkbandslugg på ända. Hade Christer Pettersson levat hade han varit ett bättre alternativ en den där svärmorsdrömmen Berglund.
Snälla, ta Sergei Fokin i båset!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Nepp för Aik lirar fotboll ute i Europa och hockeylaget ligger i Sveriges finrum och jagar mästerskapsslutspel. Säga vad man vill om äcklena, men fanskapet vet åtminstone hur man bjuder lite tillbaka till sina supportrar.Edin skrev:Hur jävla pissdåligt det än blir så kan jag åtminstone trösta mig med att jag i alla fall inte är gnagare.
Skål på er.
- Lee Harvey Oswald
Helter Skelter,Mäklaren skrev:Snälla, ta Sergei Fokin i båset!
In med en annan "Challe" i båset, Manson.
Han kunde "sätta folk i arbete" han...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Man känner sig brutalt rövknullad efter denna insats!
Agera!
Agera!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
...fan va hett det känns att åka till Scaniarinken på lördag (bokade biljetterna för en vecka sen). 

Håller med! Vi måste sluta med att bara titta på våra egna. Vi måste börja ta in spelare och ledare som har faktiskt kompetent och inte för de har en historia med föreningen.Alberget4A skrev:Håller med! In med nåt nytt! NÅN SOM VET VAD FAN HAN HÅLLER PÅ MED! JAG ORKAR INTE MED ATT MAN SKA HA EN JÄVLA GRATISBILJETT IN I DIF BARA FÖR ATT MAN GJORT NÅGOT BRA TIDIGARE SOM INTE ENS ÄR RELEVANT!captcash skrev:Nej, inte mer inavlade gamla hjältar som floppar sönder.. Jag älskar Wikegård, Hardy, Challe osv men det är fan dax att ta in nån elak jävla skogstomte som sätter lite press på killarna istället för att flänga sig med fyndiga oneliners.ruffsarn skrev:In med Wikegård!
In med nån galen rysk tränare som inte kan ett ord svenska och bara kastar flaskor på spelarna när de inte blöder ur ögonen efter varje byte. En tränare som kan ge oss något NYTT och få respekt med sig istället för våra mjäkiga "mjaanäaee det var väl inget vidare kanske, eller huuur?"-tränare som pillar sig i naveln på Östermalm.
Sluta fördärva våra gamla hjältar, in med något nytt och ondskefullt, nån med jävulsk taktisk hjärna och som inte har någon koppling ALLS till vår organisation sen tidigare!
Men hur många vill inte ha tillbaka Janne Taur (Jag vill det inte) i fotbollen trots att han inte platsar? Sånt jävla inaveltänk bland alla. Hade DIF hockey styrt fotbollen hade Taur varit i startelvan varje match.
Man lever bara en gång...
Lyulin kan lära folk att knätacklas. In med honom!
- Jim Morrison
Borta
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Men vad fan.
Sorry. Ta bort skiten.
Sorry. Ta bort skiten.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
En perfekt avslutning på kvällen, Jim!
-
Det mest oroande är att "Vårt nuvarande lag ska vända skeppet"-mentaliteten finns kvar. Challe kommer inte sparkas inom de närmaste 10-15 omgångarna kan jag lova. Hur det än går!