Challe Berglund
Re: Välkommen Challe Berglund
Nu är det ju självklart att vi ska ta in en ny tränare! Finns en del intressanta tillgängliga tycker växjö-Janne skulle sitta fint! Han vet exakt vad som krävs att gå upp till Elitserien och har bra rutin från HA.
Vad gör Waltin nu för tiden?
Avgå Challe - 16 skott mot Troja!!!
- FreddanS
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Avgå Charles. Tack.
Hörde jag Wikegård? Någon snackade även om Garpenlöv & Robert Nordmark som ass?
Hade varit något..
Hade varit något..
- FreddanS
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Janne Karlsson känns helt ärligt som ett hett alternativ. Ingen koppling till DIF vilket jag tror är viktigt i detta läge (kristlige på riktigt).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nej, han är fan inte välkommen längre! AVGÅ är väl tidernas understatement!
Jag tänker inte skräna AVGÅ CHALLE eller nått sånt, men i andra perioden (som för övrigt var det sämsta jag någonsin sett med DIF) så såg vem som helst att det krävdes en timout för att skälla ut spelarna.
Karln kan ju inte ändra en matchbild om så hela hans existens hängde på det.
Karln kan ju inte ändra en matchbild om så hela hans existens hängde på det.
Ett av problemen med Challe är att han inte (vågar??!) toppar tidigare istället för att vänta tills det är 1.30 kvar.. Jag tycker inte man bara kan trumma på på samma sätt när man märker att matchen går åt helvete! Våga ändra nånting, gå ner på folk och få upp tempot. Låt dom som är heta spela..
Så börjar folk yra om Wikegård, VARFÖR skulle DIF bli bättre med en clown i båset?
AVGÅ Challe!
In med Janne Karlsson!
In med Janne Karlsson!
Dubbelpost
Senast redigerad av oskais den 2012-10-25 21:21:27, redigerad totalt 1 gånger.
Wikegård skulle inte vara svaret. Janne Karlsson däremot tror jag vore alldeles utmärkt. Han har dessutom visat att han kan arbeta med begränsade resurser, och det är något vi kommer ha nästa säsong och flera framöver när vi harvar i allvenskan.Caveman skrev:Så börjar folk yra om Wikegård, VARFÖR skulle DIF bli bättre med en clown i båset?
Japp, jag har aldrig trott på Charles som tränare. Tyvärr så måste han avgå även om hans namn hänger i taket. Låt oss agera i tid denna säsong.