Hände precis innan videon startar... han vevar 4-5ggr i frenesi mot en .. uh vafan vi nu mötte-spelare... ser rätt pissed och crazy ut! SKÖNT att se lite känslor i detta DIF! Tyvärr för sent..BobTheBlob skrev:Ja inte blev han tokig i den där videon iaf..1962FenderStrat skrev:Gabbe blir tokig:
Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Re: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Challe har en j-vla förlorarmentalitet som tränare. Han ser inte engegerad ut utan står bara och tuggar tuggummi i båset. Spelarna sitter på arslet medan motståndarna står i båset. Inte konstigt men en sån tränare.
Linkan och Murray, som jag faktiskt tycker var absolut sämst i DIF idag, får hur mkt istid som helst.
Challe har kört fast! Ser ni inte det? Nåt måste hända och enklast är att kicka Challe.
Var har han egentligen lyckats som tränare? Flopp i Timrå=sparken. Flopp i Modo=sparken
Flopp hittills i DIF. Med ett på pappret topplag går vi kräftgång och spelar horribelt.
Han misslyckade dessutom i kvalserien i våras men det verkar alla ha glömt.
Challe var ju ingen höjdare offensivt som spelare utan en kämpe. Nu har han byggt laget med bara såna spelare utan målsinne. Typ Hank, Fimpen, Blomstrand m.fl.
Ärligt talat? Är det inte riktigt kasst av Jimmie att bara ha gjort ett mål i år hittills också?
Men det enklaste för att få en injektion är Challe är bort. Jag har tröttnat på hans menlösa och trista spelidé.
Linkan och Murray, som jag faktiskt tycker var absolut sämst i DIF idag, får hur mkt istid som helst.
Challe har kört fast! Ser ni inte det? Nåt måste hända och enklast är att kicka Challe.
Var har han egentligen lyckats som tränare? Flopp i Timrå=sparken. Flopp i Modo=sparken
Flopp hittills i DIF. Med ett på pappret topplag går vi kräftgång och spelar horribelt.
Challe var ju ingen höjdare offensivt som spelare utan en kämpe. Nu har han byggt laget med bara såna spelare utan målsinne. Typ Hank, Fimpen, Blomstrand m.fl.
Ärligt talat? Är det inte riktigt kasst av Jimmie att bara ha gjort ett mål i år hittills också?
Men det enklaste för att få en injektion är Challe är bort. Jag har tröttnat på hans menlösa och trista spelidé.
Jag kan jämföra med när jag var en sådär 12 år och spelade innebandy i ett gäng. Vi fick besök på en träning av en dåvarande finsk landslagsman inom sporten. Fy satan vilken lirare och jag fick äran att lira backpar med honom. helt underbart! Men grejen var att vi hade en småfet spelare som var klart sämst i laget. I omklädningsrummet efter träningen när vi andra är helt lyriska krämar han ur sig: "Tyckte nog inte han var särskilt bra ändå". En finsk landslagsman lirar ihop med ett gäng finniga tonårspojkar. Något värt att tänka på när man ser personer som gibbs uttala sigjokohanho skrev:Jadu. Vad ska man säga om okunniga supportrar som dig:)Gibbs skrev:Murrays dåliga skridskoåkning gav en utvisning och den gav 1-3. Men Murray klarar sig utan kritik just för han är "Murray" Alla andra backar får skit när de gör nått dåligt men inte Murray. Bedrövligt!jokohanho skrev:Han är i särklass den bästa backen i Djurgården. Han är inte snabb men det gör honom inte till en dålig defensiv back, han gör sitt jobb. Så snacka inte skit.Gibbs skrev:Murray är så fruktansvärt överskattad på detta forum. Karln kan knappt åka skridskor och hans första pass är bedrövlig.

Utvisningen på murray var ju också fel tycker jag, på reprisen såg det helt klart ut som om han och trojja spelaren både höll om varandra klubbor utan att veta om det
Acke83 skrev:Utvisningen på murray var ju också fel tycker jag, på reprisen såg det helt klart ut som om han och trojja spelaren både höll om varandra klubbor utan att veta om det
edit:
Trojas bortatröjar är så jävla fula
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tyckte pontus åberg var bland de som fick ok även fast han spela typ 5 min tyckte alla kladda otroligt mycket med puck från gabbe och dogge till jimmie och co. Lennhammer gör en bra match igen.
Ta in Växjö Janne, Wikegård eller någon med lite pondus och skicka Challe som verkar totalt Hardypräglad i sin coachningSupportern skrev:Challe har en j-vla förlorarmentalitet som tränare. Han ser inte engegerad ut utan står bara och tuggar tuggummi i båset. Spelarna sitter på arslet medan motståndarna står i båset. Inte konstigt men en sån tränare.
- zetterberg_88
Varför tog inte challe timeout tisigt i andra när vi hade chansen och tiden att vända!!!!
Som du skrev, lite väl sent. Den fighten och orken skulle han visat under matchen. Märkligt att man orkar ta en fight EFTER matchen, när man under 3 perioder knappt orkade åka skridskor, och va nästintill lika osynlig som resten av laget.captcash skrev:Hände precis innan videon startar... han vevar 4-5ggr i frenesi mot en .. uh vafan vi nu mötte-spelare... ser rätt pissed och crazy ut! SKÖNT att se lite känslor i detta DIF! Tyvärr för sent..BobTheBlob skrev:Ja inte blev han tokig i den där videon iaf..1962FenderStrat skrev:Gabbe blir tokig:
Tror mer han hade dåligt samvete för han va så usel, så han ville visa fansen att en sån här förlust inte är ok. Lite löjligt kan jag tycka att man visar det efter matchen.
Senast redigerad av Bigge den 2012-10-25 20:44:48, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
Är du seriös när du påstår att Lennhammer gör en bra match? Har sällan skådat en back spela fast sig så många gånger och slå så många felpassningar under en match som han gjorde idag.zetterberg_88 skrev:Tyckte pontus åberg var bland de som fick ok även fast han spela typ 5 min tyckte alla kladda otroligt mycket med puck från gabbe och dogge till jimmie och co. Lennhammer gör en bra match igen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
In med Wikegård!
- Lucky Luke
Börjar kanske bli läge att ta in en mental coach nu?? Jag tror helt seriöst att det sitter i skallarna på spelarna. Laget verkar ju helt paralyserade när de får ett baklängesmål. Ingen som tar tag i spelet utan alla verkar skjuta över ansvaret på polarn.
Jag har av och till följt Djurgården sedan slutet av 50-talet och jag måste ärligt säga att den andra perioden idag var den i särklass sämsta period jag någonsin upplevt med Djurgården. Det fanns ju fan ingen fighteranda i laget. Det måste helt enkelt sitta i det mentala. Man klarar helt enkelt inte av trycket. Nån annan förklaring har jag svårt att se. Jag menar laget är på papperet det klart bästa laget i AS..
Kanske kommer det att funka bättre mot SSK, då man knappast kommer att vara favoriter utan kan slå ur underläge. Hoppas kan man ju alltid...
Jag har av och till följt Djurgården sedan slutet av 50-talet och jag måste ärligt säga att den andra perioden idag var den i särklass sämsta period jag någonsin upplevt med Djurgården. Det fanns ju fan ingen fighteranda i laget. Det måste helt enkelt sitta i det mentala. Man klarar helt enkelt inte av trycket. Nån annan förklaring har jag svårt att se. Jag menar laget är på papperet det klart bästa laget i AS..
Kanske kommer det att funka bättre mot SSK, då man knappast kommer att vara favoriter utan kan slå ur underläge. Hoppas kan man ju alltid...

FY FAN! Dom FÖRSÖKER ju inte ens! Är det så jävla mycket begärt?
Det var en solklar fasthållning av Murray. Inte mycket att prata om. Tycker Murray inte alls var bra idag. Och man såg hur svårt han hade när Troja spelarna åkte skridskor.. Och bara för man spelar i NHL behöver det inte innebära att man är bra på större rink.Acke83 skrev:Utvisningen på murray var ju också fel tycker jag, på reprisen såg det helt klart ut som om han och trojja spelaren både höll om varandra klubbor utan att veta om det
Jag tror också att det är dags för en mental coach, om inte annat så åtminstone för att visa att man försöker lösa problemet!Lucky Luke skrev:Börjar kanske bli läge att ta in en mental coach nu?? Jag tror helt seriöst att det sitter i skallarna på spelarna. Laget verkar ju helt paralyserade när de får ett baklängesmål. Ingen som tar tag i spelet utan alla verkar skjuta över ansvaret på polarn. ....