Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Sv: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Med all respekt för Challe men att ha Åberg som extraspelare är sjuktnlöjligt. Att Sörensen inte är med i truppen men Blomstrand får spela.. Vad ska man säga? Hoppas Challe vet vad han gör.
Senast redigerad av David1891 den 2012-10-25 16:55:58, redigerad totalt 1 gånger.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Gillar inte att dom tog bort kedjan med åberg ljungh landeskog. När vi äntligen fått igång ljungh och åberg. Nu hamna åberg som extraspelare som är seriöst helt skadat. Ljung hamnar med två spelare som inte gör mycket alls så från att kunna få ihop fyra fungerade kedjor så har vi 1 1/2 kvar
Förstår ingenting
Förstår ingenting
Kan ju dock vara så att Landeskog inte kommer få spela jätte mycket och att Åberg kommer få spela en heldel med Linkan och Johner
Mycket märkliga kedjor måste jag säga. Varför plockar CHalle i en kedja som fungerar, Landeskog - Ljung - Åberg, och hur kan den sistnämnda vara petad när inte 3x2 minuter Blomstrand är det?
Att pilla i något som fungerar är som att be om problem enligt mig.
En sak är i alla fall säker, satan vilket press det kommer vara på Johner och bremberg ikväll. Den trion bara måste lyckas för att inte två av spelarna skall bli toksågade.
Att pilla i något som fungerar är som att be om problem enligt mig.
En sak är i alla fall säker, satan vilket press det kommer vara på Johner och bremberg ikväll. Den trion bara måste lyckas för att inte två av spelarna skall bli toksågade.
Klart som fan att vi vinner idag! Finns inget annat, så nu kör vi.
KÄMPA DIF!
KÄMPA DIF!
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
För att se positivt på något i uppställningen. Tycker det känns intressant att sätta Honken ihop med Tim och Fimpen. Holmqvist känns som en bättre version av Hank och tycker tyvärr den kedjan har somnat in lite de senaste matcherna. Bra för att få igång den igen!
Sen ska det bli spännande att se Johner ihop med Gabbe. Linkan lär tyvärr dra ner tempot i den kedjan extremt mycket och tror det kommer skada, men Dustin kan passa Gabbe väldigt bra. Förvänar mig ett uppsving i hans poängproduktion nu när han får den här chansen.
Tråkigt för Ljungh däremot som absolut höjt sig den senaste tiden. Få spela med Hank och Blomstrand är inte särskilt utvecklande tyvärr...
Sen ska det bli spännande att se Johner ihop med Gabbe. Linkan lär tyvärr dra ner tempot i den kedjan extremt mycket och tror det kommer skada, men Dustin kan passa Gabbe väldigt bra. Förvänar mig ett uppsving i hans poängproduktion nu när han får den här chansen.
Tråkigt för Ljungh däremot som absolut höjt sig den senaste tiden. Få spela med Hank och Blomstrand är inte särskilt utvecklande tyvärr...
-
Jäklar! Ja, otroligt otippat.. Jag skulle verkligen vilja kliva in i Challe's skalle och förstå hur han tänker nu.
Men kanske är det så, som någon nämnde att Åberg är lite småkrasslig. Kan inte tänka mig något annat iaf!
Kan aldirg tänka mig att Blomkrukan skulle gå föra Åberg !?
Men kanske är det så, som någon nämnde att Åberg är lite småkrasslig. Kan inte tänka mig något annat iaf!
Kan aldirg tänka mig att Blomkrukan skulle gå föra Åberg !?
Jaha, då har man förnyat abonnemanget hos s24. Lär man väl ångra men är man desperat så är man.
För övrigt fick jag en värdekupong som kompensation för den matchen som krånglade häromveckan (man kunde inte logga in) så ett tips om ni inte klagat.
För övrigt fick jag en värdekupong som kompensation för den matchen som krånglade häromveckan (man kunde inte logga in) så ett tips om ni inte klagat.
-
Detta kan bli skit eller pannkaka.
Det vet vi inte förrän efter matchen

Helt sjukt att man ska behöva sitta och vara nöjd med att Wolmer "Badvakten" Edqvist dömer. Säger en del om domarnivån i den här serien.Honken skrev:Och Wolmer Edqvist som domare.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Haha, är inte det samma sak?Tobbe_Gotland skrev:Detta kan bli skit eller pannkaka.

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
-
Man föredrar ju pannkaka..DIF#1 skrev:Haha, är inte det samma sak?Tobbe_Gotland skrev:Detta kan bli skit eller pannkaka.
Sv: Re: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Iaf på en torsdag.BobTheBlob skrev:Man föredrar ju pannkaka..DIF#1 skrev:Haha, är inte det samma sak?Tobbe_Gotland skrev:Detta kan bli skit eller pannkaka.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Sv: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 25/10 2012
Idag kom kylan till Stockholm. Det luktar klassisk ishockey på en klassisk hockeyarena. Lång väg.
Det är i kväll säsongen börjar på riktigt. Djurgården IF mot mörkaste småland 6-1.
Det är i kväll säsongen börjar på riktigt. Djurgården IF mot mörkaste småland 6-1.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Om Åberg får sitta på bänken till förmån för Blomstrand är det fan sjukt.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett