-daniel- skrev:Lucky Luke skrev:18DIF91 skrev:Man skall klaga på domare när de håller samma jävla konstant pissdåliga nivå som Shame Warschaw.
Han utvisar en spelare för tripping när Ölvestad snubblar över denne spelares TAPPADE klubba.
Tar en divingutvisning när man inte brytt sig om att göra det under 13 omgångar tidigare. (Förmodligen enda Diving utvisningen vi kommer se i HA.)
Är konstant jävla ojämn i sina bedömningar.
Kort och gott.
Shame Warschaw - Go fuck yourself.
Now you´re taking.

Sämre domare vettifan om jag någonsin har sett. Kan man inte anmäla fanskapet till nån nämnd eller nåt. Han skämmer ju ut hela domarkåren med sina idiotiska bedömningar. Gud bevare oss från honom framöver....
Lustigt hur man kan se saker olika, inte många sekvenser i matchen igår som kändes tveksamma från domarens sida i mitt tycke. Nivån tidigare har varit skrämmande mycket lägre, nu antar jag folk hängde upp sig på domaren för att vi förlorade?
Det var desto mer frapperande att se vårt lag sluta spela hockey efter att halva matchen hade avverkats.
Alltså.
Han tar ut en almtuna-spelare för tripping p.g.a att Ölvestad snubblar på en klubba som sagda spelare tappat och inte är i närheten utav.
Han tar en filmningsutvisning som även om det var filmning i det läget var rätt så onödig och ta då han redan bestämt sig för att ta utvisningen i vilket fall som helst. Lägg detta till att om nu filmningar var ett sådant stort problem som man vill komma åt, så borde det vara betydligt mycket mer utvisningar för filmning än vad det varit de senaste 13 omgångarna.
Har sett Fimpens utvisning i slutet mer och mer nu, och börjar faktiskt tycka den är lite väl hård, särskilt när vi redan har en utvisning. Fimpen har puck och åker in mot mål, sprätter iväg den och svänger inåt i banan samtidigt som målvakten (Som dessutom ser Fimpen klart och tydligt) beger sig ut i banan. I den fart Fimpen hade har han inte direkt möjligheten att bromsa in, plus att han har en almtunaspelare bakom sig, och en bredvid sig.
Han tar ut Gustavsson tror jag det var, för en boarding som inte var mycket till boarding, trots att almtuna lyckas med samma konststycke 2 gånger i matchen utan några påföljder.
Jag hänger inte upp mig på domaren för att vi förlorade, jag hänger upp mig på domaren för att jag tycker han varit konstant värdelös rakt igenom i de matcher han dömt för DIF.
Alltid Oavsett.