Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvakter mm

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Glory1

Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm

Inlägg av Glory1 »

Fan tycker vi skulle lånat in Collberg, tror verkligen han hade gjort nytta
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Ludwig Blomstrand ska aldrig spela en till match i DIF-tröjan. Först divar han sen åker han ut igen några sekunder senare och vi får mål på oss med 5 minuter kvar. Din jävla sopa. Stick.

Och nu utvisad IGEN. SPARKA HONOM NU.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm

Inlägg av minalman »

Jim Morrison skrev:Ludwig Blomstrand ska aldrig spela en till match i DIF-tröjan. Först divar han sen åker han ut igen några sekunder senare och vi får mål på oss med 5 minuter kvar. Din jävla sopa. Stick.
En till. Han ensam sänker oss mot Almtuna.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Jim Morrison skrev:Ludwig Blomstrand ska aldrig spela en till match i DIF-tröjan. Först divar han sen åker han ut igen några sekunder senare och vi får mål på oss med 5 minuter kvar. Din jävla sopa. Stick.

Och nu utvisad IGEN. SPARKA HONOM NU.
Pinsamt.
25/4-2025
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Maken till sämre hockeyspelare än Ludwig Blomstrand har jag aldrig sett. Vad i helvete tillför han till laget? Öht?

Fast så finns ju Christian Eklund också... Så jävla korkad. Fimpen skämmer ut sig totalt. Beter sig som en 15-åring.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
minalman

Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm

Inlägg av minalman »

Jim Morrison skrev:Maken till sämre hockeyspelare än Ludwig Blomstrand har jag aldrig sett. Vad i helvete tillför han till laget? Öht?

Fast så finns ju Christian Eklund också... Så jävla korkad. Fimpen skämmer ut sig totalt. Beter sig som en 15-åring.
Självisk är han också. Kunde passat Jimmy i 2 mot 1 nyss. Blomstrand alltså.
Senast redigerad av minalman den 2012-10-23 20:14:56, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Jim Morrison skrev:Maken till sämre hockeyspelare än Ludwig Blomstrand har jag aldrig sett. Vad i helvete tillför han till laget? Öht?

Fingret från sargkanten, en klassiker som vi för alltid kommer minnas.
25/4-2025
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Ludwig Blomstrand och Christian Eklund skämmer ut allt som DIF står för och skämmer ut hela laget i den sista perioden. Vad i helvete är det jag ser? Bänka Fimpen nästa match som hårt exempel att så beter man sig inte som DIF-spelare. Och Ludwig Blomstrand vill jag ALDRIG se igen i en DIF-tröja. Förstör så otroligt mycket mer än vad han "tillför"
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Jim Morrison skrev:Ludwig Blomstrand och Christian Eklund skämmer ut allt som DIF står för och skämmer ut hela laget i den sista perioden. Vad i helvete är det jag ser? Bänka Fimpen nästa match som hårt exempel att så beter man sig inte som DIF-spelare. Och Ludwig Blomstrand vill jag ALDRIG se igen i en DIF-tröja. Förstör så otroligt mycket mer än vad han "tillför"
Man kan i och för sig fråga sig vad Fimpen åker ut för? Bänka den som sliter mest i varje match?? Nej tack. Så bra så spelare har vi inte
Djurgårdens IF
BobTheBlob

Inlägg av BobTheBlob »

Blomstrand, vad i helvete håller han på med!?! Diving i DIF tröja!? Dra åt pipsvängen!

Men FIMPEN av alla människor!? VA FAN GÖR DU!?!?!? Har alltid sett Fimpen som en som resten av laget borde "se upp" till, när det kommer till dif-hjärta, etc.
Men det här var ju helt sjukt!!

Förresten, han körde väl över någon annan målvakt förra säsongen vill jag minnas? Eller försökte hoppa rättare sagt.
Det här var ju bara korkat rent ut sagt.. TÄNK för fan!!!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

DIFVästertorp skrev:
Jim Morrison skrev:Ludwig Blomstrand och Christian Eklund skämmer ut allt som DIF står för och skämmer ut hela laget i den sista perioden. Vad i helvete är det jag ser? Bänka Fimpen nästa match som hårt exempel att så beter man sig inte som DIF-spelare. Och Ludwig Blomstrand vill jag ALDRIG se igen i en DIF-tröja. Förstör så otroligt mycket mer än vad han "tillför"
Man kan i och för sig fråga sig vad Fimpen åker ut för? Bänka den som sliter mest i varje match?? Nej tack. Så bra så spelare har vi inte
Skämtar du? Han åker på målvakten och gör det HELT UPPENBART med flit. MED NÅGRA FÅ MINUTER KVAR AV MATCHEN NÄR VI LIGGER UNDER MED ETT MÅL. Sen beter han sig som en 15-åring mot domaren när han har DIF-skölden på bröstet. Såg du när han pekade finger från båset innan han åkte av? Vad är det för jävla pajas-fasoner?
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-10-23 20:23:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Det finns en matchtråd...
Expert.
Användarvisningsbild
David1891

Sv: Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm

Inlägg av David1891 »

BobTheBlob skrev:Blomstrand, vad i helvete håller han på med!?! Diving i DIF tröja!? Dra åt pipsvängen!

Men FIMPEN av alla människor!? VA FAN GÖR DU!?!?!? Har alltid sett Fimpen som en som resten av laget borde "se upp" till, när det kommer till dif-hjärta, etc.

Förresten, han körde väl över någon annan målvakt förra säsongen vill jag minnas? Eller försökte hoppa rättare sagt.
Ang. det sista Var bara tvungen. Missade 2a o 3e perioden så kanske är ute och cyklar lite menmen..
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
BobTheBlob

Re: Sv: Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvake

Inlägg av BobTheBlob »

David1891 skrev:
BobTheBlob skrev:Blomstrand, vad i helvete håller han på med!?! Diving i DIF tröja!? Dra åt pipsvängen!

Ang. det sista Var bara tvungen. Missade 2a o 3e perioden så kanske är ute och cyklar lite menmen..

Hahahh inte den jag tänkte på!!
Benjamin L. Willard

Inlägg av Benjamin L. Willard »

Fimpen var riktigt övertaggad och sur i slutet av sista perioden då han var på almtunaspelarna så fort domaren hade blåst.
Kanske skulle låta honom sitta på bänken några byten för att lugna ner sig. Dock så tycker jag att man inte kan belasta honom för utvisningen, svårt att stanna i den situationen.
Senast redigerad av Benjamin L. Willard den 2012-10-23 20:45:32, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar