Jepe skrev:Sitter och kollar på inspelning av matchen. Kul och se Gabbe åka och sjunga med i "rött för blodet genom hjärta och ven" låten... innan andra perioden.
Lägg upp detta på youtube om du kan!!
Upp, upp, upp!
Finns det någon stanns man kan se repris i dagsläget? Dåligt med HA på engelsk TV...
Jepe skrev:Sitter och kollar på inspelning av matchen. Kul och se Gabbe åka och sjunga med i "rött för blodet genom hjärta och ven" låten... innan andra perioden.
Är tyvärr helt jäkla oduglig när det gäller att lägga ut saker på the world wide web...
Kedjan med Tim, Fimpen och Hank är väl inte direkt ihop satt för att producera massa poäng. Dom ska vara jobbiga att möta och dom har alltid pucken i anfallszon. Dock håller jag med om att det är jävligt konstigt att ha dom i PP.
Man börjar fundera hur dom ska göra med kedjorna. Känns ändå som tre kedjor fungerar bra. Ska man verkligen splittra dem nu när vi äntligen fått lite kemi i kedjorna. Dessa borde inte röras mycket. Johner i stället för ljungh går bra. Men var sätter man linkan? halvera lönen och sätt han i 4e?
Förstafemman
46. Pontus Åberg - 61. Markus Ljungh - 92. Gabriel Landeskog
56. Erik Gustafsson - 28. Kim Lennhammer
Andrafemman
19. Jimmie Ölvestad - 9. Kristofer Ottosson - 10. Alexander Wennberg
51. David Lidström - 33. Timmy Pettersson
Tredjefemman
26. Tim Eriksson - 20. Christian Eklund - 17. Henrik Eriksson
3. Douglas Murray - 4. Elias Granath
zetterberg_88 skrev:Kedjan med Tim, Fimpen och Hank är väl inte direkt ihop satt för att producera massa poäng. Dom ska vara jobbiga att möta och dom har alltid pucken i anfallszon. Dock håller jag med om att det är jävligt konstigt att ha dom i PP.
Man börjar fundera hur dom ska göra med kedjorna. Känns ändå som tre kedjor fungerar bra. Ska man verkligen splittra dem nu när vi äntligen fått lite kemi i kedjorna. Dessa borde inte röras mycket. Johner i stället för ljungh går bra. Men var sätter man linkan? halvera lönen och sätt han i 4e?
Förstafemman
46. Pontus Åberg - 61. Markus Ljungh - 92. Gabriel Landeskog
56. Erik Gustafsson - 28. Kim Lennhammer
Andrafemman
19. Jimmie Ölvestad - 9. Kristofer Ottosson - 10. Alexander Wennberg
51. David Lidström - 33. Timmy Pettersson
Tredjefemman
26. Tim Eriksson - 20. Christian Eklund - 17. Henrik Eriksson
3. Douglas Murray - 4. Elias Granath
Det som är jävligt kontigt är när Challe lirar Ölvestad - Ottosson - Honken i powerplay. Honken? Tim tycker jag ska lira i en PP-konstellation i nuläget. När Linkan och Johner är tillbaka, not so much!
Manijock skrev:
Det som är jävligt kontigt är när Challe lirar Ölvestad - Ottosson - Honken i powerplay. Honken? Tim tycker jag ska lira i en PP-konstellation i nuläget. När Linkan och Johner är tillbaka, not so much!
Tror han lirar dem mest för att få PP att lossna, han testar väl alla möjliga i och med att PP verkar ha låst sig.
Sen är inte Ölvestad/Honken i samma PP line en helt usel idé, det kräver dock att Otto håller i pucken och serverar backarna bra passningar, backarna ska sen skjuta på mål!! Ölvestad och Honken är tunga spelare att möta och de ska väl bara in och ta skiten framför mål. Men problemet som har blivit är att våra skott tyvärr alldeles för ofta smäller i sargen eller på täckande spelare.
Kan dock hålla med dig om att den kedja blir något statisk, vi måste ha mer rörelse i PP och framför allt flera bra avslut som kommer fram.
Manijock skrev:
Tror han lirar dem mest för att få PP att lossna, han testar väl alla möjliga i och med att PP verkar ha låst sig.
Sen är inte Ölvestad/Honken i samma PP line en helt usel idé, det kräver dock att Otto håller i pucken och serverar backarna bra passningar, backarna ska sen skjuta på mål!! Ölvestad och Honken är tunga spelare att möta och de ska väl bara in och ta skiten framför mål. Men problemet som har blivit är att våra skott tyvärr alldeles för ofta smäller i sargen eller på täckande spelare.
Kan dock hålla med dig om att den kedja blir något statisk, vi måste ha mer rörelse i PP och framför allt flera bra avslut som kommer fram.
Håller med om att det är jävligt skumt att ta bort Wennberg och sätta in Honken när det vankas PP. Där ska ju absolut Wennberg spela? Har väl inget emot om Honken spelar PP men ska väl inte göra det på bekostnad av Wennberg.
Är tyvärr helt jäkla oduglig när det gäller att lägga ut saker på the world wide web...
1962FenderStrat you got mail..
Bra, vore grymt om du kan ta tag i det. Den videon kommer göra succé på youtube. Landeskog bajare? Pfft!
pulverapa skrev:
Bra, vore grymt om du kan ta tag i det. Den videon kommer göra succé på youtube. Landeskog bajare? Pfft!
Jag är bäst, jag vet.
VAFAN här har man suttit och väntat på att frugan ska gå och lägga sig så jag kunnat spola fram på boxen, tagit upp telefonen och spelat in, mailat filmen till en okänd person och så glider du in och lägger upp skiten! Känner mig nästan jääääävligt cockblocked!