Exakt, jag bryr mig inte ett dugg. De vill ju vara där. Vi ville ha en egen men fick välja mellan SA och Friends. Det lär bli en sjukt bra arena men inga känslor i övrigt.Tessan skrev:Det hade inte varit en grej för oss om inte bajarna haussat det så. Men de grinar över att behöva dela arena med oss - som dessutom spelar i Allsvenskan (förhoppningsvis!) till skillnad från dem. Ge dem premiärmatchen, ge oss stålar.
DIF Fotboll
DIF Fotboll
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Jag är djävligt skeptisk mot det här med konstgräs och en lucka med himmel i taket. Fattas bara klister på bollen.JohanPez skrev:Det lär bli en sjukt bra arena men inga känslor i övrigt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Re: DIF Fotboll
Äh, vi kanske kan bli nya Ellos-FC, dvs vinna våra hemmamatcher (om vi bara tränar på det underlaget).minalman skrev:Jag är djävligt skeptisk mot det här med konstgräs och en lucka med himmel i taket. Fattas bara klister på bollen.JohanPez skrev:Det lär bli en sjukt bra arena men inga känslor i övrigt.
Då lär vi iaf hamna topp 6 efter 30 omgångar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Förhoppningarna finns. Jag är ingen fotbollstränare (som tur är) men sett till våra matcher så borde vi ha vunnit typ 15 stycken av de vi spelat oavgjort eller torskat. Vi borde ha vunnit Allsvenskan. Hade höga förväntningar på truppen i år men den visade sig vara lite för tunn även om den periodvis visat att den kan nå otroligt mycket. Det känns ändå som att MP är på rätt väg. Han kanske behöver bli lite mera aktiv själv och få lite mera rutin. Vill inte se i matchprogrammet, match efter match, att han skyller på "små marginaler" nästa år. DIF måste ju ta kommandot för fan.Lee Harvey Oswald skrev:Äh, vi kanske kan bli nya Ellos-FC, dvs vinna våra hemmamatcher (om vi bara tränar på det underlaget).minalman skrev:Jag är djävligt skeptisk mot det här med konstgräs och en lucka med himmel i taket. Fattas bara klister på bollen.JohanPez skrev:Det lär bli en sjukt bra arena men inga känslor i övrigt.
Då lär vi iaf hamna topp 6 efter 30 omgångar
- Lee Harvey Oswald
Ruskigt otaggad inför kvällens match.
Men en seger kan säkra kontraktet, då har vi även råda att lägga oss mot MFF, allt för att försvåra aik:s guldjakt
Men en seger kan säkra kontraktet, då har vi även råda att lägga oss mot MFF, allt för att försvåra aik:s guldjakt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Spelar vi som dom senaste matcherna tvivlar jag på att vi behöver lägga oss mot MFF..Lee Harvey Oswald skrev:Ruskigt otaggad inför kvällens match.
Född till sportchef.
- Lee Harvey Oswald
Haha, sant.android skrev:Spelar vi som dom senaste matcherna tvivlar jag på att vi behöver lägga oss mot MFF..Lee Harvey Oswald skrev:Ruskigt otaggad inför kvällens match.
Hade redan förträngt den sjukt usla trenden vi hade innan VM-kval uppehållet.
-
DIF Fotboll
Det är de här höstmatcherna som är så otroligt vackra på stadion enligt mig. Ge mig ett regnigt stadion med skit fotboll och 6000pers på läktarna!
- minalman
Sv: DIF Fotboll
Med tanke på att man vid den här tiden på året vant sig vid vintersport och Hovet kan man ju fundera litet på klädvalet i kväll. Kortärmat eller dunjacka? Flip-flop eller moonboots?
- Hajduk
- Kontakt:
Det är det här man lever för. På med långfillingarna och stå och huttra på Stadion i oktoberkylan.
Det är tjusningen med svensk fotboll. Haha
Skönt med seger ikväll iaf. 3-0 var i underkant men motståndet var i ärlighetens namn inte mycket att hänga i juögran. Vi borde nog gjort ett par baljor till. Klackens insats vill man nästan inte ens kommentera. Innan vi gjorde mål var det högst 50 pers som sjöng.
Det är tjusningen med svensk fotboll. Haha
Skönt med seger ikväll iaf. 3-0 var i underkant men motståndet var i ärlighetens namn inte mycket att hänga i juögran. Vi borde nog gjort ett par baljor till. Klackens insats vill man nästan inte ens kommentera. Innan vi gjorde mål var det högst 50 pers som sjöng.
- minalman
DIF Fotboll
imm-iff-iff. Ska vi spela bort dem eller gnaget från guldet i kväll. Som pest eller kolera.
- Hajduk
- Kontakt:
Hellre låta skåningarna vinna än solnaäcklen alla dagar i veckan.minalman skrev:imm-iff-iff. Ska vi spela bort dem eller gnaget från guldet i kväll. Som pest eller kolera.
- minalman
DIF Fotboll
Så här på TV ser det ju skithäftigt ut med en riktig fotbollsarena. Längtar efter tele2. Synd på gräset bara.