Jim Morrison skrev:Tycker det påminner om 09/10. Katastrofuselt i början av säsongen med sågningar och snack om kvalspel - sen började det sakta men säkert vända. Tycker att vi har spelat riktigt jäkla bra dom senaste matcherna. Hoppas att det fortsätter såhär, men att det slutar lite lyckligare den här gången...
Va? 09/10 satt spelet riktigt bra redan under försäsongen. Vill minnas att vi hade lite segt med poängutdelningen, men spelet var bra. Blev sedan bara värre med tiden i takt med att vi blev sönderlästa säsongerna efter.
Själv var jag lyrisk efter en pigg försäsong och kanonlir i första matchen borta mot HV. Trots förlusten var jag mycket nöjd med det jag såg.
Nu har spelet sett riktigt svagt ut. Att vi vinner mot två gamla div 1 klubbar två matcher i rad gör ingen vinter.
Menmen, vi hoppas båda att det ska bli bättre. Det måste det bara bli. Tyvärr har vi den placeringen vi förtjänar och det finns ett par lag som varit klart stabilare än oss. Leksand ser, tyvärr, klasser bättre ut.