Är det samma crew som håller på med facebook-sidorna alltså?Heaty skrev:Jag har tyvärr ett par polare som drar igång den där ramsan hela djävla tiden. Ofta de som lyckas få igång den också. Jag gör mitt bästa för att uppfostra dem. Det ska bli ordning på grabbarna vid övre vänster (lite ordning... Typ)
Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
DIF!
Öh... Nej?Daniel942 skrev: Är det samma crew som håller på med facebook-sidorna alltså?
Tänkte dra en sammanfattning av klackinsatsen av dagens match mot Asplöven!
Vi börjar jävligt dåligt om jag ska vara helt ärlig, väldigt mycket pauser och långa sådana, och inget ordentligt tryck i någon av ramsorna. Som någon skrek också, var halva klacken bakfulla?
I andra perioden så försvann tystheten ungefär samtidigt som vi gjorde mål. (vilken skräll..
)
Tredje perioden är väl ungefär likadan som andra perioden bortsett från målen.
Överlag gör vi en okej match - men under en storklacksmatch ska vi kunna bättre!
Alltid Oavsett!
Vi börjar jävligt dåligt om jag ska vara helt ärlig, väldigt mycket pauser och långa sådana, och inget ordentligt tryck i någon av ramsorna. Som någon skrek också, var halva klacken bakfulla?
I andra perioden så försvann tystheten ungefär samtidigt som vi gjorde mål. (vilken skräll..

Överlag gör vi en okej match - men under en storklacksmatch ska vi kunna bättre!
Alltid Oavsett!
- northbluestriped
söndag mot Asplöven, vad förväntar du dig, ge mig ördag, mot Örebro, BIK, Leksand eller MalmöStentuff skrev:Tänkte dra en sammanfattning av klackinsatsen av dagens match mot Asplöven!
I andra perioden så försvann tystheten ungefär samtidigt som vi gjorde mål. (vilken skräll..)
Alltid Oavsett!
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
Ge mig kvalseriens sista omgång, mot aik, när vi är klara för elitserien och dom för allsvenskan. Det är grejer det!northbluestriped skrev:ge mig ördag, mot Örebro, BIK, Leksand eller Malmö
-
Alla ramsor dör ju ut efter en- en och en halv minut. Snackade lite med en snubbe som stod i trappan, han, i likhet med jag, noterade att det var typ 50 ramsor igång samtidigt. Ingen organisation fortfarande.
Någon ska ner på räcket, vem tar på sig det?
Första period pinsam. Andra period helt OK, tredje perioden helt OK. Vi kan fan så mycket bättre.
Känns som att det är för mycket folk som inte är där för att sjunga utan för att biljetterna är billiga...
Första period pinsam. Andra period helt OK, tredje perioden helt OK. Vi kan fan så mycket bättre.
Känns som att det är för mycket folk som inte är där för att sjunga utan för att biljetterna är billiga...
25/4-2025
Precis mina tankar. Såg mig omkring när vi försökta hålla igång Challe / tony järnkaminer, väldigt många tysta ansikten...förevigtdjurgården skrev:Alla ramsor dör ju ut efter en- en och en halv minut. Snackade lite med en snubbe som stod i trappan, han, i likhet med jag, noterade att det var typ 50 ramsor igång samtidigt. Ingen organisation fortfarande.
Säger inte att trycket i andra / tredje är dåligt för det är det inte, men bra är det fan inte heller. Tycker jag iaf.
Nyfiken också - vart stod du ungefär?

- Daniel942
Snygg jinxSalas skrev:Ge mig kvalseriens sista omgång, mot aik, när vi är klara för elitserien och dom för allsvenskan. Det är grejer det!northbluestriped skrev:ge mig ördag, mot Örebro, BIK, Leksand eller Malmö
DIF!
Klacktråden - Järnkaminerna
Kan inte vakterna som står vid respektive läktaringång istället för att kolla att man har kommit rätt stå i klacken och slänga ut folk som inte sjunger?Stentuff skrev:Precis mina tankar. Såg mig omkring när vi försökta hålla igång Challe / tony järnkaminer, väldigt många tysta ansikten...förevigtdjurgården skrev:Alla ramsor dör ju ut efter en- en och en halv minut. Snackade lite med en snubbe som stod i trappan, han, i likhet med jag, noterade att det var typ 50 ramsor igång samtidigt. Ingen organisation fortfarande.
Säger inte att trycket i andra / tredje är dåligt för det är det inte, men bra är det fan inte heller. Tycker jag iaf.
Hade det hänt idag hade nog en tredjedel av klacken forslats ivägJohanPez skrev:Kan inte vakterna som står vid respektive läktaringång istället för att kolla att man har kommit rätt stå i klacken och slänga ut folk som inte sjunger?Stentuff skrev:Precis mina tankar. Såg mig omkring när vi försökta hålla igång Challe / tony järnkaminer, väldigt många tysta ansikten...förevigtdjurgården skrev:Alla ramsor dör ju ut efter en- en och en halv minut. Snackade lite med en snubbe som stod i trappan, han, i likhet med jag, noterade att det var typ 50 ramsor igång samtidigt. Ingen organisation fortfarande.

Skämt åsido, något MÅSTE göras åt den döda stämningen som uppstår till och från, det är ingen poäng att försöka dra igång något när man vet att ingen hakar på!
Klacktråden - Järnkaminerna
Hellre färre som sjunger än många tysta, det tenderar att smitta av sig.Stentuff skrev:Hade det hänt idag hade nog en tredjedel av klacken forslats ivägJohanPez skrev:Kan inte vakterna som står vid respektive läktaringång istället för att kolla att man har kommit rätt stå i klacken och slänga ut folk som inte sjunger?Stentuff skrev:Precis mina tankar. Såg mig omkring när vi försökta hålla igång Challe / tony järnkaminer, väldigt många tysta ansikten...förevigtdjurgården skrev:Alla ramsor dör ju ut efter en- en och en halv minut. Snackade lite med en snubbe som stod i trappan, han, i likhet med jag, noterade att det var typ 50 ramsor igång samtidigt. Ingen organisation fortfarande.
Nyfiken också - vart stod du ungefär?![]()
Skämt åsido, något MÅSTE göras åt den döda stämningen som uppstår till och från, det är ingen poäng att försöka dra igång något när man vet att ingen hakar på!
Sad but true!JohanPez skrev:Hellre färre som sjunger än många tysta, det tenderar att smitta av sig.Stentuff skrev:Hade det hänt idag hade nog en tredjedel av klacken forslats ivägJohanPez skrev:Kan inte vakterna som står vid respektive läktaringång istället för att kolla att man har kommit rätt stå i klacken och slänga ut folk som inte sjunger?Stentuff skrev:Precis mina tankar. Såg mig omkring när vi försökta hålla igång Challe / tony järnkaminer, väldigt många tysta ansikten...förevigtdjurgården skrev:Alla ramsor dör ju ut efter en- en och en halv minut. Snackade lite med en snubbe som stod i trappan, han, i likhet med jag, noterade att det var typ 50 ramsor igång samtidigt. Ingen organisation fortfarande.
Nyfiken också - vart stod du ungefär?![]()
Sen att faktiskt många hänger på och sjunger tjockis / fetto känns bara pinsamt... tar starkt avstånd från den sången, riktig dagisnivå på den ärligt talat!
- SirDIFalot
Ja, men idag tyckte jag att det märktes att inte många hakade på idag.Stentuff skrev:Sen att faktiskt många hänger på och sjunger tjockis / fetto känns bara pinsamt... tar starkt avstånd från den sången, riktig dagisnivå på den ärligt talat!
Samt att många försökte döda "den som inte hoppar" efter. Kul att se.
Expert.
Jo, det var ju skönt. Gick från klacken snabbt efter slutsignalen för att springa bort och hälsa på spelarna så den slapp jag undan nätt och jämnt...SirDIFalot skrev:Ja, men idag tyckte jag att det märktes att inte många hakade på idag.Stentuff skrev:Sen att faktiskt många hänger på och sjunger tjockis / fetto känns bara pinsamt... tar starkt avstånd från den sången, riktig dagisnivå på den ärligt talat!
Samt att många försökte döda "den som inte hoppar" efter. Kul att se.