Djurgårdens IF - Asplöven 21/10 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Andra hemmamatchen på några dagar. Ramlar vi under 5000-strecket den här gången?
Expert.
-
Re: Djurgårdens IF - Asplöven 21/10 2012
Inte en chans att det blir under 5000 på en klassisk söndagsmatch! 

Avgå DJ Yes!
- SirDIFalot
Vissa tycker ju att söndagar är sämst. Inte jag däremot.Mindrocker skrev:Inte en chans att det blir under 5000 på en klassisk söndagsmatch!
Expert.
Älskar söndagsmatcher! Känns lite retro... 
Tror det kan bli en hel del folk, är väl en sån där 2 för 1 match också där torsdagsmatchen ingår?
Hoppas laget kan bygga vidare på den här positiva trenden nu!

Tror det kan bli en hel del folk, är väl en sån där 2 för 1 match också där torsdagsmatchen ingår?
Hoppas laget kan bygga vidare på den här positiva trenden nu!
2014-04-07, vad hände?
Ingår i erbjudande! Mötet mot Troja-Ljungby på torsdag ingår. Det blir över 5000 personer, aldrig att vi ramlar ner under 
Vore skönt att fortsätta med målkalaset samt en nolla till för Pickard! Fyra relativa enkla matcher på rad nu (Karlskrona, Asplöven, Almtuna och Troja) och segrar i samtliga vore perfekt. Inget som är omöjligt med det nuvarande spelet.
DIF's första nolla på hemmais nu. 3-0!

Vore skönt att fortsätta med målkalaset samt en nolla till för Pickard! Fyra relativa enkla matcher på rad nu (Karlskrona, Asplöven, Almtuna och Troja) och segrar i samtliga vore perfekt. Inget som är omöjligt med det nuvarande spelet.
DIF's första nolla på hemmais nu. 3-0!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Visst är söndagsmatcher den mest pissiga dagen. Något måste verkligen göras åt det här. Fan vad dom allsvenska lagen (Speciellt DIF) tappar publik på att bara ha en enda lördagsmatch på säsongen.
Avskaffa tre mot tre.
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det lär ju inte vara mindre folk på en söndag än på en torsdag kväll?
- SirDIFalot
Två täta hemmamatcher är sällan bra.zetterberg_88 skrev:Det lär ju inte vara mindre folk på en söndag än på en torsdag kväll?
Expert.
- -daniel-
JK's så kallade "storsatsning" känner jag mig lite skeptisk till, har väl i praktiken inte pushats nåt från JK själva direkt till den här matchen? Måste nog göras omgående om det skall ge någon effekt.
- zetterberg_88
Om man kollar på ticnets hemsida ser det i alla fall ut just nu som att det kommer vara minst lika mycket folk som det var igår.
- SirDIFalot
Den ingår i storklackskortet. Det är typ det.-daniel- skrev:JK's så kallade "storsatsning" känner jag mig lite skeptisk till, har väl i praktiken inte pushats nåt från JK själva direkt till den här matchen? Måste nog göras omgående om det skall ge någon effekt.
Vilket såklart lär höja publiksiffran. Vet dock inte hur många som köpte det dock?
Expert.
@ SirDIFalot
Får man be om lite mer information i första posten i matchtrådarna? Jag tänkte klockslag och eventuell medial sändning. Ni gjorde detta bra förra året.
Tack.
Får man be om lite mer information i första posten i matchtrådarna? Jag tänkte klockslag och eventuell medial sändning. Ni gjorde detta bra förra året.
Tack.
- zetterberg_88
Viasat hockey visar matchen. Den börjar 16.00 på Hovet.
- -daniel-
Nä jag vet inte heller.SirDIFalot skrev:Den ingår i storklackskortet. Det är typ det.-daniel- skrev:JK's så kallade "storsatsning" känner jag mig lite skeptisk till, har väl i praktiken inte pushats nåt från JK själva direkt till den här matchen? Måste nog göras omgående om det skall ge någon effekt.
Vilket såklart lär höja publiksiffran. Vet dock inte hur många som köpte det dock?
Söndagsmatch känns i mitt tycke rätt bra faktiskt, kommer dock ihåg senaste vi hade en liknande att det var bland det sömnigaste jag någonsin upplevt.
DIF vinner med 4-0.
Otto har förövrigt gjort 5 poäng på det senaste 4 matcherna, känns som han äntligen börjar komma igång efter den något sega seriestarten!
Se till att fylla hovet nu på söndag, 2500 man i klacken och då ska det fan se till att de märks, ingen sitter i klacken och alla sjunger. Sen ger vi fan i att sjunga "Den som inte hoppar är gnagarsvin under/efter matchen".
Daniel: Nu vet inte jag om vi tänker på samma match, men sist jag var på söndagsmatch var när DIF-Brynäs flyttades från lördagen, vi skulle spela på Globen och det var rätt mycket publik tills vaktisen borrade hål i någon ledning och vätska rann utöver målområdet. Dem flyttade matchen till söndag och det vart typ 3500 i publiken istället.
Otto har förövrigt gjort 5 poäng på det senaste 4 matcherna, känns som han äntligen börjar komma igång efter den något sega seriestarten!
Se till att fylla hovet nu på söndag, 2500 man i klacken och då ska det fan se till att de märks, ingen sitter i klacken och alla sjunger. Sen ger vi fan i att sjunga "Den som inte hoppar är gnagarsvin under/efter matchen".
Daniel: Nu vet inte jag om vi tänker på samma match, men sist jag var på söndagsmatch var när DIF-Brynäs flyttades från lördagen, vi skulle spela på Globen och det var rätt mycket publik tills vaktisen borrade hål i någon ledning och vätska rann utöver målområdet. Dem flyttade matchen till söndag och det vart typ 3500 i publiken istället.