-daniel- skrev:Ja, framförallt Timmy har varit extremt ineffektiv. Skjutit galet mycket, och nästan samtliga går en bra bit över mål. Testa annan vinkel på klubban eller nåt är mitt förslag...
Jag ser lite potential i Lennhammer faktiskt i PP. Framförallt för att han verkar rätt bra på att träffa mål, och vågar skjuta vad det verkar. Är jag ensam om att tycka det?
Har inget emot att testa någon annan i alla fall.
Holm har ju faktiskt ett rätt braa handledsskott också. Erik Gustafsson gillar jag men kanske inte i den rollen.
Saknar Honken. (Som för övrigt ligger på 12 poäng på 11 matcher i Tyskland nu)
Erik borde också få chansen lite mer, han har ju ett rätt bra skott. Holm har jag inte riktigt fått nå grepp på känns det som, kan han eller kan han inte skjuta?
Annat nu: Harald Lückner ger sin syn på lagen i HA hittills (även om han verkar vara en kappvändare utan dess like då han tydligen satt och sa att det fantastiskt bra för oss att få möta bra motstånd i ET innan säsongsstart): http://www.hockeysverige.se/article/136 ... srapporten
Två bortdömda mål som båda egentligen var mål. Vad säger ni om det? Och vad sa jag om domarnivån i den här ligan?
...............
Synd att det inte är viasat-sändning så man kan se dom här lallarna till domare stå till svars efter matchen. Don't quit your day-job säger jag bara som tips till staben.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Två bortdömda mål som båda egentligen var mål. Vad säger ni om det? Och vad sa jag om domarnivån i den här ligan?
...............
Synd att det inte är viasat-sändning så man kan se dom här lallarna till domare stå till svars efter matchen. Don't quit your day-job säger jag bara som tips till staben.
Det första håller jag med om. Men var verkligen den andra pucken inne? På Hovets repriser såg man inte ett skit iallafall.
Jim Morrison skrev:Två bortdömda mål som båda egentligen var mål. Vad säger ni om det? Och vad sa jag om domarnivån i den här ligan?
...............
Det första håller jag med om. Men var verkligen den andra pucken inne? På Hovets repriser såg man inte ett skit iallafall.
Från Hyllan så var den INTE inne. 100% säker, det var inte ens nära.
Hann se 3e perren på s24 efter jobbet och deras vinkel var en bit från höger( spelarbåset) och så såg det verkligen ut som om han sköt in returen och man såg något svart ligga innanför för att sedan knuffas ut av målvaktens benskydd
SirDIFalot skrev:Lars Jonsson från Brynäs förstärker Almtuna. Hyfsat ras han har gjort senaste åren. Hade nog inte haft något emot att se den backen i DIF.
Verkligen. Jag minns honom som riktigt duktig i HV.