Jag tycker man skulle kunna göra lite kortare frågor till ett flertal spelare ibland istället för att köra en lång intervju med en. Det skulle bli mer intressant för mig iaf att kolla på. Tenderar ju att bli samma spelare som ställer upp på intervju. Hade vart kul att höra kortare kommentarer från fler enligt mig. Längesen Murray-intervju nu dessutom
Samma fråga igen. Är det inga spelare som ställer upp på intervjuer längre? Challe verkar inte heller vara benägen att förklara vad som händer. Dålig fart på DIFTV och sidan ö.h.t nu.
Noll DIFTV med varken Zabel eller Challe? Hoppas det kommer upp senare då men det hade varit rätt proffsigt om det kom ut i samband med att nyheten släpptes.
Edit: Nu har AB gjort videointervju så nu är väl inte nyhetsvärdet i DIFTV med Challe särskilt högt längre. Men försök gärna fixa det ändå.
SirDIFalot skrev:Noll DIFTV med varken Zabel eller Challe? Hoppas det kommer upp senare då men det hade varit rätt proffsigt om det kom ut i samband med att nyheten släpptes.
Edit: Nu har AB gjort videointervju så nu är väl inte nyhetsvärdet i DIFTV med Challe särskilt högt längre. Men försök gärna fixa det ändå.
fan de vore ju roligt med några andra klipp än dom före och innan match.
tex en vanlig träningsdag ,en dag med materialaren, eller typ "hem till chet" (som hem till claesson förra året)