Djurgårdens IF - Karlskrona HK 18/10 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 18/10 2012
Vem ska teka i förstakedjan? Landeskog vann knappt 20% av de tekningarna han tvingades ta i Colorado. Ingen bra tekare alls.
Expert.
- SirDIFalot
- SirDIFalot
YEEES 3 poäng!!
- Jim Morrison
Tack för allt Linkan, men jag tror att det är över nu. Han är slut, kan jag nog våga säga.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Enkel vinst, KHK var dåliga, DIF helt ok.
Plus till Åberg, Otto, och Granath.
Även Lennhammer har börjat växa in i DIF-kostymen och spelar mer och mer förtroendeingivande.
Plus till Åberg, Otto, och Granath.
Även Lennhammer har börjat växa in i DIF-kostymen och spelar mer och mer förtroendeingivande.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad hände? (såg inte matchen) säg inte så!!!Jim Morrison skrev:Tack för allt Linkan, men jag tror att det är över nu. Han är slut, kan jag nog våga säga.
- Jim Morrison
Han är inte bra nog längre.1962FenderStrat skrev:Vad hände? (såg inte matchen) säg inte så!!!Jim Morrison skrev:Tack för allt Linkan, men jag tror att det är över nu. Han är slut, kan jag nog våga säga.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Läste bara live-kommentarerna här under matchen, kommentatorn skrev att Linkan va lysande i första perioden?Jim Morrison skrev:Han är inte bra nog längre.1962FenderStrat skrev:Vad hände? (såg inte matchen) säg inte så!!!Jim Morrison skrev:Tack för allt Linkan, men jag tror att det är över nu. Han är slut, kan jag nog våga säga.
- Jim Morrison
Livekommentatorn på den här sidan skrev även att vi var "parkerade i BIK Karlskogas zon" när vi mötte dom.1962FenderStrat skrev:
Läste bara live-kommentarerna här under matchen, kommentatorn skrev att Linkan va lysande i första perioden?
Han var inte lysande. Snarare lika intetsägande, anonym och slarvig som han har varit i varenda match.
- minalman
Sv: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 18/10 2012
Linkan får vara med så länge han vill! Bara för att magin inte infinner sig lika ofta så gör han ju inte så fatala misstag som andra kan ställa till med. Problemet med att ha varit bäst är att när man inte är allra bäst längre så kommer "tyckare" och anser att man är helt värdelös.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Jag tyckte lätt det var Linkans bästa match hittills. Lätt.
Skadad eller bänkad? Är det petning så är jag förvånad. Han har varit sämre tidigare.
Skadad eller bänkad? Är det petning så är jag förvånad. Han har varit sämre tidigare.
Expert.
Han var inte bra idag, nej. Men känns lite väl tufft o säga att han är slut när han precis kommit tillbaka efter hjärnskakning.
Stabil seger idag. Skönt! Länge sen man kunde se de två sista perioderna tämligen avslappnat. Hoppas vi kan hålla uppe ångan och ta två treor mot lapparna och sen almtuna.
Btw känns det skumt att både målen blev bortdömda. Vore intressant att höra på vilka grunder.
Stabil seger idag. Skönt! Länge sen man kunde se de två sista perioderna tämligen avslappnat. Hoppas vi kan hålla uppe ångan och ta två treor mot lapparna och sen almtuna.
Btw känns det skumt att både målen blev bortdömda. Vore intressant att höra på vilka grunder.
- -daniel-
Helt OK match. Vi gör det vi ska.
Mega plus till Otto (våran bästa spelare för 5:e matchen i rad) och Wennberg.
Tror Linkan gick av med huvudvärk eller nått i sviterna av hjärnskakningen.
Mega plus till Otto (våran bästa spelare för 5:e matchen i rad) och Wennberg.
Tror Linkan gick av med huvudvärk eller nått i sviterna av hjärnskakningen.
- Jim Morrison
Han såg väl exakt likadan ut innan han fick hjärnskakning också...Henkos skrev:Han var inte bra idag, nej. Men känns lite väl tufft o säga att han är slut när han precis kommit tillbaka efter hjärnskakning.