Hata aik
Re: Hata aik
Haha fyfan va rädd jag var när jag läste rubriken på aftonblaskans artikel "AIK efter 0-3, En riktigt bra period" Jumbons nya mardrömsinledning i Linköping", uppfattade det först som att AIK ledde med 3-0 haha ...
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Hata aik
Undrar om ett stukat gnaget med tjugofem poäng upp till ingenmansland kan vakna till liv i mars bara för att de möter oss och bli vår värsta mardröm? Jag ser hellre att de kommer tia, så vi kan slå dem i fem Globderbyn nästa säsong i ES.
Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Hata aik
Det skulle utan tvekan vara trevligt men jag vill ändå så gärna skicka ner dem i HA... Så mycket dem hånade oss förra säsongenminalman skrev:Undrar om ett stukat gnaget med tjugofem poäng upp till ingenmansland kan vakna till liv i mars bara för att de möter oss och bli vår värsta mardröm? Jag ser hellre att de kommer tia, så vi kan slå dem i fem Globderbyn nästa säsong i ES.
Matchen spelades i Linköping.nevyn skrev:Publiksiffra?
Typiskt att vi ligger i den här gärdsgårdserien när aik åker på torsk efter torsk, hade varit kul att få ge igen efter den dubbla våldtäckten 2010..
Losing all hope was freedom.
Vi lär möta horungarna i kvalserien. Då blir det payback.Raus skrev:Typiskt att vi ligger i den här gärdsgårdserien när aik åker på torsk efter torsk, hade varit kul att få ge igen efter den dubbla våldtäckten 2010..
Hata aik
Då ska vi skicka dem så långt ner att dem aldrig tar sig uppMillwall skrev:Vi lär möta horungarna i kvalserien. Då blir det payback.Raus skrev:Typiskt att vi ligger i den här gärdsgårdserien när aik åker på torsk efter torsk, hade varit kul att få ge igen efter den dubbla våldtäckten 2010..
Eftersom jag bodde där ett tag och vet att det är en nära på död hockeykultur var det en relevant fråga ändåStruten skrev:Matchen spelades i Linköping.nevyn skrev:Publiksiffra?

Tja, AIK är ju till skillnad från DIF i värsta fall garanterade en KS-plats.
Förstår att det är många nhl-lockout tummar som hålls in i det sista här inne nu...Missar ni att gå upp den här säsongen så blir det i bästa fall ännu mer restriktiv spelarbudget inför ev. nästa säsong i HA.
Förstår att det är många nhl-lockout tummar som hålls in i det sista här inne nu...Missar ni att gå upp den här säsongen så blir det i bästa fall ännu mer restriktiv spelarbudget inför ev. nästa säsong i HA.
Hata aik
De kommer säkert med klassiskt aik-flytStorStark skrev:Tja, AIK är ju till skillnad från DIF i värsta fall garanterade en KS-plats.
med minsta möjliga mån hamna i ingenmansland.
Ingenmansland är ju inte inte det optimala vare sig för oss eller er. AIK får nog jobba lika hårt som DIF om man vill nå det positiva fortsättningsspelet.
Hata aik
För er är det väl optimalt? Att ni ska ligga bland de åtta bästa när säsongen är slut ser jag som osannolikt och KS är alltid sämst eftersom vad som helst kan hända.StorStark skrev:Ingenmansland är ju inte inte det optimala vare sig för oss eller er. AIK får nog jobba lika hårt som DIF om man vill nå det positiva fortsättningsspelet.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag hatar inte AIK eller AIK:are överlag, gör det mig till en usel Djurgårdare?