Hemsidan
Re: Förbättra sidan
Ska ni låsa matchtrådarna under match kan ni väl se till att låsa upp dom efter matchen?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
http://www.difhockey.se/match.php?id=2598
Ljunghs mål ska vara i spel fyra mot fem.
Expert.
- SirDIFalot
Det fanns ingen som skulle kolla på matchen hemifrån som kunde göra det. Så jag fick sköta det från telefonen och det var lite struligt med 3G-nätet.Husmusen skrev:Ska ni låsa matchtrådarna under match kan ni väl se till att låsa upp dom efter matchen?
Expert.
Förbättra sidan
Vi blev väl fulltaliga sekunderna innan?SirDIFalot skrev:http://www.difhockey.se/match.php?id=2598
It's easier to be an asshole to words than to people
- SirDIFalot
Klockan stannat på 00:01 på Viasat iaf. Vet ej vad officiella säger.Rojk skrev:Vi blev väl fulltaliga sekunderna innan?SirDIFalot skrev:http://www.difhockey.se/match.php?id=2598
Expert.
Förbättra sidan
Stats.swehockey.se säger att målet kom exakt två minuter efter utvisningen och att det är spel 5-5. Det är väl den man får gå efter.SirDIFalot skrev: Klockan stannat på 00:01 på Viasat iaf. Vet ej vad officiella säger.
It's easier to be an asshole to words than to people
Jag tycker det skulle vara praktiskt att när man klickar på en länk som något postat så öppnas en ny flik. Så är det i princip på dem flesta sidor och det har hänt många gånger att jag tryckt ner sidan då jag inte tänkt på att ingen ny flik öppnats.
Smått problem men ändå värt och föra fram

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Klicka på scrollhjulet.Alexander skrev:Jag tycker det skulle vara praktiskt att när man klickar på en länk som något postat så öppnas en ny flik. Så är det i princip på dem flesta sidor och det har hänt många gånger att jag tryckt ner sidan då jag inte tänkt på att ingen ny flik öppnats.
DIF!
Så lätt var de!Daniel942 skrev:Klicka på scrollhjulet.Alexander skrev:Jag tycker det skulle vara praktiskt att när man klickar på en länk som något postat så öppnas en ny flik. Så är det i princip på dem flesta sidor och det har hänt många gånger att jag tryckt ner sidan då jag inte tänkt på att ingen ny flik öppnats.
Tackar
- SirDIFalot
När ni ordnar en twitter-tävling med S24-koderna som pris får ni ju gärna dela ut dom i tid så att folk vet om de ska köpa matchen eller inte. Jag tror resultatet av detta blir att en del inte köper matchen då flera sitter och väntar på om de får koder eller ej.
Expert.
Vore trevligt om vi kunde få en lista synlig här på webbsidan, på företagen som betalade för NHL-spelarna som visas på jumbotronen. Man vill gärna kunna premiera dem lite extra när man kan. Även styrelsen är värd lite credd för det.
- Daniel942
Under "övrig sport" på forumet:
Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
DIF!
- Daniel942
Tjaba tjena hallå igen denna härliga tråd! 
I brist på annat att göra en natt som denna ger jag lite förslag som ni skulle kunna använda er av och skulle uppskattas.
* Instagrama mer från träningar osv. Alltid kul att se även om det inte är så betydelsefulla bilder.
* Låt någon från DIF Hockey lägga ner lite tid på att faktiskt vara med och bidra i diskussionerna här på forumet om sånt som rör föreningen. Detta skulle göra något så otroligt mycket och få bort onödig tråkig irritation.
* Vid bortamatcher och mediateamet inte är på plats, ni gör intervjuer på telefon som jag fattar det? Spela in det och lägg upp ljudklippen också! T.ex. överst i textintervjun. Lite mer arbete förvisso, men om det ändå inte är nån DIFTV så är det väl knappast något som skulle ta mer tid. Ljud och bild är alltid något extra.

I brist på annat att göra en natt som denna ger jag lite förslag som ni skulle kunna använda er av och skulle uppskattas.
* Instagrama mer från träningar osv. Alltid kul att se även om det inte är så betydelsefulla bilder.
* Låt någon från DIF Hockey lägga ner lite tid på att faktiskt vara med och bidra i diskussionerna här på forumet om sånt som rör föreningen. Detta skulle göra något så otroligt mycket och få bort onödig tråkig irritation.
* Vid bortamatcher och mediateamet inte är på plats, ni gör intervjuer på telefon som jag fattar det? Spela in det och lägg upp ljudklippen också! T.ex. överst i textintervjun. Lite mer arbete förvisso, men om det ändå inte är nån DIFTV så är det väl knappast något som skulle ta mer tid. Ljud och bild är alltid något extra.
DIF!
PDF-filen på matchschemat är ju tyvärr helt fel. Går det att fixa?