Frågetråden
Re: Frågetråden
Kan ni inte öppna matchtrådarna istället? Den där jävla chatten är ju full med idioter som uppträder som om de har grava fel. Går ju inte att diskutera matchen seriöst.
Sv: Re: Frågetråden
Jag håller på med en seriös skype-chatt... Främst aktiv på bortafajterna.Buford skrev:Kan ni inte öppna matchtrådarna istället? Den där jävla chatten är ju full med idioter som uppträder som om de har grava fel. Går ju inte att diskutera matchen seriöst.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad är det för lusjävel som knappade ihop det där mailet?
Hockey är en sport med känslor och svordomar är något som hör till vad vi kallar livet.
Nuförtiden ska vi rädda ungarna från allt. Fan, saker som krig, våld och självbesudling kommer att inträffa ändå oavsett vad Pappa PK tycker om saken. Låt ungarna uppleva verkligheten som den är och sluta försök väva upp nåt jävla godisland. Livet är inte roligt. Sluta mjölka deras insikt.
Trött på fucking föräldrar alltså. Körkort på unge nu.
Hockey är en sport med känslor och svordomar är något som hör till vad vi kallar livet.
Nuförtiden ska vi rädda ungarna från allt. Fan, saker som krig, våld och självbesudling kommer att inträffa ändå oavsett vad Pappa PK tycker om saken. Låt ungarna uppleva verkligheten som den är och sluta försök väva upp nåt jävla godisland. Livet är inte roligt. Sluta mjölka deras insikt.
Trött på fucking föräldrar alltså. Körkort på unge nu.
Säg den glädje som varar
iPhone app och/eller android
Jag undrar om det är någon som har möjlighet och kunskap att göra en ordentligt DIF-Hockey app till iPhone och/eller android.
Det jag eftersträvar är olika flikar med nyheterna från difhockey.se, nyheter om HockeyAllsvenskan från sportbladet, nyheter om DIF-hockey från hockeysverige.se, nyheter från järnkaminernas sida, och andra nyhetssajter. Sedan även en statistik flik, med tabell, kommande matcher osv och "live".
Jag hjälper gärna till med det jag kan göra!
Det jag eftersträvar är olika flikar med nyheterna från difhockey.se, nyheter om HockeyAllsvenskan från sportbladet, nyheter om DIF-hockey från hockeysverige.se, nyheter från järnkaminernas sida, och andra nyhetssajter. Sedan även en statistik flik, med tabell, kommande matcher osv och "live".
Re: iPhone app och/eller android
Sportkoll?nerfan skrev:Jag undrar om det är någon som har möjlighet och kunskap att göra en ordentligt DIF-Hockey app till iPhone och/eller android.
"Whatever you want"
Frågetråden
Jimmy har sagt att det är på gång.nerfan skrev:Jag undrar om det är någon som har möjlighet och kunskap att göra en ordentligt DIF-Hockey app till iPhone och/eller android.
JohanPez skrev:Jimmy har sagt att det är på gång.nerfan skrev:Jag undrar om det är någon som har möjlighet och kunskap att göra en ordentligt DIF-Hockey app till iPhone och/eller android.
Det låter bra! Hoppas den kommer upp snart isf
Nån som vet om det blir någon 08-Hockey denna säsong eller ej?
Frågetråden
Jag frågade Björn på Twitter men han var nog för upptagen med att fylla år, de lär väl köra på med fotbollen eftersom den är hetare och dra igång 08 hockey när fotbollen är över.nevyn skrev:Nån som vet om det blir någon 08-Hockey denna säsong eller ej?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det blir inget 08 hockey den här säsongen.
Hälsningar mina kollegor på SvenskaFans.
Expert.
- minalman
Frågetråden
"fotboll hetare". Vilken otrolig inställning. gnaget satsar på topp fyra i europas sopigaste liga. bajen kör i diket igen i division tre eller var de nu spelar och vi själva byter formkurva varje dag.JohanPez skrev:Jag frågade Björn på Twitter men han var nog för upptagen med att fylla år, de lär väl köra på med fotbollen eftersom den är hetare och dra igång 08 hockey när fotbollen är över.nevyn skrev:Nån som vet om det blir någon 08-Hockey denna säsong eller ej?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
Tråkigt som fan...SirDIFalot skrev:Det blir inget 08 hockey den här säsongen.

- SirDIFalot
Det blir helt enkelt för stökigt med lagen i olika divisioner. Panelmedlemmarna skulle inte se varandras matcher och bara kunna prata om sina egna lag och aik har redan ett sånt magasin som spelas in på samma ställe. Plus att det inte skulle finnas några derbyn att snacka om vilket var huvudämnena i alla programmen typ.-daniel- skrev:Tråkigt som fan...SirDIFalot skrev:Det blir inget 08 hockey den här säsongen.
Expert.
- -daniel-
Förstår naturligtvis bakgrunden, men fortfarande riktigt jävla tråkigt...08 Hockey var fantastiskt intressant. 

- SirDIFalot
Japp.-daniel- skrev:Förstår naturligtvis bakgrunden, men fortfarande riktigt jävla tråkigt...08 Hockey var fantastiskt intressant.
Kanske ska komma ett annat hockeyprogram till nästa säsong dock.
Expert.