Jag tycker verkligen inte han är en mångsidig spelare. Han om någon är ju en rollspelare som gör "sin" grej utmärkt. Han skall riva, slita, grisa och kötta framför mål, spela boxplay, täcka skott osv. Han har ett tämligen mediokert spelsinne, ett sämre skott än vad jag mindes och en dålig skridskoåkning. Men han har som sagt sett oroväckande dålig ut senaste tiden, framförallt på hemmaplan. Har varit inne på det tidigare men känns nästan som han är rädd för att ta för sig.sensei skrev:Väldigt mångsidig väl?! Han gör/kan göra det mesta därute. Jag är nöjd med Hank även om det stundtals har sett något trögt ut så här i början på säsongen.-daniel- skrev:
Men hur mångsidig är Hank?
En mångsidig spelare enligt mig är en helt annan spelartyp som oftast kan ta olika roller i ett lag och göra det utmärkt. Är det enbart en definitionsfråga eller ser du helt annorlunda på honom som spelare..?
EDIT: vill betona att jag i grund och botten verkligen tycker Hank är bra i just den rollen jag skriver ovan, men hittills har det inte fungerat för honom. Over and out.