dif rules skrev:fan va ja längtar!! kommer bli mitt första tifo
Antar att du är en nytillkommen klackentusiast? Sjung som in i helvete är en uppmaning till dig och alla andra som är ovant klackfolk.
Det här ska bli en galen kväll med ett fanatiskt tryck!
dif rules skrev:fan va ja längtar!! kommer bli mitt första tifo
Antar att du är en nytillkommen klackentusiast? Sjung som in i helvete är en uppmaning till dig och alla andra som är ovant klackfolk.
Det här ska bli en galen kväll med ett fanatiskt tryck!
Alla ska sjunga så det står härliga till. Vi ska krossa Skellefteå aik på läktarn!
läste på jk:s forum att det förväntas komma upp emot 3000 saikare, är det möjligt? vi kommer ju va lite smått underlägsna...om det e så att det kommer bli såhär så är det ju EXTRA VIKTIGT ATT KÖPA MER BILJETTER TILL DIF-KLACKEN.
btw, det är väl ingen som tvekar på att köpa plåt till 4/1?
nu har jag köpt 4st. det står sektion a13 på min, men det är ju inte bland de två mittersta läktarna , men gissar att man kan ställa sig vart som bara man e i klacken...
hoppas på en stor fest!
dif rules skrev:nu har jag köpt 4st. det står sektion a13 på min, men det är ju inte bland de två mittersta läktarna , men gissar att man kan ställa sig vart som bara man e i klacken...
hoppas på en stor fest!
Man kan ställa sig vart som helst, det är ju en klack och då är det onummrerat. Hoppas alla ser till att köpa biljett nu innan julafton så vi slår 1000 gränsen snarast möjliga.
Bege er till Julmarkanden på Plattan eller Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26 och införskaffa dig biljett till den 4/1 och julklapparna.