Djurgårdens IF - Örebro HK 10/10 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 10/10 2012
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5582534.ab
Nordmark verkar hålla med om att fler gör misstag.
Nordmark verkar hålla med om att fler gör misstag.
Expert.
Det enda jag egentligen vänder mig emot är att lennhammer och Gustafsson hamnat i samma backpar. Dessutom känns Granath - Murray otroligt onödiga att ha tillsammans.
Att Sörensen petas är kan väl inte komma som en överraskning för någon med tanke på hans defensiva grodor på slutet.
Kan tycka det vara lita synd att Weigel inte ens finns med på bänken då han var en av få som gladde mot Leksand.
Att Sörensen petas är kan väl inte komma som en överraskning för någon med tanke på hans defensiva grodor på slutet.
Kan tycka det vara lita synd att Weigel inte ens finns med på bänken då han var en av få som gladde mot Leksand.
Vinst idag tack! Allt annat är rätt oviktigt för stunden, gäller att hänga på i toppen!
- SirDIFalot
För övrigt. Var inte Hanks misstag vid 1-0 ett minst lika stort misstag som Sörensens? Om inte större till och med?
Expert.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Djurgårdens IF - Örebro HK 10/10 2012
Aldrig att det bara var Sörensens senaste misstag som skickade honom till J20, vad som än sägs (läs: skrivs i andrahand på Twitter...). Det var bara droppen som fick bägaren att rinna över. Han har ju varit totalt värdelös på slutet. Synd, då de fina träningsmatcherna lovade om annat!
Han kommer få nya chanser, hoppas att han inte gräver ner sig. Gillade verkligen hans kvickhet och finurlighet i början.
Han kommer få nya chanser, hoppas att han inte gräver ner sig. Gillade verkligen hans kvickhet och finurlighet i början.
-
Nu kör vi!
Ge oss lite glädje, kämpa på!
Mot 3p. Tror fan på det!
Mot Hovet!
Ge oss lite glädje, kämpa på!
Mot 3p. Tror fan på det!
Mot Hovet!
25/4-2025
-
Ikväll lossnar det har jag på känn, kom igen nu, hämta hem tre pinnar.
DIF Småland
DIF Småland
nån som vet vart jag kan hitta GRATIS livestream till matchen?
På viaplay kan du köpa matchen.Cendun skrev:nån som vet vart jag kan hitta GRATIS livestream till matchen?
Född till sportchef.
Varför är Granath och Murray i samma backpar? Verkar absurt - och väldigt långsamt. Konstigt att Sörensen men inte Weigel spelar J20. Idag tror jag ändå på seger. Plötsligt händer det!
Sv: Djurgårdens IF - Örebro HK 10/10 2012
"Visa hjärta Djurgården" och "Den som inte hoppar" är totalt förbjudna ikväll. Våga inte dra igång dem!
jag skrev GRATIS.android skrev:På viaplay kan du köpa matchen.Cendun skrev:nån som vet vart jag kan hitta GRATIS livestream till matchen?
- minalman
Sörensen i J20. Killen måste skaffa tillbaka självförtroendet. Bra drag! Han är ett rejält reservkapital när han hittar tillbaka. Pallar han inte det var han ändå fel från början. Inga dagisfasoner typ "alla ska vara med". Säcken borde få ta hand om fler.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
Om du hittar något gratis är det sannolikt stöldgods.Cendun skrev:jag skrev GRATIS.android skrev:På viaplay kan du köpa matchen.Cendun skrev:nån som vet vart jag kan hitta GRATIS livestream till matchen?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sv: Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 10/10 2012
Instämmer. Hank har ju varit helt oduglig hela säsongen. Var negativ inför denna värvningen och jag har inte ändrat mig.SirDIFalot skrev:För övrigt. Var inte Hanks misstag vid 1-0 ett minst lika stort misstag som Sörensens? Om inte större till och med?