Hata aik
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Hata aik
DIF!
GöttDaniel942 skrev:Hahahaha detta är porr på hög nivå!
http://www.fotbollskanalen.se/allsvensk ... a-overtid/

- SirDIFalot
- -daniel-
Riktigt snygg straff. Kempe har satt 2 av 2 "vanliga" straffar i år...
Kempe, vilken straffläggare han är!! ajk, får stryk, igen!! Hahahhahahahahahahahahahahahaha
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ja Kempe är en riktig jävel på straffar, och som spelare. Hoppas vi någongång får se honom i DIF igen. Faktiskt en av dom jag saknar mest.Tobbis skrev:Kempe, vilken straffläggare han är!! ajk, får stryk, igen!! Hahahhahahahahahahahahahahahaha
Avskaffa tre mot tre.
Herregud, modoklacken sjunger "sittplats, ställ er upp" och typ hela Hovet ställer sig upp. Sjukt pinsamt för aik..
Losing all hope was freedom.
Sv: Hata aik
Hur kommer det sig att samtidigt som det blir glesare och glesare på ajks läktare så blir deras publiksiffra högre och högre?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Re: Sv: Hata aik
Man delar väl ut biljetter till företag och registrerar i publiksiffran, verkar ju inte som om de kommer dock.easer90 skrev:Hur kommer det sig att samtidigt som det blir glesare och glesare på ajks läktare så blir deras publiksiffra högre och högre?
Sv: Re: Sv: Hata aik
aik logik på dess allra högsta nivå. Antagligen är det väl så att de delar ut en massa biljetter till folk som inte dyker upp, sponsorer och diverse företag om man får gissa.easer90 skrev:Hur kommer det sig att samtidigt som det blir glesare och glesare på ajks läktare så blir deras publiksiffra högre och högre?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- -daniel-
Re: Sv: Re: Sv: Hata aik
Det var väl minst 20% MoDo-fans på plats ikväll...? Således var det kanske runt de där 4000 trots allt.David1891 skrev:aik logik på dess allra högsta nivå. Antagligen är det väl så att de delar ut en massa biljetter till folk som inte dyker upp, sponsorer och diverse företag om man får gissa.easer90 skrev:Hur kommer det sig att samtidigt som det blir glesare och glesare på ajks läktare så blir deras publiksiffra högre och högre?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
- minalman
Hata aik
Om ajk åker ur ES och vi inte går upp kan inte alla bönder som bor i Stockholm gå på hockey längre.Raus skrev:Herregud, modoklacken sjunger "sittplats, ställ er upp" och typ hela Hovet ställer sig upp. Sjukt pinsamt för aik..
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hata aik
Då inser bönderna kanske att man bör börja med en prins john-skatt för att kompensera för Robin Hood-skattenminalman skrev:Om ajk åker ur ES och vi inte går upp kan inte alla bönder som bor i Stockholm gå på hockey längre.Raus skrev:Herregud, modoklacken sjunger "sittplats, ställ er upp" och typ hela Hovet ställer sig upp. Sjukt pinsamt för aik..

Skönt med skadeglädje.
1-0 till Plastköping mot ajk
Edit: 2-0
Edit2: 3-0
1-0 till Plastköping mot ajk
Edit: 2-0
Edit2: 3-0
Senast redigerad av easer90 den 2012-10-11 18:37:19, redigerad totalt 1 gånger.