Leksands IF - Djurgårdens IF 5/10 2012
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Leksands IF - Djurgårdens IF 5/10 2012
Varför slår inte den där dumma jävla #4 ut pucken istället för att passa bak i 3/4. Riktig jävla sopa är vad han är.
Förtjänar egentligen noll poäng och alla borde avgå!
Förtjänar egentligen noll poäng och alla borde avgå!
Spela fult
Bra analys. Otto är kanske den spelaren som jag är mest nöjd med sett till de senaste 2-3 omgångarna, tillsammans med Murray naturligtvis.kaminor skrev:Tyckte Ludde var bra idag. Stark och ett par giftiga skott.SirDIFalot skrev:Hank ligger nog nära en petning nu när Landeskog kommer in. Blomstrand fick chansen idag och tog den inte, så tyvärr lär han få nöta bänk nästa match också när Honken och Landeskog spelar.
Chet överlägset bäst. Otto och Wennberg också bra.
Sörensen katastrof. Kan inte få istid när Honken är tillbaks och Gabbe kommer in.
Lidström, Granath - inte bra.
Vi får vara glada över 1 poäng. Sjukt ändå att alla leksands mål (exkl. OT) är vansinniga bjudningar från oss.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Wennberg var ok, Otto tycker jag inte alls var bra idag.kaminor skrev:Otto, Wennberg?Djurgårn skrev:Otroligt dålig match återigen och de enda som får godkänt idag är Chet, Tim och Fimpen.
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Funkar inte med den junissatsning vi har. Vi har inte den psykiska stabilitet som krävs på den här nivån. Låna ut hälften av junisarna och försök få in en finansiär så vi får stabilitet bakåt. Det här är såååå köööört som det går med den laguppsättning vi har att tillgå...Tyvärr...totaldeppad just nu
((

Senast redigerad av Doyle den 2012-10-05 20:47:53, redigerad totalt 1 gånger.
Det är ju inget enskilt misstag. Se det som droppen..SirDIFalot skrev:Är inget fan av att peta spelare så fort de gör ett misstag då det knappast leder till något bra i framtiden. Bara rädsla för att göra fler misstag vilket resulterar i fler misstag. Men det är klart att en sån tabbe av Sörensen knappast är till hans fördel när Weigel ersätter honom och gör det riktigt bra och dessutom är Landeskog och Honken med nästa match.kaminor skrev:Tyckte Ludde var bra idag. Stark och ett par giftiga skott.SirDIFalot skrev:Hank ligger nog nära en petning nu när Landeskog kommer in. Blomstrand fick chansen idag och tog den inte, så tyvärr lär han få nöta bänk nästa match också när Honken och Landeskog spelar.
Sörensen katastrof. Kan inte få istid när Honken är tillbaks och Gabbe kommer in.
Vi får vara glada över 1 poäng. Sukt ändå att alla leksands mål (exkl. OT) är vansinniga bjudningar från oss.
Självklart skall han bänkas. Helst väldigt länge.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hank är inte alls lika obekväm för motståndarna som jag sett han i Mora. Lidström har inte gjort mycket rätt på slutet. Otto och Chet gjorde en bra match.
- minalman
Det fortsätter inte så här! En pinne borta mot Kattsand i första mötet av tre. Vi kan fortfarande ta tio p över hela säsongen av HAs näst mest meriterade lag.Rogga skrev:Jo, men fortsätter det så här så kommer vi inte att komma 7a och spöa masar i mars, vi kommer att komma sist och få kvala för att hålla oss kvar i AS...minalman skrev:Vi behöver inte vinna HA för att gå till ES. Bara komma 7a och spöa masar i mars
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sörensen kan sitta på närmaste tåg till norrland igen, maken till dålig spelare. Talanglös överflöd till värvning! Hank likaså! Tim Eriksson ska ju naturligtvis petas när Landeskog kommer då han helt enkelt är den enda som faktiskt kan det här med puckhantering. Stackars Johner kommer ju känna sig råusel om Tim stannar. Bort med honom!
Domaren kan som vanligt inte hålla fingrarna i styr i en förlängning. Tråkigt att en poäng ges till baje, nej förlåt, Leksand. Murray spelar lite sämre idag än sist, men tycker samtidigt synd om honom som får spela med daller-Lidström.
Åberg, Tim och Otto är de enda med bra resultat. Lira Landeskog - Ottosson - Åberg nästa match så ska ni få se på fan. In med Wennberg ihop med Tim och Fimpen. Lira Linkan med Johner och Ölvestad. Sen bryr jag mig inte om resten. De kan bara dra åt helvete och aldrig komma tillbaka. äckeldrägg.
Domaren kan som vanligt inte hålla fingrarna i styr i en förlängning. Tråkigt att en poäng ges till baje, nej förlåt, Leksand. Murray spelar lite sämre idag än sist, men tycker samtidigt synd om honom som får spela med daller-Lidström.
Åberg, Tim och Otto är de enda med bra resultat. Lira Landeskog - Ottosson - Åberg nästa match så ska ni få se på fan. In med Wennberg ihop med Tim och Fimpen. Lira Linkan med Johner och Ölvestad. Sen bryr jag mig inte om resten. De kan bara dra åt helvete och aldrig komma tillbaka. äckeldrägg.
Håller fullständigt med, bidrar inte med nått, karljäveln står vid sidan av målvakten i pp, han borde väl ändå duga till att skymma keepern??Mattias_87 skrev:Jag håller med dig.riccos skrev:Så jävla trött på mångas älsking Hank the fucking Tank nu han är en av dom sämsta spelarna jag sett, vinner inte en jävla närkamp och förstör hela femman med Fimp, Tim, och han som inte kan något annat än jag vet inte vad han kan.
SLUTA SPELA HANK FÖR FAN OCH TA IN VAD SOM HELST
- SirDIFalot
Vi har tappat puck på liknande sätt 5-10 gånger per match hela säsongen. Ska alla dessa spelare bänkas väldigt länge också?sensei skrev:Det är ju inget enskilt misstag. Se det som droppen..SirDIFalot skrev:Är inget fan av att peta spelare så fort de gör ett misstag då det knappast leder till något bra i framtiden. Bara rädsla för att göra fler misstag vilket resulterar i fler misstag. Men det är klart att en sån tabbe av Sörensen knappast är till hans fördel när Weigel ersätter honom och gör det riktigt bra och dessutom är Landeskog och Honken med nästa match.kaminor skrev:Tyckte Ludde var bra idag. Stark och ett par giftiga skott.SirDIFalot skrev:Hank ligger nog nära en petning nu när Landeskog kommer in. Blomstrand fick chansen idag och tog den inte, så tyvärr lär han få nöta bänk nästa match också när Honken och Landeskog spelar.
Vi får vara glada över 1 poäng. Sukt ändå att alla leksands mål (exkl. OT) är vansinniga bjudningar från oss.
Självklart skall han bänkas. Helst väldigt länge.
Expert.
De sämsta spelarna idag var väll ändå Granath och Timmy! Och tycker ingen i Djurgården var bra idag. Challe Berglund sätter ihop laget fel. Laget är felbyggt!
Menar du allvar SirDIFalot? Väntade mig en grovsågning av Tim efter den här matchen och en extrem hyllning av Sörensen! Jävlar vad han gnuggar...
- SirDIFalot
Dom är bra spelare. De är bara titta vad de åstadkommit senaste säsongerna. Men vi har ju grova problem i hela spelsystemet och det gör ju att flera spelare ser individuellt dåliga ut.Gibbs skrev:De sämsta spelarna idag var väll ändå Granath och Timmy! Och tycker ingen i Djurgården var bra idag. Challe Berglund sätter ihop laget fel. Laget är felbyggt!
Timmy är dessvärre en besvikelse. Väldigt många enkla pass som går fel. Han inleder matchen med en enkel felpass i ett opressat läge efter bara några sekunder som gör att vi hamnar under press och får den usla starten som vi får.
Expert.
- minalman
Granath är absolut sämst. I alla matcher hittills. Honom skulle jag gärna låna ut till Vita Hästen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Varför slutar vi spela efter 3-3? Vi hade ju momentum där. Leksand har noll! Fattar inte. Ser ju precis likadant iår som förra året.