Ny match, nya bedrövelser.wolsey100 skrev:Wow, är det VM i depression på forumet?
Ryck upp er nu. Ny match imorgon, nu kör vi.
Fyfan.
Ny match, nya bedrövelser.wolsey100 skrev:Wow, är det VM i depression på forumet?
Ryck upp er nu. Ny match imorgon, nu kör vi.
Yes. Han är ju rolig att titta på iallafall, hans spel i rundeln i andraperioden i försvarsspelet igår var riktigt värmande. Plockade ner tre pers, själv..sensei skrev:Åtminstone kan vi glädjas åt Murrays resoluta spel.
Jag minns också ett komiskt ögonblick i första, när Murray hade pucken själv i defensiv höger hörna. Normalt kommer 1-2 och stöter. Men i detta fall kom ingen jävel. Det var helt tomt. Har nog aldrig sett något liknande i form av passivitet från motståndarna..förevigtdjurgården skrev:Yes. Han är ju rolig att titta på iallafall, hans spel i rundeln i andraperioden i försvarsspelet igår var riktigt värmande. Plockade ner tre pers, själv..sensei skrev:Åtminstone kan vi glädjas åt Murrays resoluta spel.
Haha, ja. Inget tvivel om saken.sensei skrev:Jag minns också ett komiskt ögonblick i första, när Murray hade pucken själv i defensiv höger hörna. Normalt kommer 1-2 och stöter. Men i detta fall kom ingen jävel. Det var helt tomt. Har nog aldrig sett något liknande i form av passivitet från motståndarna..förevigtdjurgården skrev:Yes. Han är ju rolig att titta på iallafall, hans spel i rundeln i andraperioden i försvarsspelet igår var riktigt värmande. Plockade ner tre pers, själv..sensei skrev:Åtminstone kan vi glädjas åt Murrays resoluta spel.
Ett annat roligt ögonblick var i 3:e när Murray linade upp en motståndare med puck i mittzon. Plötsligt inser motståndaren vad som är på väg att hända, varpå han blixtsnabbt gör sig av med pucken och typ kastar sig bort ur situationen. Sedan åkte han skamset och bytte.
Så det finns trots allt ljuspunkter att roa sig med i mörkret.
Haha såg och skrattade också åt situationen nere i hörnet när ingen knappt ens vågade åka in i zonen. Tror det var i första perioden.sensei skrev:Jag minns också ett komiskt ögonblick i första, när Murray hade pucken själv i defensiv höger hörna. Normalt kommer 1-2 och stöter. Men i detta fall kom ingen jävel. Det var helt tomt. Har nog aldrig sett något liknande i form av passivitet från motståndarna..förevigtdjurgården skrev:Yes. Han är ju rolig att titta på iallafall, hans spel i rundeln i andraperioden i försvarsspelet igår var riktigt värmande. Plockade ner tre pers, själv..sensei skrev:Åtminstone kan vi glädjas åt Murrays resoluta spel.
Ett annat roligt ögonblick var i 3:e när Murray linade upp en motståndare med puck i mittzon. Plötsligt inser motståndaren vad som är på väg att hända, varpå han blixtsnabbt gör sig av med pucken och typ kastar sig bort ur situationen. Sedan åkte han skamset och bytte.
Så det finns trots allt ljuspunkter att roa sig med i mörkret.
Och Lidström, Lennhammer...Daniel942 skrev:Chet Pickard har mer poäng än vad Holm har förövrigt, lite roligt.
Tycker han är den enda backen som hållit en jämn nivå hittills. Med senaste matchen som undantag... Då han verkligen var tokusel. Men stabil i allt sitt agerande. Men visst borde ha ha en, två eller tre poäng vid det här laget.Djurgårn skrev:Lidström är jag otroligt besviken på. Han är värvad som en offensiv back som ska styra och ställa på blå i PP men det enda han har lyckats med är att skjuta varenda skott i block eller utanför mål samt att hans passningsspel har varit riktigt uselt.
Försvarsmässigt har han gjort det helt ok, det håller jag med om. Framåt tycker jag dock att han borde kunna visa mera men jag tycker det ser ut som att han ser rejält stressad ut hela tiden och bara kastar lite puckar åt alla möjliga håll istället för att lugna ner spelet lite och ta det där ifrån.SirDIFalot skrev:Tycker han är den enda backen som hållit en jämn nivå hittills. Med senaste matchen som undantag... Då han verkligen var tokusel. Men stabil i allt sitt agerande. Men visst borde ha ha en, två eller tre poäng vid det här laget.Djurgårn skrev:Lidström är jag otroligt besviken på. Han är värvad som en offensiv back som ska styra och ställa på blå i PP men det enda han har lyckats med är att skjuta varenda skott i block eller utanför mål samt att hans passningsspel har varit riktigt uselt.
Det jävligaste är att jag är totalt övertygad om att Garpen hade gjort Challes jobb SÅÅÅ många gånger bättre.Kentta skrev:"Det största misstaget Djurgården gjort är att sparka Garpenlöv"
Wikegård på Cmore nyss. Håller med, till viss del. Måhända inte det största misstaget, men vi skulle verkligen behöva honom i organisationen. En som vågar ställa krav, vågar ifrågasätta. Det var väl därför han fick gå från första början..