STÖD DJURGÅRDEN
STÖD DJURGÅRDEN
Stöd DIF genom att registrera er på SVEA på svenska spel. För varje krona ni spelar för samlas poäng och man får ta del av kakan på 50 miljoner som delas ut oktober 2013.
Det går även bra att stödja fotbollen samtidigt.
mvh gojken
Det går även bra att stödja fotbollen samtidigt.
mvh gojken
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: STÖD DJURGÅRDEN
Intressant ökning av supporters till vårat lag både i fotboll och hockey i SVEA.
Men vi har hälften av vad bajen fotboll har. Kom igen nu alla. Vi ska ha minst lika många som dom med den supporterkultur vi har.
Men vi har hälften av vad bajen fotboll har. Kom igen nu alla. Vi ska ha minst lika många som dom med den supporterkultur vi har.
Done! Ja, det verkar som inte detta nått våra supportrar ännu. Hoppas jag.
In och registrera er nu! Både fotboll och hockey.
In och registrera er nu! Både fotboll och hockey.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Självklart signar man upp på detta. Dock är det lite komiskt att DIF gör reklam för detta och säger till oss supportrar "Spela med hjärtat"
Jag undrar när våra spelare ska börja spela med hjärtat??
Jag undrar när våra spelare ska börja spela med hjärtat??
Lägga in länken var ju ruggigt bra förslag.
Den hade jag inte en tanke på.
Tack för det
mvh gojken
Den hade jag inte en tanke på.
Tack för det
mvh gojken
- minalman
STÖD DJURGÅRDEN
Egentligen vore det väl bättre för folkhälsan om alla satte in pengarna direkt på DIFs bankkonto än att gå omvägen via ett spelbolag som tar upp till hälften i skatt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Så tänk efter innan ni väljer DIF-dam, Innebandyn, DIF-hockey osv..Om jag väljer mer än en förening, hur fördelas poängen då?
Du kan välja en, två eller tre föreningar. Poängen fördelas sedan jämnt: 100 %, 50-50 % eller 33-33-33 %.
minalman skrev:Egentligen vore det väl bättre för folkhälsan om alla satte in pengarna direkt på DIFs bankkonto än att gå omvägen via ett spelbolag som tar upp till hälften i skatt.
Men du tar ju bort chansen för personlig vinst, vilket lär sänka viljan för att "skänka" någonting. Vi är ändå väldigt egoistiska vi människor.
- minalman
STÖD DJURGÅRDEN
Absolut! Jag har själv reggat mig för DIF Hockey. Men det är sådan sjuk marknadsföring. Ge mig bättre odds i stället så ger jag halva vinsten direkt till laget i mitt hjärta!Infektion skrev:minalman skrev:Egentligen vore det väl bättre för folkhälsan om alla satte in pengarna direkt på DIFs bankkonto än att gå omvägen via ett spelbolag som tar upp till hälften i skatt.
Men du tar ju bort chansen för personlig vinst, vilket lär sänka viljan för att "skänka" någonting. Vi är ändå väldigt egoistiska vi människor.
Allt spel är bakvänt Robin Hood. Man tar från en massa fattiga för att göra en person rik.
Tar och tar. Du har ju ett val om du vill spela eller inte. Är väl samma sak med cigg, bärs och chips också i så fall.minalman skrev:Absolut! Jag har själv reggat mig för DIF Hockey. Men det är sådan sjuk marknadsföring. Ge mig bättre odds i stället så ger jag halva vinsten direkt till laget i mitt hjärta!Infektion skrev:minalman skrev:Egentligen vore det väl bättre för folkhälsan om alla satte in pengarna direkt på DIFs bankkonto än att gå omvägen via ett spelbolag som tar upp till hälften i skatt.
Allt spel är bakvänt Robin Hood. Man tar från en massa fattiga för att göra en person rik.
Född till sportchef.
- minalman
STÖD DJURGÅRDEN
Jag har inget emot spel. Tvärtom. Tycker bara det skulle låta jobbigt med fem minuters tjat om chips varenda periodpaus bara för att en bråkdel av vinsten gick till Djurgården. Räcker med "köp chips i pausen, en del av vinsten går till Djurgården". Nu är det ett djävla tjat om att äta chips från det att periodsignalen ljudit.android skrev:Tar och tar. Du har ju ett val om du vill spela eller inte. Är väl samma sak med cigg, bärs och chips också i så fall.minalman skrev:Absolut! Jag har själv reggat mig för DIF Hockey. Men det är sådan sjuk marknadsföring. Ge mig bättre odds i stället så ger jag halva vinsten direkt till laget i mitt hjärta!Infektion skrev:minalman skrev:Egentligen vore det väl bättre för folkhälsan om alla satte in pengarna direkt på DIFs bankkonto än att gå omvägen via ett spelbolag som tar upp till hälften i skatt.
- minalman
STÖD DJURGÅRDEN
Jag tycker man ska spela med förnuft, då är det roligt. Just nu irriterar jag mig på Svenska Spels marknadsföring. Den kan locka till onödigt mycket spel. Vissa kan fastna i ett spelberoende. Man måste komma ihåg att SVEA inte är till för idrottsföreningar, utan för att Svenska Spel ska få in mer spelare och tjäna mer pengar. Men om man inte ökar sitt spelande, inte blir beroende av spelet, så ska man förstås registrera sig för DIF Hockey och Fotboll.android skrev:Okej. Det lät verkligen inte så i det förra du skrev.