DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIF i Media

Inlägg av Tessan »

spocksbeard skrev:Förr i tiden i Rom anställde man folk som grät på begravningar ..kanske vore nått?
+1
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
Husmusen

Inlägg av Husmusen »

Jag gillar Otto i intervjuerna. Jag tycker alltid han känns ärlig och säger att han inte har något bra svar på frågan om han inte har det.

Ser ingen anledning till att Otto skulle vara glad och uppspelt efter en 3-0 torsk.
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Medlem: Ja, vanlig medlem

Sv: Re: DIF i Media

Inlägg av BaronVonDif »

Husmusen skrev:Jag gillar Otto i intervjuerna. Jag tycker alltid han känns ärlig och säger att han inte har något bra svar på frågan om han inte har det.

Ser ingen anledning till att Otto skulle vara glad och uppspelt efter en 3-0 torsk.
Vem gillar inte Otto? Tycker inte han ser ledsen ut dock utan totalt uppgiven vilket är lite läskigt men när jag tänker efter så intervjuar man bara Otto när DIF är i en "all time low" för ingen annan har väl stake att ta intervjun, tycker han borde få en seger-intervju och få glänsa i solen nån gång!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Sv: DIF i Media

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Precis, den som gnäller på att Otto kliver fram och tar de jobbigaste intervjuerna kan dra åt skogen.
Användarvisningsbild
Buford

Re: Sv: DIF i Media

Inlägg av Buford »

SkönaDjurgårn skrev:Precis, den som gnäller på att Otto kliver fram och tar de jobbigaste intervjuerna kan dra åt skogen.
Ja, han var ju den som fick kliva fram då Mackan visade vilken ynkrygg han är.
Magnutz

Re: Sv: DIF i Media

Inlägg av Magnutz »

SkönaDjurgårn skrev:Precis, den som gnäller på att Otto kliver fram och tar de jobbigaste intervjuerna kan dra åt helvete.
+1

Otto är Djurgården för mig. Han och Fimpen samt några till symboliserar Djurgården Hockey. Att han står upp när de andra faller är inget konstigt. Han kan inte göra annat. Jävligt stor spelare och en trevlig människa också.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
antti-pekka

Re: Sv: Re: DIF i Media

Inlägg av antti-pekka »

BaronVonDif skrev:
Husmusen skrev:Jag gillar Otto i intervjuerna. Jag tycker alltid han känns ärlig och säger att han inte har något bra svar på frågan om han inte har det.

Vem gillar inte Otto? Tycker inte han ser ledsen ut dock utan totalt uppgiven vilket är lite läskigt men när jag tänker efter så intervjuar man bara Otto när DIF är i en "all time low" för ingen annan har väl stake att ta intervjun, tycker han borde få en seger-intervju och få glänsa i solen nån gång!
Av egen erfarenhet vet jag att det lätt blir Otto man väljer att intervjua efter svaga insatser. En av anledningarna är att han alltid ställer upp. Han respekterar andras jobb även de gånger det går dåligt för DIF. Han gör det för Djurgården. En annan anledning är att man ofta tycker att Otto gör en godkänd insats trots att lager viker ned sig. Lättare att intervjua en spelare som man tycker gjort en okej match än att välja någon som har varit värdelös.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Bodin: Det här duger inte, Djurgården

Gillar att höra vad Uffe tycker. Känns som en seriös och duktig journalist.
Expert.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

SirDIFalot skrev:Bodin: Det här duger inte, Djurgården

Ros motsats. Helt klart. verkar inte vara typen som enbart vomerar ut skräp.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Magnutz skrev:
SirDIFalot skrev:Bodin: Det här duger inte, Djurgården

Ros motsats. Helt klart. verkar inte vara typen som enbart vomerar ut skräp.
Snarare Nyström eller Wennerholms motsats. När man läser deras grejjer blir det uppenbart hur lite matcher med DIF de faktiskt sätt. Då kan man ju anta att de har sett lika lite av övriga lag som de skriver om.
Expert.
Användarvisningsbild
Jepe

DIF i Media

Inlägg av Jepe »

2014-04-07, vad hände?
Infektion

Inlägg av Infektion »

Så vi blir straffade för att vi är ett "vinstdrivande aktiebolag"? Samtidigt som ett krav för att behålla licensen är att man har en positiv ekonomi? Jag kanske har fel, men om inte är det ju rent av tragiskt.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Ja det är ett slag rätt i ansiktet på alla klubbar i Stockholm, vi får se hur länge klubbarna lyckas hålla sig kvar i högre serier med denna extra kostnad.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: DIF i Media

Inlägg av BaronVonDif »

Vi måste ha dom tröttaste politikerna i hela Europa i denna stad, vad vinner man på att låta sina största klubbar våldtas? Finns bara en lösning, DIF,Ajk och pundarna får gå ihop och starta ett politiskt parti som har idrottsvänliga intressen i Stockholm, skulle säkert locka en 10-15% av alla röster nästa val med tanke på hur många supportrar det finns.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

"Jimpa är en gentleman"
- Att det just var Pontus Åberg som fick avgöra i straffläggningen var extra kul eftersom han är en jäkla bra spelare, säger Landeskog till hockeysverige.se.
Expert.
Skriv svar