Välkommen Gabriel Landeskog
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Välkommen Gabriel Landeskog
Jag säger i fallande ordning: Ljungh, Sörensen, Tim. (Sen Ölvestad men det vågar jag inte skriva och är kanske inte rätt väg att gå heller.)
EDIT: Gemensamt för alla fyra är att de inte uträttat ett skit förutom ett snyggt mål av Tim, på åtta jävla matcher.
EDIT: Gemensamt för alla fyra är att de inte uträttat ett skit förutom ett snyggt mål av Tim, på åtta jävla matcher.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Luktar Almtorp om Ljungh tyvärr. Två stabila säsong mer "Almtorppoängskörd" och ser sedan helt trött ut i Djurgården.SkönaDjurgårn skrev:Jag säger i fallande ordning: Ljungh, Sörensen, Tim. (Sen Ölvestad men det vågar jag inte skriva och är kanske inte rätt väg att gå heller.)
Tycker Hank skulle ligga mycket närmare en petning än Ölvestad.
Expert.
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Jag gissar profeten Muhammed!DIF_Soldier skrev:Staten skrev:
Gissa vem?
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Eftersom Leksand kör "återtåget", skulle inte vi köra "återuppståndelsen"?minalman skrev:Tron är det sista som överger en Djurgårdare!Staten skrev:
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha, sant om Almtorpvibbarna. Ja, jo, det tar emot att säga Ölvestad. Han kanske inte ens varit så dålig, jag har väl för höga krav på honom bara. Men det ska man väl å andra sidan ha, han tycker nog själv att han underpresterat. Om han åker runt och tycker att han spelar bra så blir jag förvånad.SirDIFalot skrev:Luktar Almtorp om Ljungh tyvärr. Två stabila säsong mer "Almtorppoängskörd" och ser sedan helt trött ut i Djurgården.SkönaDjurgårn skrev:Jag säger i fallande ordning: Ljungh, Sörensen, Tim. (Sen Ölvestad men det vågar jag inte skriva och är kanske inte rätt väg att gå heller.)
Tycker Hank skulle ligga mycket närmare en petning än Ölvestad.
Aja, fan vad jag babblar, nu lägger jag ner för idag. Bra snack allihop, vi höll definitivt högre klass än laget. Hej!
Gabriel är tydligen med i Hockeykväll idag kl. 22.15, SVT2.
Rudi skrev:Gabriel är tydligen med i Hockeykväll idag kl. 22.15, SVT2.
Då räknar jag verkligen med spel på fredag, kan inte bli sämre.
Sjöwall skrev:Rudi skrev:Gabriel är tydligen med i Hockeykväll idag kl. 22.15, SVT2.
Då räknar jag verkligen med spel på fredag, kan inte bli sämre än vad det är i nuläget.
-
Ljungh har verkligen inte imponerat - tvärtom. Han är en klar besvikelse. Sörensen har däremot imponerat stort på mig. Grym skridskoåkning och puckbehandling. Honom ska vi ge tid, för han har stor potential.
- SirDIFalot
Håller med dig. Ljungh har sett fruktansvärt trött ut. Men vill ändå inte såga någon enskild spelare allt för mycket. Det känns som något större är fel än så. Och det går ut över alla spelare.Metal Machine skrev:Ljungh har verkligen inte imponerat - tvärtom. Han är en klar besvikelse. Sörensen har däremot imponerat stort på mig. Grym skridskoåkning och puckbehandling. Honom ska vi ge tid, för han har stor potential.
Expert.
- SirDIFalot
http://www.youtube.com/watch?v=YpJ6YECM ... re=related
Det här är ett klipp som jag ändå tycker definierar en spelare som Landeskog. Precis som expertkommentatorn säger.
Det är underläge 3-4 med 8-9 sek kvar och de har pucken i egen zon. Han VILL ha pucken. Han tar på sig ansvaret.
Det här är ett klipp som jag ändå tycker definierar en spelare som Landeskog. Precis som expertkommentatorn säger.
Det är underläge 3-4 med 8-9 sek kvar och de har pucken i egen zon. Han VILL ha pucken. Han tar på sig ansvaret.
Expert.
Sånt där håller vi inte på med i dagens DIF, där väljer vi att ta burskydd vid underläge 3-4 med 8-9 sek kvar.SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=YpJ6YECM ... re=related
(F.ö så tycker jag att Adam Henrique är bättre men det är en helt annan diskussion.)
- SirDIFalot
Jag tycker Crosby är bättre än Landeskog också.Caveman skrev:Sånt där håller vi inte på med i dagens DIF, där väljer vi att ta burskydd vid underläge 3-4 med 8-9 sek kvar.SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=YpJ6YECM ... re=related
(F.ö så tycker jag att Adam Henrique är bättre men det är en helt annan diskussion.)

Expert.
Jag tycker Landeskog är bättre än Crosby.... A.H var också rookie förra säsongen så den jämförelsen var lite mer relevant.....SirDIFalot skrev:Jag tycker Crosby är bättre än Landeskog också.Caveman skrev:Sånt där håller vi inte på med i dagens DIF, där väljer vi att ta burskydd vid underläge 3-4 med 8-9 sek kvar.SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=YpJ6YECM ... re=related