Brynäs IF - Djurgårdens IF, 21/12 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Gäst

Inlägg av Gäst »

DIF = Upp som en sol, ner som en pannkaka
Gäst

Inlägg av Gäst »

nu har modo kvitterat mot mora..
hålla på modo med
Gäst

Inlägg av Gäst »

power-play nu..gör mål
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

KOM IGEN NU. :P
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

Om den inte sitter nu, så stänger jag av för ikväll.
Gäst

Inlägg av Gäst »

det enda positiva är väl att skellefteå och frölunda också ligger under
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

Nej nu lägger jag mig i sängen o läser Paul Auster.
Gäst

Inlägg av Gäst »

inte ett skott på mål under hela 2 perioden

jävla alibi hockey
MAP

Inlägg av MAP »

Fullkomligt obegripligt hur DIF, som borde kämpa för livet, är totalt chanslöst mot ett Brynäs som ligger bekvämt mitt i tabellen. Varenda bortamatch är ju körd efter 10 minuter. Helt jävla sjukt.

Andra perioden var lite bättre än första, "DIF visar iaf tendenser till att vilja någonting" var Arto Blomstens kommentar. Det säger allt.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Jag ser matchen på Säsongskortet. Jag måste säga att detta måste vara det absolut slöaste bortalag Brynäs skådat i sin arena, har aldrig sett ett slöare lag än vad DIF är idag.

PINSAMT!
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Ölvestad
Kontakt:

Inlägg av Ölvestad »

Vad i helvete håller vi på med!? Är det nån jävla knatte Hockey, eller vad fan är det frågan om?

Fy fan vad besviken jag är på spelarnas inställning! Eller ursäkta, där är överhuvudtaget ingen inställning!

Alltid, Oavsett, Överallt
I UR & SKUR
Björne Nord
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Björne Nord »

Så jävla förbannad.

Vad är det för jävla inställning? 20 st viljelösa horungar som pissar på Djurgårdsskölden. Förra året var vi också helt värdelösa men då kämpade vi iallafall, nu är det bara pinsamt att se.
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

''Horungar'' är väl att ta i, men detta är som sagt det slöaste jag har sett denna säsong. Hur faaan kan man åka runt och glida och tro att man är Wayne Gretzky när laget är sämst i Elitserien och inte har nåt bortaspel alls.

VAKNA DIF!
Sjunger avgå Johnny...
Kylskåp

Inlägg av Kylskåp »

Som jag förstått ett tag: Inte fan är det Säcken som är huvudproblemet. Spelarna är så överlägset sämst i Elitserien när det gäller inställningen. Det maximala kunnandet är skitbra, det har dom visat ett par gånger under säsongen men de skiter i att arbeta. De är inte beredda att offra det som krävs och därför behöver oerhörda förändringar på spelarsidan ske till nästa säsong. In med spelare som bevisligen har vilja! Lite glöd för DIF! Vad är det för mening att få ett Stockholmsfixerat lag när de ändå inte är tillräckligt stolta att få bära det största som finns; djurgårdströjan?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kylskåp skrev:Som jag förstått ett tag: Inte fan är det Säcken som är huvudproblemet. Spelarna är så överlägset sämst i Elitserien när det gäller inställningen. Det maximala kunnandet är skitbra, det har dom visat ett par gånger under säsongen men de skiter i att arbeta. De är inte beredda att offra det som krävs och därför behöver oerhörda förändringar på spelarsidan ske till nästa säsong. In med spelare som bevisligen har vilja! Lite glöd för DIF! Vad är det för mening att få ett Stockholmsfixerat lag när de ändå inte är tillräckligt stolta att få bära det största som finns; djurgårdströjan?

instämmer till fullo..
behövs karaktärs spelare av rang
inte bara en massa spelare som tror dom är för fina för att göra skit görat
Skriv svar