Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Om det blir långvarig lockout vem vill ni helst se då av bengan och Gabbe? Vi har ju säkert bara råd med en av dem.
- Jim Morrison
Om det blir långvarig lockout, alltså hela säsongen, ska vi göra allt vi kan för att få in båda två och Kronwall. Då är det värt chansningen. Vi måste upp.bastis7 skrev:Om det blir långvarig lockout vem vill ni helst se då av bengan och Gabbe? Vi har ju säkert bara råd med en av dem.
Notera att detta bara gäller om det blir en lång lockout.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Annars vill jag ha Bengan för han vill verkligen hit och spela . Bäst med nån som verkligen är motiverad .Jim Morrison skrev:Om det blir långvarig lockout, alltså hela säsongen, ska vi göra allt vi kan för att få in båda två och Kronwall. Då är det värt chansningen. Vi måste upp.bastis7 skrev:Om det blir långvarig lockout vem vill ni helst se då av bengan och Gabbe? Vi har ju säkert bara råd med en av dem.
Notera att detta bara gäller om det blir en lång lockout.
Bengan tycker jag går före. Landeskog är kanon men vi är verkligen i stort behov av en målskytt. Men blir det en lång lockout vill jag ha in båda två och gärna Kronwall också. H&M ägaren får stå för kalaset 

- SirDIFalot
Mika har dessutom bränt av SEX stycken ryska klubbar. Säger en del om vart hans intressen ligger.
Expert.
Hans favoritlåt är nog money money money med abbaSirDIFalot skrev:Mika har dessutom bränt av SEX stycken ryska klubbar. Säger en del om vart hans intressen ligger.

- SirDIFalot
http://mrmadhawk.se/2012/october/uppgif ... -igen.html
Uppgifter: Hannula nära DIF igen
2012-10-14 09:16:20
Mika Hannula har tidigare kopplats samman med både Djurgården och AIK.
Nu kommer uppgifter till MrMadhawk.se som bedömer att det är 80 % chans att Hannula spelar i Djurgården inom kort.
WTF!!!!!!!
Nu kommer uppgifter till MrMadhawk.se som bedömer att det är 80 % chans att Hannula spelar i Djurgården inom kort.
WTF!!!!!!!
Expert.
När madhawk kör med % vet man att det inte stämmer.
"95% chans att Tellqvist återvänder till DIF."
Korttidskontrakt åtta matcher? Men varför? Gratis?
Född till sportchef.
- SirDIFalot
Om Hannula anländer har vi ju extremt många forwards. Och ännu en som jag inte direkt tror funkar klockrent i Challes spelsätt.
Men att para ihop honom med Linkan vore inte helt fel kanske...?
Men återigen. Vart fan har vi fått pengarna i från?
Men att para ihop honom med Linkan vore inte helt fel kanske...?
Men återigen. Vart fan har vi fått pengarna i från?
Expert.
- SirDIFalot
Fast han har ju faktiskt mestadels rätt. Det måste man ge honom.android skrev:När madhawk kör med % vet man att det inte stämmer.
Och det verkade ju faktiskt vara jävligt nära med Tellan enligt flera källor i somras.
Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tror han innerst inne är både Djurgårdare och pengakåt. Det är väl inget fel? Vi har familjen Persson t.ex. Och på närmare håll Sudden, som jag aldrig förlåter för att inte ha pensionerat sig hos oss förra säsongen.SirDIFalot skrev:http://mrmadhawk.se/2012/october/uppgif ... -igen.html
WTF!!!!!!!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Persson har inte öst in nå pengar i DIF hockey.minalman skrev:Jag tror han innerst inne är både Djurgårdare och pengakåt. Det är väl inget fel? Vi har familjen Persson t.ex. Och på närmare håll Sudden, som jag aldrig förlåter för att inte ha pensionerat sig hos oss förra säsongen.SirDIFalot skrev:http://mrmadhawk.se/2012/october/uppgif ... -igen.html
WTF!!!!!!!
Sudden är nog minst lika pengakåt som Hannula.
Handlar det om ett korttidskontrakt kan man ju undra vad vi håller på med? Är det inte bättre att spara pengarna till en värvning i januari som faktiskt kanske kan stanna över en kvalserie? Eller satsar vi på att ha så starkt lag som möjligt i november? Oavsett om Hannula spelar gratis. Vilket såklart vore enormt otroligt så tillkommer det ju ändå kostnader.
Expert.
Men fan, inte in med Hannula!
Lägg de pengarna på något annat istället. Ser mycket hellre att Printz kommer tillbaka.
Lägg de pengarna på något annat istället. Ser mycket hellre att Printz kommer tillbaka.
i
Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Ser ändå inte problemet i det. Vi behöver spetskompetens! Och Printz ville inte spela i Sverige vad jaha förstod det som.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
- SirDIFalot
Det är klart att det är enorm spetsvärvning i allsvenskan. Men ser mycket hellre att vi lägger pengarna på en värvning i januari och som med säkerhet kommer kunna vara här resten av säsongen.isolerad skrev:Men fan, inte in med Hannula!
Om vi signar Hannula nu så kan vi ju tappa honom Murray och Landeskog sen när det blev allvar. Samt ha någon skada på en annan nyckelspelare eller någonting.
Gamble.
Expert.