Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
Men stäng av dom som ni(du) tycker skriver skit då så får dom andra fortsätta skriva i matchtrådarna!SirDIFalot skrev:Kan du inte se skillnaden på inläggen som skrivs i de vanliga trådarna och de inläggen som skrivs under pågående match så kan jag dessvärre inte hjälpa dig.#10 skrev:Ok, men lägg ner forumet då, för d skrivs en massa skit i alla trådar!SirDIFalot skrev:För att det bara skrivs skit i matchtrådarna som vi vill få bort från forumet!!!!!!!!!!#10 skrev:Varför???????SirDIFalot skrev:Haha, matchtråden är stängd för alla. Tro inte på android.
Chatt: http://webchat.quakenet.org/?channels=#DIFHockey
Allsvenskan 2012/13
Problemet är väl att man skulle behöva stänga av 80% av användarna här då..#10 skrev:Men stäng av dom som ni(du) tycker skriver skit då så får dom andra fortsätta skriva i matchtrådarna!SirDIFalot skrev:Kan du inte se skillnaden på inläggen som skrivs i de vanliga trådarna och de inläggen som skrivs under pågående match så kan jag dessvärre inte hjälpa dig.#10 skrev:Ok, men lägg ner forumet då, för d skrivs en massa skit i alla trådar!SirDIFalot skrev:För att det bara skrivs skit i matchtrådarna som vi vill få bort från forumet!!!!!!!!!!#10 skrev: Varför???????
Tycker det är rimligt att hänvisa till diverse chattar under match istället.
Du får ju skriva av dig ändå, på ett annat ställe bara. Det är väl inget problem?
Allsvenskan 2012/13
Detta har sagts förut men tål att sägas igen, att Viasat låter domare uttrycka sig inför och efter match är inget annat än genialiskt.
-
- Säsongskort: Ja
Ok, men lägg ner forumet då, för d skrivs en massa skit i alla trådar![/quote]JohanPez skrev: För att det bara skrivs skit i matchtrådarna som vi vill få bort från forumet!!!!!!!!!!
Kan du inte se skillnaden på inläggen som skrivs i de vanliga trådarna och de inläggen som skrivs under pågående match så kan jag dessvärre inte hjälpa dig.[/quote]
Men stäng av dom som ni(du) tycker skriver skit då så får dom andra fortsätta skriva i matchtrådarna![/quote]
Problemet är väl att man skulle behöva stänga av 80% av användarna här då..
Tycker det är rimligt att hänvisa till diverse chattar under match istället.
Du får ju skriva av dig ändå, på ett annat ställe bara. Det är väl inget problem?[/quote]
Härlig harmoni;)
Djurgårdsfamiljen?? (ironi)
Är utomlands och följer DIF via live chatten, men vi ses på tisdag igen.
Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!
tycker många i laget behöver höja upp sig minst två snäpp!!
Allsvenskan 2012/13
Nyktra till lite. Förstod inte mycket av ovanstående.gaspo skrev:Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!
Född till sportchef.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
+1android skrev:Nyktra till lite. Förstod inte mycket av ovanstående.gaspo skrev:Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!
Jag ser ett mönster...
Wait.. What?gaspo skrev:Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!

- northbluestriped
Fälth?, Timmy förlängning, johner dålig utan vilja, vad fan har dragit en sjuttis sambuca själv ellerlajjnus skrev:Wait.. What?gaspo skrev:Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
Måste hålla med i kritiken mot Fälth, killen har ju varit helt osynlig hela säsongen.gaspo skrev:Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Fälth? Granath?Edin skrev:Måste hålla med i kritiken mot Fälth, killen har ju varit helt osynlig hela säsongen.gaspo skrev:Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!
För att det bara skrivs skit i matchtrådarna som vi vill få bort från forumet!!!!!!!!!![/quote]
Ok, men lägg ner forumet då, för d skrivs en massa skit i alla trådar![/quote]
Kan du inte se skillnaden på inläggen som skrivs i de vanliga trådarna och de inläggen som skrivs under pågående match så kan jag dessvärre inte hjälpa dig.[/quote]
Men stäng av dom som ni(du) tycker skriver skit då så får dom andra fortsätta skriva i matchtrådarna![/quote] Hört talas om yttrande frihet vi har i svirige så tänk efter innan "du" stänger av folk..
Ok, men lägg ner forumet då, för d skrivs en massa skit i alla trådar![/quote]
Men stäng av dom som ni(du) tycker skriver skit då så får dom andra fortsätta skriva i matchtrådarna![/quote] Hört talas om yttrande frihet vi har i svirige så tänk efter innan "du" stänger av folk..
Tycker Fälth kan packa och dra om han ska fortsätta såhär!Edin skrev:Måste hålla med i kritiken mot Fälth, killen har ju varit helt osynlig hela säsongen.gaspo skrev:Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!
-
Säsongens bästa inlägg hittills!Edin skrev:Måste hålla med i kritiken mot Fälth, killen har ju varit helt osynlig hela säsongen.gaspo skrev:Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!