Västerås IK - Djurgårdens IF 30/9 2012
Västerås IK - Djurgårdens IF 30/9 2012
Västerås. De delar färger med aik.
Krossa!
Krossa!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Västerås IK - Djurgårdens IF 30/9 2012
https://event.webbiljett.se/vik/step/ch ... x?edId=362Magnutz skrev:Västerås. De delar färger med aik.
Krossa!
Vad väntar ni på?
Samlas på Bill&Bob, Stora Torget 5 runt klockan 14.00. Marschera till Rocklunda därifrån, tar väl runt 30minuter.
Fyll E och F nu!
Jag är självklart där! Hoppas polisen är redo nu när dödshuliganerna ifrån Stockholm är på besök 

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jag o en polare är med på bussen, hoppas på en fet jävla marsch!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
På plats o skriker mig hes! Nu jävlar kör vi två bortasegrar i rad!
Jag har aldrig
Jag har aldrig någonsin sett något liknande. Väldigt roligt.
Edin skrev:Jag är självklart där! Hoppas polisen är redo nu när dödshuliganerna ifrån Stockholm är på besök
Jag har aldrig någonsin sett något liknande. Väldigt roligt.
Äntligen kan jag se mitt Djurgården live med bara en kort promenad istället för att åka 10 mil varje vecka. ALLA måste komma och vi ska krossa Västerås! Våra forwards ska äta upp allsvenskans i särklass sämsta försvar. Faaaan så taggad!
Hahaha, sjukt underhållande. 50-tal VIK supportrar som går lungt till en match och sjunger lite. Dramatisk musik i bakgrunden och poliserna är helt uppjagade.Edin skrev:Jag är självklart där! Hoppas polisen är redo nu när dödshuliganerna ifrån Stockholm är på besök
wolsey100 skrev:Hahaha, sjukt underhållande. 50-tal VIK supportrar som går lungt till en match och sjunger lite. Dramatisk musik i bakgrunden och poliserna är helt uppjagade.Edin skrev:Jag är självklart där! Hoppas polisen är redo nu när dödshuliganerna ifrån Stockholm är på besök
Plus att snittåldern på "huliganerna" är 14 år

Går den att se på tv, alternativt nätet?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Viasat Hockey.Alexander skrev:Går den att se på tv, alternativt nätet?
DIF!
Aha, den gick där, det missade jag totalt av någon anledning, tack för övrigtDaniel942 skrev:Viasat Hockey.Alexander skrev:Går den att se på tv, alternativt nätet?
Fyfan va taggad jag är, hoppas på en jävla massa bengaler i marschen från puben! Brinn Västerås brinn!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Kommer kännas väldigt obehagligt för polisenChallen skrev:Fyfan va taggad jag är, hoppas på en jävla massa bengaler i marschen från puben! Brinn Västerås brinn!

Man slutar aldrig förvånas av landsbygden.Edin skrev:Jag är självklart där! Hoppas polisen är redo nu när dödshuliganerna ifrån Stockholm är på besök