Malmö - Djurgårdens IF 28/9 2012
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Malmö - Djurgårdens IF 28/9 2012
Överlägset bästa matchen hittils. Det såg ut som ett helt nytt lag, och vart kom all energi ifrån?
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
När motflytet släppte kom energin. Nervositeten släppte.Mattias_87 skrev:Överlägset bästa matchen hittils. Det såg ut som ett helt nytt lag, och vart kom all energi ifrån?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Den här segern var nog viktigare än vad någon av oss kan föreställa sig. Spelarna var rejält pressade, och en seger idag lättar nog rejält. Nu tror jag att lyftet kommer, och det rejält. Med Murray och Bengan som kommer in nu inom kort (förhoppningsvis tills på söndag), så kan jag inte tänka mig annat. Tre borta mot Västerås och sen tre hemma mot Karlskoga innan Leksand, där allt kan hända. Vi behöver ta full bott i kommande två, och det känner jag på mig att vi gör.
Senast redigerad av Salas den 2012-09-28 20:30:52, redigerad totalt 2 gång.
JAAAAAAAAAAAARÅ! TACK FÖR ATT NI GJORDE MIN HELG DIF!
- Jim Morrison
Vår absolut bästa match hittills. Så jävla bra tycker jag att vi spelade. Efter 0-1 trodde jag att det skulle bli en jävla skitmatch, men så blev inte alls fallet. Det är bara målskyttet som saknas, men jag hoppas och tror att det kommer.
FORTSÄTT SPELA SÅHÄR - DET ÄR SÅ HÄR BRA NI KAN VARA.
FORTSÄTT SPELA SÅHÄR - DET ÄR SÅ HÄR BRA NI KAN VARA.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Som sagt, dags att börja skramla för den där psykologen. På bortaplan inför en tyst hemmapublik, ingen som buar när vi tar burskydd och inga suckar när vi missar en passning, då känner man harmoni och kan bara rulla på. Jag tycker att vi är bättre än Malmö hela matchen och det är en välförtjänt seger, deras målvakt står på huvudet och vi hade ju kunnat gjort flera mål.
Fortsätt såhär nu DIF!
Måste förövrigt säga att det var ett genidrag att stänga matchtråden och köra chatt under match, stor förbättring.
Fortsätt såhär nu DIF!
Måste förövrigt säga att det var ett genidrag att stänga matchtråden och köra chatt under match, stor förbättring.
Jag håller med, det var ju weltklasse på Tim efter att han fick göra sin kasse.SirDIFalot skrev:Verkar som en sten föll från Tims bröst efter hans usla inledning. De bytena han hann göra efter målet var ju hästlängder bättre än tidigare.
Senast redigerad av Edin den 2012-09-28 20:33:58, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Up yours Tim haters! 

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Haha. Ska vi göra en kort sammanfattning av hur det skulle sett ut om inte tråden vart låst?
Nä, det orkar vi inte.
Bra andraperiod, magisk tredjeperiod. Två skarpare målskyttar på Linkans 2 briljanta passningar i första och vi hade lett matchen redan då. Jag tycker i nästan alla matcher så har Djurgården visat en karaktär vi inte haft tidigare, dvs underläge går att vända. Det vi inte visat förrens idag är en stor vilja att vinna snarare än att inte förlora, därför höll vi ledningen idag.
Kul för Lill-falk att göra mål, och mycket trevligt att Tim fick göra ett mål på ett sätt som ni forumiter sagt att han inte kan göra mål på, en dragning. Att sedan avsluta med en frivolt ger jag 10 poäng för.
Sov gott!
Nä, det orkar vi inte.
Bra andraperiod, magisk tredjeperiod. Två skarpare målskyttar på Linkans 2 briljanta passningar i första och vi hade lett matchen redan då. Jag tycker i nästan alla matcher så har Djurgården visat en karaktär vi inte haft tidigare, dvs underläge går att vända. Det vi inte visat förrens idag är en stor vilja att vinna snarare än att inte förlora, därför höll vi ledningen idag.
Kul för Lill-falk att göra mål, och mycket trevligt att Tim fick göra ett mål på ett sätt som ni forumiter sagt att han inte kan göra mål på, en dragning. Att sedan avsluta med en frivolt ger jag 10 poäng för.
Sov gott!
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Jim Morrison
"Garanterat tre mål med Bengan i laget på mina framspelningar" - Linkan
Jävligt kul att höra
Jävligt kul att höra

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
Håller med. Det var som att vara på plats och tjabba med polarna.Edin skrev:
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Verkligen skoj att se att spelet funkade för en gångs skull, tyckte Tim och Hank såg jäkligt pigga ut
Efter alla fotbolls- och hockeyförluster så kommer den här tredjeperioden - jag är euforisk! Alla till Västerås!
vart hörde du detta?Jim Morrison skrev:"Garanterat tre mål med Bengan i laget på mina framspelningar" - Linkan
Jävligt kul att höra
Han sa det i intervjun med Jihde i omklädningsrummet efteråt.Baggso skrev:vart hörde du detta?Jim Morrison skrev:"Garanterat tre mål med Bengan i laget på mina framspelningar" - Linkan
Jävligt kul att höra
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Doyle
Tim...var har du varit ? Idag var du där som du ska vara. Sådan härlig seger. Har Murray smiskat upp laget på träningarna ? Det här var fan ett nytt DIF