Malmö - Djurgårdens IF 28/9 2012
Re: Malmö - Djurgårdens IF 28/9 2012
vill se dustin och bremberg tsm idag!!!
Laguppställningen -- nu börjar jag bli riktigt irriterad. Ingen information alls om Blomstrand förutom att han "inte spelar".
Jag kräver information om vad fan det är frågan om!
Här är forwards som är med, men på rak arm kommer efter Blomstrand enligt mig:
66. Marcus Sörensen
61. Markus Ljungh
46. Pontus Åberg
10. Alexander Wennberg
26. Tim Eriksson
Helt sinnesjukt. Någon som har information?
Jag kräver information om vad fan det är frågan om!
Här är forwards som är med, men på rak arm kommer efter Blomstrand enligt mig:
66. Marcus Sörensen
61. Markus Ljungh
46. Pontus Åberg
10. Alexander Wennberg
26. Tim Eriksson
Helt sinnesjukt. Någon som har information?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Konstigt att vi inte har nån extraspelare med. Tydligen är det viktigare att Bohman och Blomstrand får speltid i J20. Hmm.
Tycker det är många fel med laguppställningen till denna match. Varför får inte blomstrand vara med? En av dom bästa under försäsongen. Bohman hade gärna fått följa med till Malmö, kan omöjligt vara sämre än lennhammer. Hade gärna sett att Adam skulle få stå ikväll, inte lika mycket press som att debutera på hovet.
Hoppas på det bästa ikväll och en vinst. Har spelat på en Djurgårds vinst.
-
- Säsongskort: Ja
Känns som ett tveksamt beslut. Ungefär som om någon skulle få för sig att slänga ut alla Tintinalbum från ett bibliotek ...Frasse skrev:Tråden kommer vara stängd ifrån matchstart och fram tills dess att den är färdigspelad.Staten skrev:Kommer matchtråden vara stängd under perioderna eller hela matchen?
Avgå DJ Yes!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hoppas vi får se ett taggat Djurgården som spelar som dom kan idag:)
Jävlar va vågat!Oaklund skrev:Har spelat på en Djurgårds vinst.

- Datsyuk_13
Allt annat än en förlust vore en skräll.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Malmö - Djurgårdens IF 28/9 2012
Bra post, håller med om alla spelaråsikterna. Tråkigt att inte få se de tre.Oaklund skrev:Tycker det är många fel med laguppställningen till denna match. Varför får inte blomstrand vara med? En av dom bästa under försäsongen. Bohman hade gärna fått följa med till Malmö, kan omöjligt vara sämre än lennhammer. Hade gärna sett att Adam skulle få stå ikväll, inte lika mycket press som att debutera på hovet.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Omgång 7 och det känns som en måstematch. Känns inte bra :/
Avskaffa tre mot tre.
Hoppet är det sista som lämnar en! Eller vad man nu brukar sägaOhddan skrev:Jävlar va vågat!Oaklund skrev:Har spelat på en Djurgårds vinst.

Schysst särskrivning på djurgårdsvinst upptäckte jag nu haha.
36. Philip Holm - 28. Kim Lennhammer
Hur ska det här sluta?
Hur ska det här sluta?

Den skrämmer mig också, tur Ölve, Wenn o Jonér är framför, kan ju vara så att de lyckas hålla så bra press att backarna slipper deltaga!lajjnus skrev:36. Philip Holm - 28. Kim Lennhammer
Hur ska det här sluta?

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Måtte det gå våran väg ikväll.. Upp till kamp!
1-3 dååå, Pickard gör en Dembo
1-3 dååå, Pickard gör en Dembo

Tycker man är lite farligt ute över att gnälla över Blomstrand.
Antagligen är han inte tillräckligt bra för platsa just nu.
Däremot hade jag gärna sett att killen får chansen istället för Åberg, men det är en helt annan historia.
Sedan måste man också komma ihåg att försäsong är något helt annat än seriespel.
Om alternativet är att spelaren får massor av speltid i u20 föredrar jag nog detta framför att få kanske 5-6 minuter i a-laget.
Är det något man bör och kanske även skall gnälla över så är det backbesättningen som inte känns bra någonstans och paret Holm - Lennhammer känns ju allt annat än stabilt.
Antagligen är han inte tillräckligt bra för platsa just nu.
Däremot hade jag gärna sett att killen får chansen istället för Åberg, men det är en helt annan historia.
Sedan måste man också komma ihåg att försäsong är något helt annat än seriespel.
Om alternativet är att spelaren får massor av speltid i u20 föredrar jag nog detta framför att få kanske 5-6 minuter i a-laget.
Är det något man bör och kanske även skall gnälla över så är det backbesättningen som inte känns bra någonstans och paret Holm - Lennhammer känns ju allt annat än stabilt.