Amen herregud så patetiskt pinsamma de är..SirDIFalot skrev:
Hata aik
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hata aik
hahahaJohanPez skrev:Amen herregud så patetiskt pinsamma de är..SirDIFalot skrev:
Jag ser ett mönster...
Hata aik
Den finns på nån av deras officiella nätbutiker, såg nån twitterlänk på det. aikshopen eller nått sånt skit...XantE skrev:Vart hittade du den bilden?SirDIFalot skrev:
2014-04-07, vad hände?
Re: Hata aik
Så jäääääääääävla viktigt! Älskade, vackra och underbara Gunnar Heidar Thorvaldsson. Jag ska fan gifta mig med honom.
Ni två kan dela på honom så kan jag ta hans fru ifall hon inte ser förjävlig ut.JohanPez skrev:Inte om jag hinner först!Salas skrev:Så jäääääääääävla viktigt! Älskade, vackra och underbara Gunnar Heidar Thorvaldsson. Jag ska fan gifta mig med honom.

Pinsam bild... "Stockholms Stolthet", jovisst.
http://www.dn.se/sport/fotboll/brak-nar ... norrkoping
Polisen skulle ställt ut soptunnor för att markera vart de vill ha packet istället, då hade det inte blivit mer än lite sneda papperskorgar av deras framfart.
http://www.dn.se/sport/fotboll/brak-nar ... norrkoping
Polisen skulle ställt ut soptunnor för att markera vart de vill ha packet istället, då hade det inte blivit mer än lite sneda papperskorgar av deras framfart.
Ellossssssssss......... Ni gjorde min dag!
Heja heja heja Häcken imorgon. Vid tre poäng mot danmark så vågar jag nog för första gången för i år börja nynna på "Inget SM guld för aik" när jag träffar bekanta kloakråttor.
Heja heja heja Häcken imorgon. Vid tre poäng mot danmark så vågar jag nog för första gången för i år börja nynna på "Inget SM guld för aik" när jag träffar bekanta kloakråttor.
-
Haha! Håller med dig. Hoppas, hoppas.Salas skrev:Ellossssssssss......... Ni gjorde min dag!

Hata aik
Forza Häcken!Metal Machine skrev:Haha! Håller med dig. Hoppas, hoppas.Salas skrev:Ellossssssssss......... Ni gjorde min dag!
"Vi är överallt - förutom på Hovet".
Aik–Lhc
Publik: 3312
Aik–Lhc
Publik: 3312
Timrå - AIK 2 - 1
AIK - Färjestad 1 - 2
AIK - Brynäs 3 - 4
Luleå - AIK 3 - 1
HV71 - AIK 5 - 3