Säsongskort men ingen kompis? Se här!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Lucky Luke
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!

Inlägg av Lucky Luke »

JohanPez skrev:
Lucky Luke skrev:
18DIF91 skrev:
Lucky Luke skrev:
18DIF91 skrev:Någon i Forumgruppen som INTE skall gå den 25:e och kan tänka sig att skänka sin plåt för den matchen? Naturligtvis skänker jag bort en av mina plåtar för en annan match i gengäld.
Självklart skänker jag en plåt till dig. Jag har inga möjligheter att ta mig upp till Sthlm (bor ju som du vet i Gbg) till den matchen. Om du har en polare som du skulle vilja ta med dig så skänker jag ytterligare en plåt. Viktigt att fylla Hovet på tisdag!!!
Jag skickar en PM till dig med mer info hur du hämtar biljetterna etc.
Tackar!

Det är jag och en polare som skall gå, jag har ju iofs säsongsplåten, så därför jag undrade om någon i forumgruppen inte skulle gå, men annars går det att lösa på det viset också. :)
PM skickat. Ta med dig två polare då. Jag fixar två plåtar.
Mycket fint gjort :)
Äsch det var väl inget. Vi Djurgårdare ställer alltid upp för varandra. Fyll Hovet!!!!
Användarvisningsbild
18DIF91
Säsongskort: Ja

Inlägg av 18DIF91 »

Tack vare Lucky Luke har jag nu en säsongsplåt till morgondagens match till övers om det är någon som vill ta med en vän till matchen.

PM:a mig här så kan vi ta var vi skall mötas innan match för att få biljetten :)

Nu tar vi och fyller hovet och visar bönderna skillnaden på en Arena och en lada. ;P
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Tapout1891
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Tapout1891 »

18DIF91 skrev:Tack vare Lucky Luke har jag nu en säsongsplåt till morgondagens match till övers om det är någon som vill ta med en vän till matchen.

PM:a mig här så kan vi ta var vi skall mötas innan match för att få biljetten :)

Nu tar vi och fyller hovet och visar bönderna skillnaden på en Arena och en lada. ;P

Jag tar den gärna! Har en polare som vill gå.
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico
Användarvisningsbild
Tessan

Inlägg av Tessan »

Aj! Aj! Aj! Jag blev nog tvåa på den pucken!
Börjar känna mig lite förkyld, men jobbar ändå och hoppas vara fít for fight imorgon. Får bli en whisky som gurgelvatten ikväll. Hade gärna tagit denna extra biljett till farsan, men får bli en annan gång. Hoppas vi ses imorgon, i såna fall siktar jag på WKB innan, vid 17-tiden.
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!

Inlägg av pulverapa »

Bröder och systrar, wkb i morgon från kl. 17!
Användarvisningsbild
Tapout1891
Kontakt:

Re: Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!

Inlägg av Tapout1891 »

pulverapa skrev:Bröder och systrar, wkb i morgon från kl. 17!
Det är spikat! Vi ses där
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Rev mitt säsongskort/biljetter efter matchen mot Mora men jag hänger med till WKB ändå! :)
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Sjöwall skrev:
Rev mitt säsongskort/biljetter efter matchen mot Mora men jag hänger med till WKB ändå! :)
Ja, tycker det är på sin plats att du får tala ut om det som hände. ;)
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

pulverapa skrev:
Sjöwall skrev:
Ja, tycker det är på sin plats att du får tala ut om det som hände. ;)
Ölterapi! ;P
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

Min säsongsbiljett för morgondagens match har nu hittat en ägare. Hojtar till nästa gång jag har en biljett till övers :)
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Tapout1891
Kontakt:

Inlägg av Tapout1891 »

18DIF91 skrev:Min säsongsbiljett för morgondagens match har nu hittat en ägare. Hojtar till nästa gång jag har en biljett till övers :)
Oh yes!
Kom igen nu allihopa, låt oss sjunga som aldrig förr
Södertälje matchen var fan katastrof.
Användarvisningsbild
Tessan

Säsongskort men ingen kompis? Se här!

Inlägg av Tessan »

Bangar idag p.g.a sjukdom. Kämpa, bröder!
Användarvisningsbild
Högdalen

Inlägg av Högdalen »

Okej. Jag har tröttnat på att dra solo på matcher. Har några jag går med men dom går kanske 40% och jag går 90%. Vill hitta någon några nya polare som går oftare. De jag har är för snåla eller har inte tid. Övrig info: Född i Uddevalla, har 2 ungar, har jobb, dricker gärna öl och går så ofta det går. Spelar innebandy och snackar för mycket :) Jag har klackkort! Nästa säsong lär det bli aktiv. Kom igen nu, måste finnas några sköna lirare som har plats för en till?
Användarvisningsbild
Tessan

Inlägg av Tessan »

Högdalen skrev:Okej. Jag har tröttnat på att dra solo på matcher. Har några jag går med men dom går kanske 40% och jag går 90%. Vill hitta någon några nya polare som går oftare. De jag har är för snåla eller har inte tid. Övrig info: Född i Uddevalla, har 2 ungar, har jobb, dricker gärna öl och går så ofta det går. Spelar innebandy och snackar för mycket :) Jag har klackkort! Nästa säsong lär det bli aktiv. Kom igen nu, måste finnas några sköna lirare som har plats för en till?
Tror du är kvalificerad i vårt gäng. Eftersom vi är några stycken är det alltid någon borta, men också alltid någon där. A10 rad 23-24 - där sitter vi. Innan match WKB under match någon av barerna. Välkommen till vårt A10-gäng säger jag i alla fall.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Högdalen skrev:Okej. Jag har tröttnat på att dra solo på matcher. Har några jag går med men dom går kanske 40% och jag går 90%. Vill hitta någon några nya polare som går oftare. De jag har är för snåla eller har inte tid. Övrig info: Född i Uddevalla, har 2 ungar, har jobb, dricker gärna öl och går så ofta det går. Spelar innebandy och snackar för mycket :) Jag har klackkort! Nästa säsong lär det bli aktiv. Kom igen nu, måste finnas några sköna lirare som har plats för en till?
Vad kul! Högdalen, mina gamla hoods också. Vi har ett gäng snackpåsar i gänget också - bl.a. jag. ;) Välkommen!
Skriv svar