Mår du bättre när du kallar andra DIF-fans för medgångssupportrar?Hockeyhjärta skrev:Alltid oavsett?
JÄVLA PACK SOM BUAR UT SPELARNA, SKÄRP ER!!!
Skäms när man står i klacken, bara för att spelarna underpreseterar betyder inte det att vi ska göra det!
JÄVLA MEDGÅNGSSUPPORTRAR!!!
Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
- Jim Morrison
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
LÄGG NER!
När det går tungt sjunger man mer, inte buar. Jävla sopa!
Nej sätt ännu mer press på laget, låt media belysa att vi buar ut vårt lag, då lär vi få en enklare resa!!
Alla har rätt att göra vad de vill, men kom inte och säg att ni gör det för DJURGÅRN!!
När det går tungt sjunger man mer, inte buar. Jävla sopa!
Nej sätt ännu mer press på laget, låt media belysa att vi buar ut vårt lag, då lär vi få en enklare resa!!
Alla har rätt att göra vad de vill, men kom inte och säg att ni gör det för DJURGÅRN!!
Skrik åt dem då att de ska göra det bättre och försök tagga till dem. Att bua är aldrig okej tycker jag.Staten skrev:Är du seriös? Klart som fan man ska få visa sitt missnöje om inte laget presterar. Jag tycker publiken visat om och om igen att man ställer upp alltid - oavsett. Nu är det dags för spelarna att visa det.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Att bua kan i vissa lägen vara helt okej, framförallt efter matcher då spelarna underpresterat i stora delar av matchen och gjort bort sig något oerhört. Det här är Djurgårdens IF, här ska det ställas krav.
Däremot är det inte acceptabelt att, som idag, bua när backarna tar burskydd och ett byte är på gång. Hur fan tänker man då? Vi har många junisbackar som behöver istiden för att utvecklas, de ska inte behöva bli skitstressade inför sin hemmapublik när de gör den naturligaste saken i världen...
Däremot är det inte acceptabelt att, som idag, bua när backarna tar burskydd och ett byte är på gång. Hur fan tänker man då? Vi har många junisbackar som behöver istiden för att utvecklas, de ska inte behöva bli skitstressade inför sin hemmapublik när de gör den naturligaste saken i världen...
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
ta guldet ingen pärs
- Daniel942
...att ta burskydd i halva PPet?soundboy skrev:Att bua kan i vissa lägen vara helt okej, framförallt efter matcher då spelarna underpresterat i stora delar av matchen och gjort bort sig något oerhört. Det här är Djurgårdens IF, här ska det ställas krav.
DIF!
- minalman
Klacktråden - Järnkaminerna
Buandet beror mer på att ingen hjälper junisbackarna, så att de blir fast där nere.soundboy skrev:Att bua kan i vissa lägen vara helt okej, framförallt efter matcher då spelarna underpresterat i stora delar av matchen och gjort bort sig något oerhört. Det här är Djurgårdens IF, här ska det ställas krav.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Det är väl allas rätt att bua ut sitt missnöje. Men alla bör väl också vara smarta nog för att fatta att det gör mer skada än nytta. Det är väl upp till var och en.
Expert.
Så nu är man alltså en medgångare för att man visar missnöje?Hockeyhjärta skrev:Alltid oavsett?
JÄVLA PACK SOM BUAR UT SPELARNA, SKÄRP ER!!!
Skäms när man står i klacken, bara för att spelarna underpreseterar betyder inte det att vi ska göra det!
JÄVLA MEDGÅNGSSUPPORTRAR!!!
Näe, om spelarna underpresterar nästan hela matchen buar jag hur jävla mycket jag vill. (jag buade dock inte ut spelarna, men tycker att man har all rätt i världen att göra det)
Jag har gått på alla hemmamatcher hittills, (och tänker gå på de flesta framöver), men när spelet blir SÄMRE match efter match så är det fan något som är fel.
-
aihRogga skrev:Ursäkta ett par kanske skitdumma frågor, men förut brukade vi ha en folk som stog på räcket och ledde klacken, (mycket förtjänstfullt tycker jag) vart tog dom vägen? En annan sak jag undrar är, OM vi nu ska dra hatramsor, varför handlar dom alltid om aih och inte om det lag vi faktiskt möter? Det är fullt normalt att hata aih, jag menar, ALLA hatar väl aih? Fan vet varför inte aih:arna hatar aih, men varför drar vi hatramsor om ett lag som inte lirar i samma serie?
Jag ser ett mönster...
- SirDIFalot
Jag tycker det känns mycket mer relevant att sjunga hata aik än att sjunga hata Almtuna/Oskarshamn och dessa sunkgäng.
Expert.
Men kom igen. Jag förstår din frustration, likväl som du förhoppningsvis förstår min. PP hackade, men det gjorde inte det på grund av att det någon gång togs burskydd i en minut.Daniel942 skrev:...att ta burskydd i halva PPet?soundboy skrev:Att bua kan i vissa lägen vara helt okej, framförallt efter matcher då spelarna underpresterat i stora delar av matchen och gjort bort sig något oerhört. Det här är Djurgårdens IF, här ska det ställas krav.
Det buades rätt kraftigt mer än en gång under matchen när ett byte genomfördes och en back tog burskydd. Att bua då tycker jag inte är okej, vid eftertanke borde du hålla med mig.
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
ta guldet ingen pärs
Vid eftertanke så borde du hålla med oss andra. Det hände inte EN gång att dom tog burskydd vid PP.soundboy skrev:Men kom igen. Jag förstår din frustration, likväl som du förhoppningsvis förstår min. PP hackade, men det gjorde inte det på grund av att det någon gång togs burskydd i en minut.Daniel942 skrev:...att ta burskydd i halva PPet?soundboy skrev:Att bua kan i vissa lägen vara helt okej, framförallt efter matcher då spelarna underpresterat i stora delar av matchen och gjort bort sig något oerhört. Det här är Djurgårdens IF, här ska det ställas krav.
Det buades rätt kraftigt mer än en gång under matchen när ett byte genomfördes och en back tog burskydd. Att bua då tycker jag inte är okej, vid eftertanke borde du hålla med mig.
Det buades alldeles för lite idag, DIF spelade mot IKO på Hovet, men DIF valde att lägga sig ned på hemmaplan..
-
Ja du är en medgångare, inget snack. Tänk på vad som är bäst för laget, inte vad som är bäst för dig!!Stentuff skrev:Så nu är man alltså en medgångare för att man visar missnöje?
Näe, om spelarna underpresterar nästan hela matchen buar jag hur jävla mycket jag vill...
Du är så jävla bra, precis lika bra som oss andra som gått på alla hemmamatcher, men det här handlar inte om dig, det handlar om DJURGÅRDEN!! Fatta det, varför ens nämna hur många matcher man gått på. DET HANDLAR INTE OM DIG PUCKO!!Stentuff skrev:Jag har gått på alla hemmamatcher hittills...
-
Kom igen nu hela bunten, fan jag vill inte kalla någon medgångare eller va kritisk mot andra djurgårdare, men kvällens klackinsats var bedrövlig och vi kan inte svika laget efter 5-6 omgångar, det finns inte!!
"Ähh va då sviker, jag började ju sjunga när vi gjorde mål ju!"
Vi vet att vi kan bättre och när det går segt på isen eller t.o.m. helt åt helvete då ska vi sjunga och hjälpa grabbarna, trots att det eventuellt tar emot. Fan va besviken jag var efter både förlusten och spelarnas insats, men mest vår egen insats!
Nästa gång då jävlar, ok?
Och JK - ge oss en klackledare!! Please!!
"Ähh va då sviker, jag började ju sjunga när vi gjorde mål ju!"
Vi vet att vi kan bättre och när det går segt på isen eller t.o.m. helt åt helvete då ska vi sjunga och hjälpa grabbarna, trots att det eventuellt tar emot. Fan va besviken jag var efter både förlusten och spelarnas insats, men mest vår egen insats!
Nästa gång då jävlar, ok?
Och JK - ge oss en klackledare!! Please!!
Du vill inte kalla folk för medgångare men ändå har du gjort det i de senaste inläggen!
Är inte heller nått fan av buande, men vad fan ska man göra för att få spelarna att fatta? Att skapa ordentligt tryck verkar ju inte funka. Buade inte själv men kan förstå frustrationen hos dem som gjorde det.
Det är inte JK som sätter en klackledare, det är den som känner sig manad och vågar som går upp.
Är inte heller nått fan av buande, men vad fan ska man göra för att få spelarna att fatta? Att skapa ordentligt tryck verkar ju inte funka. Buade inte själv men kan förstå frustrationen hos dem som gjorde det.
Det är inte JK som sätter en klackledare, det är den som känner sig manad och vågar som går upp.
2014-04-07, vad hände?