pulverapa skrev:Daniel942 skrev:pulverapa skrev:Den jäveln som drar igång "den som inte hoppar" blir lynchad ikväll! STARTA INTE DEN!
Gör nåt åt saken då. Mycket snack och lite verkstad.
Du menar mycket verkstad lite snack? ...
Det är ju inget problem att hitta tolvåringarna som startar igång den. Dom står alltid där Fabriken höll till innan. Förra matchen lackade jag ur fullständigt, och fortsätter det idag kommer jag överväga att ställa mig bakom dom framöver och säga till så fort dom öppnar käftarna.
Det bästa vore ju om typ DIF Hockey köpte ut dom från deras säsongskort, jag hade lätt betalat vid en supporterinsamling för det... Hade varit värt varenda jävla öre som man betalat för att bli av med packet.
Men till alla som läser detta, bästa sättet att få tyst på dom är att direkt när dom börjar starta andra snabba och effektiva ramsor. Det funkade senast. Att skrika på dom kanske är bra också, så små som dom är så skulle väl en tvååring kunna skrämma livet ur dom med en napp.
Sen undrar jag faktiskt varför dom inte ger sig. Dom kan ju inte bara ha missat det faktum att dom är hatade av i princip varenda person på Hovet, men ändå fortsätter dom. Vad fan är deras problem?