Frågetråden
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Frågetråden
Kul OT: träffade en polare ffg på 25 år. Hans hockeyintresse var noll, men hatade fortfarande DIF för att vi hade varit elaka mot enda gotlänning i ES han kände till. Loob. Vi var elakare förr! Folk minns!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: Frågetråden
Har ett gammalt svagt minne som har gått runt i mitt huvud i några veckor nu.
För sisådär tio år sedan så spelade DIF en slutspelsserie mot FBK där deras första målvakt började grina av någon anledning och sa att han vägrade spela mot oss igen och dom fick ha sin andremålvakt i mål dom sista matcherna. Varför ville han inte stå mot oss?
För sisådär tio år sedan så spelade DIF en slutspelsserie mot FBK där deras första målvakt började grina av någon anledning och sa att han vägrade spela mot oss igen och dom fick ha sin andremålvakt i mål dom sista matcherna. Varför ville han inte stå mot oss?
Avskaffa tre mot tre.
Mattias_87 skrev:Har ett gammalt svagt minne som har gått runt i mitt huvud i några veckor nu.
Låter som "Gerden Gerden, inga armar inga ben!"
"Mikael Gerdén, född 1 oktober 1976 i Stockholm, är en svensk före detta professionell ishockeymålvakt.Dingman skrev:Mattias_87 skrev:Har ett gammalt svagt minne som har gått runt i mitt huvud i några veckor nu.
Låter som "Gerden Gerden, inga armar inga ben!"
Han spelade sammanlagt tre säsonger i Elitserien för Färjestads BK mellan 2000 och 2003. Under denna period vann han ett SM-guld och två SM-silver.
Gerdéns moderklubb är Huddinge IK och han är för närvarande målvaktstränare inom Djurgårdens IFs hockeyorganisation."
Så kan det gå...

Frågetråden
Kommer vi få se några barn spela i första periodpausen i år? Det var alltid kul att se dem snurra runt där nere.
It's easier to be an asshole to words than to people
Hoppas jag också, var faktiskt riktigt underhållande!Rojk skrev:Kommer vi få se några barn spela i första periodpausen i år? Det var alltid kul att se dem snurra runt där nere.
Frågetråden
För omväxlings skull menar du?Rojk skrev:Kommer vi få se några barn spela i första periodpausen i år? Det var alltid kul att <b>se dem snurra runt</b> där nere.

Om du inte var på plats i dag kan jag meddela att kvällens möte slutade 0-0.
- Daniel942
Ovanligt.JohanPez skrev:För omväxlings skull menar du?Rojk skrev:Kommer vi få se några barn spela i första periodpausen i år? Det var alltid kul att <b>se dem snurra runt</b> där nere.
Om du inte var på plats i dag kan jag meddela att kvällens möte slutade 0-0.
DIF!
- FreddanS
Ingår även kval till Hockeyallsvenskan i säsongsbiljetten?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Det utgår nog jag och alla ifrån.FreddanS skrev:Ingår även kval till Hockeyallsvenskan i säsongsbiljetten?
Avskaffa tre mot tre.
''Att redan nu börja prata om Kvalserien finns inte på kartan. Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.''FreddanS skrev:Ingår även kval till Hockeyallsvenskan i säsongsbiljetten?
- Daniel942
12139 skrev:''Att redan nu börja prata om Kvalserien finns inte på kartan. Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.''FreddanS skrev:Ingår även kval till Hockeyallsvenskan i säsongsbiljetten?

DIF!
- FreddanS
Gillar din optimism verkligen! Undrar dock om du har sett samma lag som jag?12139 skrev:''Att redan nu börja prata om Kvalserien finns inte på kartan. Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.''FreddanS skrev:Ingår även kval till Hockeyallsvenskan i säsongsbiljetten?
Usch, vi känns som ett stort jävla Titanic just nu.12139 skrev:''Att redan nu börja prata om Kvalserien finns inte på kartan. Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.''FreddanS skrev:Ingår även kval till Hockeyallsvenskan i säsongsbiljetten?
Alltid Oavsett.
Ursäkta om jag är totalt efter, för det är jag
men visst menas "Ur spår bönder" typ "flytta på er" för här kommer dif?