Anze Kopitar (Och Mora) - Djurgårdens IF 22/9 2012
Re: Anze Kopitar (Och Mora) - Djurgårdens IF 22/9 2012
Haha alltså Rådbjer..
Jonér glider lite väl mycket defensivt... hela den kedjan har varit riktigt riktigt osynlig idag.
Wennberg
Fimpen
Linkan
Boom, två pinnar.
Fimpen
Linkan
Boom, två pinnar.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Kan förstå att Holmgren inte får kommentera NHL. Han kan verkligen inte uttala utländska namn. "Kopittaar", "Johnier"....
Avgå Jocke.
Lirade Linkan sista perioden?
Jaså.. Vrida tillbaka klockan nu också..
Johner
Fimpen
Linkan
------
Åberg
Sörensen
Fimpen
Linkan
------
Åberg
Sörensen
lolB.I.B.A skrev:Kan förstå att Holmgren inte får kommentera NHL. Han kan verkligen inte uttala utländska namn. "Kopittaar", "Johnier"....
- Lee Harvey Oswald
Lirade DIF i 3:e..?Mash skrev:Lirade Linkan sista perioden?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Lirade DIF i 3:e..?Mash skrev:Lirade Linkan sista perioden?
Åh, vad trött du är.
De spelade bra fram tills de båda utvisningarna, sen hände något.
Vad fan gör Rådbjer i en rink? Slynan måste ju vara 100 år!
Djurgårn startade uselt, men gör i helhet en förbannat bra match. Mora ska bara tacka Rådbjer!
Djurgårn startade uselt, men gör i helhet en förbannat bra match. Mora ska bara tacka Rådbjer!
Senast redigerad av Manijock den 2012-09-22 17:28:18, redigerad totalt 1 gånger.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
41-15 i skott till Mora. Då får man nog ärligt säga att det var ganska rättvist att Mora fick in den där kvitteringen på slutet. Dock är man inte mindre besviken för det...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Wennberg
Linkan
Johner
Linkan
Johner
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
jaha.. ingen Kempe.. så Åberg, Wenn och Jonér då får man anta..
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
"Joyner", "Jonér", "Picaard"B.I.B.A skrev:Kan förstå att Holmgren inte får kommentera NHL. Han kan verkligen inte uttala utländska namn. "Kopittaar", "Johnier"....

Holmgren och Ros är dumma i huvudet båda två. Holmgren var bra för 5-6 år sedan på Canal +, sedan dess har han varit skit. Nu är han bara en man som lever på gamla meriter, och han skriker mer än han ska för att det är vad han är känd för.Lee Harvey Oswald skrev:Varför säger dom Johnèr, heter han så...?
Det enda fjantarna gnäller om är Kopitar, hela jävla tiden. Dom har inget vettigt att säga, det är två rikssopor till kommentatorer.
Hur svårt kan det vara att uttala ett namn? Jag fattar det inte. Det här är fan i nivå med när Glenn Strömberg uttalar Javier Mascherano. Maskareno säger han, och jag vette fan om inte Holmgrens uttal på Johner är värre. Herregud asså, jag blir så trött på dessa sopor.