Anze Kopitar (Och Mora) - Djurgårdens IF 22/9 2012
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Anze Kopitar (Och Mora) - Djurgårdens IF 22/9 2012
Kass insats men nu är det lika iallafall, tur det. Nu är det fan dags att kämpa för en gångs skull. Vi har varit dåliga alla matcher i AS.
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Undantaget som bekräftar regeln...Honken skrev:2012-09-20 Frölunda HC - MODO Hockey 7 - 6 (2-4, 1-1, 3-1, 1-0)Jim Morrison skrev:Ja, detta hade ALDRIG hänt i elitserien kan man ju konstatera. Tänk dig att ligga under mot Luleå med 0-2 i första perioden. Så jävla flummig serie.Lee Harvey Oswald skrev:Finns fler sopor i mål, pinsam serie detta...
1-4
2-5
3-6
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Min sändning via s24 är kass! Bara jag som upplever stor störning?
Vilken browser fungerar bäst? Jag får bara igång matchen med Chrome. När jag ser via Viaplay är otroligt nog Internet Explorer det särbästa alternativen.
Vilken browser fungerar bäst? Jag får bara igång matchen med Chrome. När jag ser via Viaplay är otroligt nog Internet Explorer det särbästa alternativen.
Jag har typ ägnat mer tid åt att svära åt Ros under hela matchen. Det är bedrövligt att vi skall ha flertalet av våra matcher sända via S24.Magnutz skrev:Det blir en jävligt lång säsong. Vilken publik de har och vilken matchinramning. Techno-trummor, klapp-klapp och ... nej, detta är en mörk tid.
2 skott i jumbotronen. Vad i hela helvetet... Orkar inte. Höj skiten eller ta ner den.
2-2. Tack ödet, kosmos. Kan torka tårarna. Lite.
OCH: Sluta kasta skit på våra egna spelare nu era sorgliga figurer. Pickard är en spelare av många och han ska INTE lastas för att puckarna hamnar i nät. Det händer en del andra grejer innan skotten/chanserna dyker upp och det är inte Chet som står för slarvet i uppspelen eller den bristfälliga backcheckingen. Visst borde han ha ena målet i plocken, men ibland blir det fel. Laget behöver spela bättre. Hela laget.
Så.
Och: Ta micken från Ros. Han är ju otroligt usel.
@Mattebo Jag kör med Chrome, funkar perfa för min del.
Alltid Oavsett.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Att vara hockeymålvakt = hjälte eller sopa.Magnutz skrev:Äh kom igen nu. Det är laginsatsen som avgör. Chet plockar ett gäng puckar som ser hetare ut och så dräller det in ETT skott och så är han sämst. Så jävla lågt av en del här så jag vet inte vad jag ska skriva... Kolla istället in hur laget jobbar och varför skotten kommer som de gör.android skrev:Eh eh eh.Magnutz skrev:Det blir en jävligt lång säsong. Vilken publik de har och vilken matchinramning. Techno-trummor, klapp-klapp och ... nej, detta är en mörk tid.
2 skott i jumbotronen. Vad i hela helvetet... Orkar inte. Höj skiten eller ta ner den.
OCH: Sluta kasta skit på våra egna spelare nu era sorgliga figurer. Pickard är en spelare av många och han ska INTE lastas för att puckarna hamnar i nät. Det händer en del andra grejer innan skotten/chanserna dyker upp och det är inte Chet som står för slarvet i uppspelen eller den bristfälliga backcheckingen. Visst borde han ha ena målet i plocken, men ibland blir det fel. Laget behöver spela bättre. Hela laget.
Så.
Fan Djurgårn, ni måste kunna rädda det där skottet. Ta den i plocken DIF.
Antar att man inte heller ska höja Pickard för hans insats mot SSK? Där var det laget som räddade puckarna.
Sen är det målvakten som står som sista utpost men han ska inte lastas för allt. Inte allt negativt eller allt positivt.
DIF!
Kom igen själv.Magnutz skrev:Äh kom igen nu. Det är laginsatsen som avgör. Chet plockar ett gäng puckar som ser hetare ut och så dräller det in ETT skott och så är han sämst. Så jävla lågt av en del här så jag vet inte vad jag ska skriva... Kolla istället in hur laget jobbar och varför skotten kommer som de gör.android skrev:Eh eh eh.Magnutz skrev:Det blir en jävligt lång säsong. Vilken publik de har och vilken matchinramning. Techno-trummor, klapp-klapp och ... nej, detta är en mörk tid.
Så.
Fan Djurgårn, ni måste kunna rädda det där skottet. Ta den i plocken DIF.
Antar att man inte heller ska höja Pickard för hans insats mot SSK? Där var det laget som räddade puckarna.
Sen är det målvakten som står som sista utpost men han ska inte lastas för allt. Inte allt negativt eller allt positivt.
Det spelar ingen roll om någon har ramlat i mittzon innan det där målet. Han ska ha den pucken, så är det bara. Sen är det klart att en keeper ska få göra misstag, inget snack. Men att någon påpekar att han ska rädda den är inget konstigt, för det ska han.
Tavlor skapar osäkerhet även för backarna.
Född till sportchef.
- Lee Harvey Oswald
Eeeh.....Explorer, funkar bättre på vilket sätt?Mattebo skrev:Min sändning via s24 är kass! Bara jag som upplever stor störning?
Div lagg & fördröjning har inte med webläsaren att göra
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Och förra säsongen gjorde Timrå 3 mål i första mot Brynäs..Jim Morrison skrev:Undantaget som bekräftar regeln...Honken skrev:2012-09-20 Frölunda HC - MODO Hockey 7 - 6 (2-4, 1-1, 3-1, 1-0)Jim Morrison skrev:Ja, detta hade ALDRIG hänt i elitserien kan man ju konstatera. Tänk dig att ligga under mot Luleå med 0-2 i första perioden. Så jävla flummig serie.Lee Harvey Oswald skrev:Finns fler sopor i mål, pinsam serie detta...
1-4
2-5
3-6
Alltid Oavsett.
Kass, suddigt, pucksläp så man ser fan 3-4 puckar i stöten... sändingen är royally kass och jag sitter på en tung maskin med 100 mbit, så japp.. det är sändningen som är precis kass! Börjar ju tro man har grymt synfel snart! Tur det "bara" kostar 129 spänn....Lee Harvey Oswald skrev:Eeeh.....Explorer, funkar bättre på vilket sätt?Mattebo skrev:Min sändning via s24 är kass! Bara jag som upplever stor störning?
Div lagg & fördröjning har inte med webläsaren att göra
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Sätt er ner fetton, jag ser inget!
Allsvenskan blir det vi gör den till.
För något år sen gjorde Jimpa 5 mål i en match18DIF91 skrev:Och förra säsongen gjorde Timrå 3 mål i första mot Brynäs..Jim Morrison skrev:Undantaget som bekräftar regeln...Honken skrev:2012-09-20 Frölunda HC - MODO Hockey 7 - 6 (2-4, 1-1, 3-1, 1-0)Jim Morrison skrev:Ja, detta hade ALDRIG hänt i elitserien kan man ju konstatera. Tänk dig att ligga under mot Luleå med 0-2 i första perioden. Så jävla flummig serie.Lee Harvey Oswald skrev:Finns fler sopor i mål, pinsam serie detta...
1-4
2-5
3-6
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
BOOOM! Satan vad snyggt!!
tack erik!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
JAAAA! fan vad göttmos