...Vi är ju faktiskt bara knappa femtio sekunders slarv bort från serieledningen efter tre omgångar.minalman skrev:Hajpade Västerås får bara två pinnar hemma mot Troja, som vi skäms över att ha förlorat (knappt, orättvist och onödigt) mot borta.
Vi ska nog inte dissa våra killar ännu.
Allsvenskan 2012/13
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Allsvenskan 2012/13
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Allsvenskan 2012/13
Nu har det visserligen bara gått tre omgångar, men det känns ändå skönt att alla väntade topplag har tappat ganska enkla poäng.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Allsvenskan verkar vara en väldigt jämn liga. Fram till jul kanske vi har 1-2 ut stakade topp lag. Hoppas självklart att DIF är med bland dem.
Sen kommer vi antagligen ha 1-2 lag som går tungt som fan och dessa gäller det att vi tar mycket poäng mot. Serien är jävligt lång och kommer bli skithård hela vägen in. Så vi måste kriga i alla matcher hela vägen fram till säsongen är slut!
Sen kommer vi antagligen ha 1-2 lag som går tungt som fan och dessa gäller det att vi tar mycket poäng mot. Serien är jävligt lång och kommer bli skithård hela vägen in. Så vi måste kriga i alla matcher hela vägen fram till säsongen är slut!
lite påtal om allsvenskan, hur fan ser allsvenskans hemsida ut?! ingen statistik på spelare målvakter eller något liknande. Ska ansöka om designer lär ju göra bättre jobb en den grabben iaf sry för gnäll va tvungen att få ut min ilska.
Jag tror faktiskt att Hockeyallsvenskan.se är under ombyggnad. För några dagar sedan såg den verkligen risig ut, men nu börjar det väl ändå likna något?
benganfs: Statistik hittar du annars på http://stats.swehockey.se
kalas geten tackar jag för:)geten skrev:benganfs: Statistik hittar du annars på http://stats.swehockey.se
- Lee Harvey Oswald
Såg du verkligen hela trojamatchen, eller bara period 2?minalman skrev:...Vi är ju faktiskt bara knappa femtio sekunders slarv bort från serieledningen efter tre omgångar.minalman skrev:Hajpade Västerås får bara två pinnar hemma mot Troja, som vi skäms över att ha förlorat (knappt, orättvist och onödigt) mot borta.
Tycker inte alls att dom vann orättvist, dom spelade med stort hjärta och klokt efter sina resurser.
DIF hade mycket puck & en del skott på mål men var faktiskt inte ens med i 3: per då kvitteringsjakten skulle inledas.
Vi ska vara grymt nöjda med 6p efter 3 omgångar, tycker inte vi varit det bästa laget i någon av det 3 spelade matcherna
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Okej att DIF inte dominerat matchen mot Troja eller Ssk men att säga att vi varit det sämre spelande laget alla våra tre första matcher håller jag verkligen inte med om. Tyckte vi var det klart bättre laget i premiären mot Almtuna förutom de sista 10min av matchen. Tycker de andra två matcherna var rätt så jämna där i kaoset ngnstans.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- minalman
Allsvenskan 2012/13
Jag såg hela matchen, bandad, vilket ger en mer neutral känsla än när man ser live. Du har rätt om känsla och klokhet!Lee Harvey Oswald skrev:Såg du verkligen hela trojamatchen, eller bara period 2?minalman skrev:...Vi är ju faktiskt bara knappa femtio sekunders slarv bort från serieledningen efter tre omgångar.minalman skrev:Hajpade Västerås får bara två pinnar hemma mot Troja, som vi skäms över att ha förlorat (knappt, orättvist och onödigt) mot borta.
Tycker inte alls att dom vann orättvist, dom spelade med stort hjärta och klokt efter sina resurser.
DIF hade mycket puck & en del skott på mål men var faktiskt inte ens med i 3: per då kvitteringsjakten skulle inledas.
Vi ska vara grymt nöjda med 6p efter 3 omgångar, tycker inte vi varit det bästa laget i någon av det 3 spelade matcherna
Men skottstatistiken talade för oss.
Vi ligger på sex pinnar och det är vare sig rättvist eller orättvist. Fakta kvarstår, hade vi täppt igen även i slutet av andra skulle vi leda HA nu, vilket är vad som räknas.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag tyckte defintivt att vi var bättre mot Almtuna hemma. Vi skulle ha gjort 2-3 mål till mot dem i 1a och 2a. Dock slappna vi av i onödan i 3e och det gjorde det hela närmare än vad det behövde bli.Lee Harvey Oswald skrev:Såg du verkligen hela trojamatchen, eller bara period 2?minalman skrev:...Vi är ju faktiskt bara knappa femtio sekunders slarv bort från serieledningen efter tre omgångar.minalman skrev:Hajpade Västerås får bara två pinnar hemma mot Troja, som vi skäms över att ha förlorat (knappt, orättvist och onödigt) mot borta.
Fasth till Tingsryd alltså, helt okej förstärkning. Även om han är en riktigt bra målis så ska det bli kul att få möta honom igen, särskilt eftersom att det inte kommer att vara med samma ångest som i matcherna mot gnaget.
- SirDIFalot
Hoppas Hank kör över honom.Edin skrev:Fasth till Tingsryd alltså, helt okej förstärkning. Även om han är en riktigt bra målis så ska det bli kul att få möta honom igen, särskilt eftersom att det inte kommer att vara med samma ångest som i matcherna mot gnaget.
Expert.
Ser fram emot den bataljen, Hank är ju en gris av rang och kommer säkert att kunna reta gallfeber på damp-Viktor.SirDIFalot skrev:Hoppas Hank kör över honom.Edin skrev:Fasth till Tingsryd alltså, helt okej förstärkning. Även om han är en riktigt bra målis så ska det bli kul att få möta honom igen, särskilt eftersom att det inte kommer att vara med samma ångest som i matcherna mot gnaget.