Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Jag kör nog wkb... JohanPez hänger nog på i morgon!
Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Pulverapa, samma tid som förra gången? runt 17 snåret?
Alltid Oavsett.
Det blir bra mannen, det blir bra. Hinka!!
Hej hallå!
Ville bara säga tack för i går kväll och trevligt sällskap! Kul att se er alla där!
Skönt med en seger!
Hoppas ni kom hem ordentligt!
Ville bara säga tack för i går kväll och trevligt sällskap! Kul att se er alla där!
Skönt med en seger!
Alltid Oavsett.
Mjo, men hur ni fick mig till bussen där i trött tillstånd vet jag inte. Bra jobbat18DIF91 skrev:Hej hallå!
Skönt med en seger!

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Första biten lyfte vi ut dig hehe. Sen gick du själv. xDseppuko skrev:Mjo, men hur ni fick mig till bussen där i trött tillstånd vet jag inte. Bra jobbat18DIF91 skrev:Hej hallå!
Skönt med en seger!
Alltid Oavsett.
Haha, har fan inget minne förutom typ halvvägs till bussen. Var så sjukt trött, inte så himla dragen dock. Men ni var ju inte direkt roliga där vid din whiteboard18DIF91 skrev:Första biten lyfte vi ut dig hehe. Sen gick du själv. xDseppuko skrev:Mjo, men hur ni fick mig till bussen där i trött tillstånd vet jag inte. Bra jobbat18DIF91 skrev:Hej hallå!
Skönt med en seger!

Yeah right!seppuko skrev:
Haha, har fan inget minne förutom typ halvvägs till bussen. Var så sjukt trött, inte så himla dragen dock. Men ni var ju inte direkt roliga där vid din whiteboard

Nä, har inget minne från sömn till buss. Resten minns jag. Slocknade rejält när "nördarna" drog igång med sin databasgrej hehe.gurra skrev:Yeah right!seppuko skrev:
Haha, har fan inget minne förutom typ halvvägs till bussen. Var så sjukt trött, inte så himla dragen dock. Men ni var ju inte direkt roliga där vid din whiteboard
seppuko skrev:Nä, har inget minne från sömn till buss. Resten minns jag. Slocknade rejält när "nördarna" drog igång med sin databasgrej hehe.gurra skrev:Yeah right!seppuko skrev:
Inte mitt fel att jag har jobbet uppritat på en whiteboardtavla hemma

Alltid Oavsett.
Någon i Forumgruppen som INTE skall gå den 25:e och kan tänka sig att skänka sin plåt för den matchen? Naturligtvis skänker jag bort en av mina plåtar för en annan match i gengäld.
Alltid Oavsett.
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Självklart skänker jag en plåt till dig. Jag har inga möjligheter att ta mig upp till Sthlm (bor ju som du vet i Gbg) till den matchen. Om du har en polare som du skulle vilja ta med dig så skänker jag ytterligare en plåt. Viktigt att fylla Hovet på tisdag!!!18DIF91 skrev:Någon i Forumgruppen som INTE skall gå den 25:e och kan tänka sig att skänka sin plåt för den matchen? Naturligtvis skänker jag bort en av mina plåtar för en annan match i gengäld.
Jag skickar en PM till dig med mer info hur du hämtar biljetterna etc.
Tackar!Lucky Luke skrev:Självklart skänker jag en plåt till dig. Jag har inga möjligheter att ta mig upp till Sthlm (bor ju som du vet i Gbg) till den matchen. Om du har en polare som du skulle vilja ta med dig så skänker jag ytterligare en plåt. Viktigt att fylla Hovet på tisdag!!!18DIF91 skrev:Någon i Forumgruppen som INTE skall gå den 25:e och kan tänka sig att skänka sin plåt för den matchen? Naturligtvis skänker jag bort en av mina plåtar för en annan match i gengäld.
Det är jag och en polare som skall gå, jag har ju iofs säsongsplåten, så därför jag undrade om någon i forumgruppen inte skulle gå, men annars går det att lösa på det viset också.

Alltid Oavsett.
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
PM skickat. Ta med dig två polare då. Jag fixar två plåtar.18DIF91 skrev:Tackar!Lucky Luke skrev:Självklart skänker jag en plåt till dig. Jag har inga möjligheter att ta mig upp till Sthlm (bor ju som du vet i Gbg) till den matchen. Om du har en polare som du skulle vilja ta med dig så skänker jag ytterligare en plåt. Viktigt att fylla Hovet på tisdag!!!18DIF91 skrev:Någon i Forumgruppen som INTE skall gå den 25:e och kan tänka sig att skänka sin plåt för den matchen? Naturligtvis skänker jag bort en av mina plåtar för en annan match i gengäld.
Det är jag och en polare som skall gå, jag har ju iofs säsongsplåten, så därför jag undrade om någon i forumgruppen inte skulle gå, men annars går det att lösa på det viset också.
Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Mycket fint gjortLucky Luke skrev:PM skickat. Ta med dig två polare då. Jag fixar två plåtar.18DIF91 skrev:Tackar!Lucky Luke skrev:Självklart skänker jag en plåt till dig. Jag har inga möjligheter att ta mig upp till Sthlm (bor ju som du vet i Gbg) till den matchen. Om du har en polare som du skulle vilja ta med dig så skänker jag ytterligare en plåt. Viktigt att fylla Hovet på tisdag!!!18DIF91 skrev:Någon i Forumgruppen som INTE skall gå den 25:e och kan tänka sig att skänka sin plåt för den matchen? Naturligtvis skänker jag bort en av mina plåtar för en annan match i gengäld.