Frågetråden
App för DIF hockey?
Tjena!
Under elitserien kunde man ju följa dif med en "Dif hockeyapp", tror det är via hockeyligan. Eftersom dif inte är med i elitserien längre så har de slutat rapportera händelser om dif i just den appen. Har någon koll på en app som fungerar för dif hockey i allsvenskan just nu?
Tack på förhand!
Under elitserien kunde man ju följa dif med en "Dif hockeyapp", tror det är via hockeyligan. Eftersom dif inte är med i elitserien längre så har de slutat rapportera händelser om dif i just den appen. Har någon koll på en app som fungerar för dif hockey i allsvenskan just nu?
Tack på förhand!
Re: Frågetråden
Finns en app som heter Sportstats på google play. Tror den har ersatt gamla Hockeystats: Sportstats. Kanske kan vara nåt.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Jag snackade med Nichlas Falk igår och Nisse är med och roddar på Hockeygymnasiet tillsammans med Falk. Tydligen är han jäkligt energisk och har massor med idéer. Det verkar gå OK för vår hjälte vilket är mycket roligt att veta.Raus skrev:Någon som vet hur det går för Nisse Ekman?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Frågetråden
Har pratat med Sportkoll och de jobbar på en lösning. De skulle höra av sig när det var fixat.Bulker skrev:Tjena!
Tack på förhand!
It's easier to be an asshole to words than to people
Finns det bra käk att inkassera inne på Hovet? Har aldrig käkat något annat än en korv. Blir sen till matchen så att äta i första periodpausen blir ett måste. 

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Barilla verkar ha monopol, så halvt överkokt pasta med köttfärsröra samt hur mycket "rivost" du behagar. För en förmögenhet.lajjnus skrev:Finns det bra käk att inkassera inne på Hovet? Har aldrig käkat något annat än en korv. Blir sen till matchen så att äta i första periodpausen blir ett måste.
Eller väldigt mycket jordnötter i baren.
Finns ganska god pasta att köpa inne på hovet! Finns vid A20 om jag inte missminner mig. Kommer tyvärr inte ihåg priset.lajjnus skrev:Finns det bra käk att inkassera inne på Hovet? Har aldrig käkat något annat än en korv. Blir sen till matchen så att äta i första periodpausen blir ett måste.
Frågetråden
75 kronor för pasta och cola. Jag tycker starkt om den, fast sen är jag ju uppväxt på pasta också.Heaty skrev:Finns ganska god pasta att köpa inne på hovet! Finns vid A20 om jag inte missminner mig. Kommer tyvärr inte ihåg priset.lajjnus skrev:Finns det bra käk att inkassera inne på Hovet? Har aldrig käkat något annat än en korv. Blir sen till matchen så att äta i första periodpausen blir ett måste.
It's easier to be an asshole to words than to people
Jag måste dock säga att jag tycker den smakar kattskit, Sjukt smaklös. Märks att de gjort en pasta som barn också ska kunna äta, då det inte finns en gnutta krydda i den.Rojk skrev:75 kronor för pasta och cola. Jag tycker starkt om den, fast sen är jag ju uppväxt på pasta också.Heaty skrev:Finns ganska god pasta att köpa inne på hovet! Finns vid A20 om jag inte missminner mig. Kommer tyvärr inte ihåg priset.lajjnus skrev:Finns det bra käk att inkassera inne på Hovet? Har aldrig käkat något annat än en korv. Blir sen till matchen så att äta i första periodpausen blir ett måste.
Köpte utan läsk, 60 riksdaler. Gick helt klart att äta, synd att man inte fick lite mer bara. Värt att nämna är jag inte är kräsen alls och äter allt utan att gnälla. Helt klart en bra nödlösning (helvetes-Subway stänger ju 19..).Paerka skrev:Jag måste dock säga att jag tycker den smakar kattskit, Sjukt smaklös. Märks att de gjort en pasta som barn också ska kunna äta, då det inte finns en gnutta krydda i den.Rojk skrev:75 kronor för pasta och cola. Jag tycker starkt om den, fast sen är jag ju uppväxt på pasta också.Heaty skrev:Finns ganska god pasta att köpa inne på hovet! Finns vid A20 om jag inte missminner mig. Kommer tyvärr inte ihåg priset.lajjnus skrev:Finns det bra käk att inkassera inne på Hovet? Har aldrig käkat något annat än en korv. Blir sen till matchen så att äta i första periodpausen blir ett måste.
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: App till Android/iPhone?
Vi jobbar på en app som vi hoppas kunna släppa inom kort. Men vi kan inte ge närmare besked än så just nu.
Finns det någon motsvarighet till hockeykväll/late night eliserien för allsvenskan?
Frågetråden
Rätt övertygad om att så inte är fallet.snoddas skrev:Finns det någon motsvarighet till hockeykväll/late night eliserien för allsvenskan?