Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Enligt AB (fråga till Challe) så är det Murray som man fört mest dialog med. Ska tydligen ha styrelsemöte på torsdag så efter det kommer det säkert nått nytt. Gör inget dumt nu DIF... Just saying.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5451417.ab
2014-04-07, vad hände?
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Styrelsen? Göra något dumt? Aldrig..Jepe skrev:Enligt AB (fråga till Challe) så är det Murray som man fört mest dialog med. Ska tydligen ha styrelsemöte på torsdag så efter det kommer det säkert nått nytt. Gör inget dumt nu DIF... Just saying.
Jag menar.. vår backlinje ser ju onödigt bra ut..
Alltid Oavsett.
Det jag är orolig för är att ingen ersättare tas in istället för Nisse. Som sagt, backuppsättningen var redan tunn och nu ser det ju ännu mörkare ut. Dock kanske dom väntar till efter jul med att ta in en ersättare. Får hoppas på Kronwall eller Murray under tiden 

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
David Printz har fått svindåligt med speltid i Bratislava, bara fått lira en enda match efter 8 omgångar. Gissningsvis är är det inte särskilt spännande att sitta på läktaren i ett land som Slovenien, situationen blir väl inte bättre i och med lockouten. Drömmen är ju att man hade kunnat lösa det med en utlåning eller liknande, för David är precis en sån back vi behöver. Men det förblir nog önsketänkande, vi kommer väl inte att ha råd.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Har tänkt i dom banorna också, en utlåning vore ju perfekt.Edin skrev:David Printz har fått svindåligt med speltid i Bratislava, bara fått lira en enda match efter 8 omgångar. Gissningsvis är är det inte särskilt spännande att sitta på läktaren i ett land som Slovenien, situationen blir väl inte bättre i och med lockouten. Drömmen är ju att man hade kunnat lösa det med en utlåning eller liknande, för David är precis en sån back vi behöver. Men det förblir nog önsketänkande, vi kommer väl inte att ha råd.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
David är väl för övrigt gnagare egentligen?
Kan någon med insyn beräkna risken att han återfinns i AIK framöver?
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
AIK har väl en miljard backar under kontrakt. Vart Davids lojaliteter egentligen ligger har jag ingen aning om...DIF_Soldier skrev:David är väl för övrigt gnagare egentligen?
Expert.
I slovenska ligan skulle han nog vara överlägset bästa back. Sry förstår att du såklart menar slovakiska! Var bara tvungen...Edin skrev:David Printz har fått svindåligt med speltid i Bratislava, bara fått lira en enda match efter 8 omgångar. Gissningsvis är är det inte särskilt spännande att sitta på läktaren i ett land som Slovenien, situationen blir väl inte bättre i och med lockouten. Drömmen är ju att man hade kunnat lösa det med en utlåning eller liknande, för David är precis en sån back vi behöver. Men det förblir nog önsketänkande, vi kommer väl inte att ha råd.
- SirDIFalot
Det har du rätt i, det var geografikunskaperna som svek mig lite där, men sen så lirar Slovan i KHL, och inte i den slovakiska liganmb81 skrev:I slovenska ligan skulle han nog vara överlägset bästa back. Sry förstår att du såklart menar slovakiska! Var bara tvungen...Edin skrev:David Printz har fått svindåligt med speltid i Bratislava, bara fått lira en enda match efter 8 omgångar. Gissningsvis är är det inte särskilt spännande att sitta på läktaren i ett land som Slovenien, situationen blir väl inte bättre i och med lockouten. Drömmen är ju att man hade kunnat lösa det med en utlåning eller liknande, för David är precis en sån back vi behöver. Men det förblir nog önsketänkande, vi kommer väl inte att ha råd.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
tror den ligger närmare djurgården än AIK iafSirDIFalot skrev:AIK har väl en miljard backar under kontrakt. Vart Davids lojaliteter egentligen ligger har jag ingen aning om...DIF_Soldier skrev:David är väl för övrigt gnagare egentligen?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Verkar ju som om Murray och Hörnqvist anländer.. Är det dags för en Bremberg-Hörnqvist reunion?!
- Doyle
Hoppas på en oväntad överraskning som slår följe med Murray. Skulle inte tacka nej till Dan Boyle o Landeskog el Hörnqvist. Vet inte hur Boyles kontrakt ser ut men det känns o låter billigare än Kronwall...???
- Jim Morrison
Vi har redan två nordamerikaner.Doyle skrev:Hoppas på en oväntad överraskning som slår följe med Murray. Skulle inte tacka nej till Dan Boyle o Landeskog el Hörnqvist. Vet inte hur Boyles kontrakt ser ut men det känns o låter billigare än Kronwall...???
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Doyle
Shit...där klev jag i ett råttbo. Rätt av dig...ibland tar viljan över verkligheten
(