Hade lovat att ja hade gjort det om jag vann 100 mille då hade ja köpt in dem hela åretB.I.B.A skrev:Pröjsar du?Morwin skrev:Jim Morrison skrev:Sett till den här jävla skitperioden och inledningen på serien så behöver vi en jävla massa mer än det. Hela jävla laget måste VAKNA snart. Det är ingen jävla allmänhetens åkning där vi bara kan glida oss upp till elitserien.skoa skrev:Ser ut som vi behöver kronwall och murre..
BENGAN JA TACK!!!!! och Landeskog + Erik Karlsson
Djurgårdens IF - Södertälje SK 18/9 2012
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 18/9 2012
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Lovades det inte att vi skulle få se ett annat DIF ikväll med fokus i 60 minuter? Bedrövligt och slarvigt spel 

Om jag tvivlade på vår tränare innan säsongen och under kvalserien så är det ingenting mot vad jag gör nu. Tråkigt att vi inte fick diskutera Challe på det här forumet, men det ser inte lovande ut.
Avgå Jocke.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Hönsgårdens IF känns det som just nu. Dags vakna för fan!!
100 % i varje situation!
Djurgårdens IF - Södertälje SK 18/9 2012
Tänkte mest på dom spelare som vi har tappat under den här säsongen.. Tappat 2 bra spelare;((
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Är det någon som på fullaste allvar kommer ihåg senast man kunde njuta av att se Djurgården spela ishockey? Sju minuter i PP och inte ens en halvchans...
Att Sörensen och Åberg ens får spela i PP är bortom all logik.
Att Sörensen och Åberg ens får spela i PP är bortom all logik.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
HAHAHA, ord man aldrig trodde man skulle höra. But I hear you.Staten skrev:Jag saknar förra säsongen.

Hoppas verkligen inte att han går bakåt så mycket i utvecklingen som Åberg och Mika. Wennberg är oerhört mycket bättre. Allvarligt talat, vad har egentligen Åberg visat i sin karriär?Glory1 skrev:De 6 minuter och 30 sekunder vi haft PP so far är fan patetiskt. Helt sjukt dåligt..
Wennberg dock riktigt skön! Det här årets Zibanejad/Åberg?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jag är så fruktansvärt förbannad på kebabsorken som kraschade Timmy...
Hur fan får killen lön för det han gör?!
I övrigt anser jag att det märks att vi har mycket ungt folk i truppen - hört den förut? Det finns för lite resolut spel i laget just nu. Nerverna ligger utanpå och inget funkar. Laget ser dessutom ut att bli långt ganska ofta och ingen ordning skapas.
Är Timmy sönder får jag nog feber... HELVETE!
Hur fan får killen lön för det han gör?!
I övrigt anser jag att det märks att vi har mycket ungt folk i truppen - hört den förut? Det finns för lite resolut spel i laget just nu. Nerverna ligger utanpå och inget funkar. Laget ser dessutom ut att bli långt ganska ofta och ingen ordning skapas.
Är Timmy sönder får jag nog feber... HELVETE!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Hoppas Murray och gänget tittar på den här matchen och inser att dom måste in NU, inte om 1-2 månader. Som Patrik Berglund, NU.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
fan är blomstrand ?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Lee Harvey Oswald
Sätt jihde i en låda & skicka låååångt bort, Vladivostok typ.
Hockey-Ajena, TingsJyd, Skjäck-Ajena, Gjossman osv....
En hel säsong, orkar inte.........
Hockey-Ajena, TingsJyd, Skjäck-Ajena, Gjossman osv....
En hel säsong, orkar inte.........
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hörni, har ni tänkt på varför vi är dåliga? Det kallas press. Det var så även förra året.
SSK har ingen press, SSK är ett brödgäng. Antingen måste DIF-spelarna få psykisk hjälp eller så måste hypen för DIF Hockey dö och varumärket vara urvattnat om vi ska spela avslappnat.
Hur annars kan man förklara 5-6 passningar rakt in i banan helt huvudlöst?
Nej, spelarna är helt och hållet förvirrade, och ni alla gör det bara värre. Bua inte. Snälla.
SSK har ingen press, SSK är ett brödgäng. Antingen måste DIF-spelarna få psykisk hjälp eller så måste hypen för DIF Hockey dö och varumärket vara urvattnat om vi ska spela avslappnat.
Nej, spelarna är helt och hållet förvirrade, och ni alla gör det bara värre. Bua inte. Snälla.
Säg den glädje som varar
Jag får magsår.. vågar knappt titta.
Jag hoppas att challe verkligen tar ett allvarligt snack med dom inför andra perioden, för jag vill se laget spela som DIF och inte nå jäkla div 1 lag. Det ska göra ONT att möta dif, mer fysiskt spel, bättre passning spel... ja allting ska bli NIVÅER bättre helt enkelt. Ryck upp er för fan!!!
Jag hoppas att challe verkligen tar ett allvarligt snack med dom inför andra perioden, för jag vill se laget spela som DIF och inte nå jäkla div 1 lag. Det ska göra ONT att möta dif, mer fysiskt spel, bättre passning spel... ja allting ska bli NIVÅER bättre helt enkelt. Ryck upp er för fan!!!
- Jim Morrison
Yes, som sagt. Vi har för mycket ungt folk som ska leverera i Djurgårdens viktigaste säsong någonsin. Dom klarar inte av den pressen.DIF_Soldier skrev:Hörni, har ni tänkt på varför vi är dåliga? Det kallas press. Det var så även förra året.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.