Under fyra tusen står det på deras barometer iallafall.XantE skrev:Någon som vet hur många tusen som e sålda till deras premiär?
Hata aik
Re: Hata aik
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Gnagets publik förtjänar DIFs ledning och tvärtom. Tragiskt att ett så uselt publiklag har förarsätet i Stockholmsområdet.
Säg den glädje som varar
Antar att det som vanligt är en medveten provokation av dig i den här tråden. Här förstår jag inte ens vad du menar. Förklara gärna!DIF_Soldier skrev:Gnagets publik förtjänar DIFs ledning och tvärtom. Tragiskt att ett så uselt publiklag har förarsätet i Stockholmsområdet.
Född till sportchef.
Antar att han menar att Aiks ledning skött sig bättre, mer profesionellt och skickligare än DIF:s de senaste säsongen men ändå inte fått någon uppskattning från sin publik. Förstår vad han menar och håller delvis med. Tragiskt är det, dock njuter jag av det!android skrev:Antar att det som vanligt är en medveten provokation av dig i den här tråden. Här förstår jag inte ens vad du menar. Förklara gärna!DIF_Soldier skrev:Gnagets publik förtjänar DIFs ledning och tvärtom. Tragiskt att ett så uselt publiklag har förarsätet i Stockholmsområdet.
Då får jag be om ursäkt till DIF_Soldier. Trodde faktiskt att det var fotboll han snackade. Förlåt, ska läsa bättre nästa gång.
Född till sportchef.
Sv: Re: Hata aik
Blåa linjen går ej till hovet.. blir för struligt för dem i stanAxel_K skrev:Under fyra tusen står det på deras barometer iallafall.XantE skrev:Någon som vet hur många tusen som e sålda till deras premiär?
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Pinsamma gnaget.
http://withleather.uproxx.com/2008/10/h ... -by-dildos
Dustin Johner länkade den på sin twitter
- DIF_Soldier
Exakt så. Tack.Manijock skrev:Antar att han menar att Aiks ledning skött sig bättre, mer profesionellt och skickligare än DIF:s de senaste säsongen men ändå inte fått någon uppskattning från sin publik. Förstår vad han menar och håller delvis med. Tragiskt är det, dock njuter jag av det!android skrev:Antar att det som vanligt är en medveten provokation av dig i den här tråden. Här förstår jag inte ens vad du menar. Förklara gärna!DIF_Soldier skrev:Gnagets publik förtjänar DIFs ledning och tvärtom. Tragiskt att ett så uselt publiklag har förarsätet i Stockholmsområdet.
Android, du är givetvis förlåten.
Säg den glädje som varar
- Lee Harvey Oswald
Rykande heta senaste nytt.....eller...Bagger skrev:Pinsamma gnaget.
Det där var väl för 3-4 år sedan?
Lite roligt faktiskt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
En av få saker som gnagarna gjort som jag faktiskt tycker är lite underhållande.Lee Harvey Oswald skrev:Rykande heta senaste nytt.....eller...Bagger skrev:Pinsamma gnaget.
Det där var väl för 3-4 år sedan?
Lite roligt faktiskt
Avgå Jocke.
- Jim Morrison

Arga!!!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.

Jag vet inte om det bara är jag som reagerar starkt på den här bilden, men det ser ju rent av för jävligt ut. Gänget som fotograferas med Karikari är uppenbarligen nazister, och hur dom kan stå där och le med en mörkhyad person får mig att vilja kräkas. Det är så fruktansvärt jävla respektlöst mot Karikari att ställa honom bakom den där banderollen och fotograferas.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Sen när är man nazist för att man använder sig av uttrycket "Über Alles" som jag antar du syftar på?
Bara i Sverige...
(om du nu är seriös vet jag inte)
Bara i Sverige...
Jag tycker inte det skickar några bra signaler. Det finns en anledning till att Tyskland bytte nationalsång, just pga att den var så starkt förknippad med hat och nazism.-daniel- skrev:Sen när är man nazist för att man använder sig av uttrycket "Über Alles" som jag antar du syftar på?
Bara i Sverige...
Det ser bara dåligt ut tycker jag. Varför skulle man om man inte vore nazist använda sig av det uttrycket på en banderoll? Jag förstår inte bara hur dom tänker om dom inte är nazister, det är allt.