Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
Min första DIF Hockey-premiär på plats. Hade givetvis drömt om att det skulle vara Elitserien, men...
Utöver mitt förakt till klackmänniskorna och diverse sångval säger jag en sak: Alexander Wennberg.
Hände alltid något när han var i anfallszon.
Utöver mitt förakt till klackmänniskorna och diverse sångval säger jag en sak: Alexander Wennberg.
Hände alltid något när han var i anfallszon.
Säg den glädje som varar
Kan man se repris på denna match någonstans? har viaplay men hittar inget där tyvärr
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
SweTV.orgBaggso skrev:Kan man se repris på denna match någonstans? har viaplay men hittar inget där tyvärr
Expert.
Registreringen är stängd, du råkar inte ha en invite till övers?SirDIFalot skrev:SweTV.orgBaggso skrev:Kan man se repris på denna match någonstans? har viaplay men hittar inget där tyvärr
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
Du må vara Djurgårdare, men du är en tönt.DIF_Soldier skrev:Utöver mitt förakt till klackmänniskorna och diverse sångval säger jag en sak: Alexander Wennberg.
Du kan ju sitta och klappa i händerna med ihopvikta pappersark som en brynäsare om du vill, men snacka inte skit om klacken.
- minalman
Satt och funderade på 2-3-målet och den tillbakadragna mållinjen. Förra året hade det faktiskt inte kunnat gå att göra ett sådant mål. Man hamnade bakom mål då. Undrar om någon snabb ytterforward tränar in detta, att det är lättare att runda backen och gå på mål i år?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- DIF_Soldier
Jag föredrar att dunka handflatorna rosenröda och gapa halsen ur mig som vanligt, tack.Millwall skrev:Du må vara Djurgårdare, men du är en tönt.DIF_Soldier skrev:Utöver mitt förakt till klackmänniskorna och diverse sångval säger jag en sak: Alexander Wennberg.
Du kan ju sitta och klappa i händerna med ihopvikta pappersark som en brynäsare om du vill, men snacka inte skit om klacken.
Klacken ska snackas skit om när den gör nåt skitdåligt. Så är det bara. Ingen jävel är helig.
Säg den glädje som varar
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Har nu även sett matchen via Viasat. Ville närgranska Brembergs premiärmål, Honkens pärla och Pickards blunder som jag såg live i torsdags. Viasats sändningar är det verkligen hög klass på, en positiv sak med att lira i Allsvenskan. Alla pratar om det grymma publiktrycket. Vi som var där tyckte det var bra, helt ok, men vi vet också att vi kan bättre. "Slutspelsstämning på Hovet" stod det i tidningarna. Grattis Allsvenskan - det är vi som är Djurgården!