Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
JohanPez
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av JohanPez »

Viktory skrev:
JohanPez skrev:
Struten skrev:
David1891 skrev:Bara hoppas att UCS och Fabriken känner som JK och vill satsa och hjälpa till! De behövs
Snackade med en bekant i fredags som är med i Fabriken och han sade att dem kommer inte att stödja hockeyn.
Precis, FBR har ju gått ut offentligt och sagt att det inte blir några tifon i hockeyn kommande säsong.
Eh, var då?

Vi får se hur det blir med allting runt tifon och så. Det blir i alla fall svårt till premiären på grund av derbyt bara några dagar senare där killarna kommer vara tvungna att jobba dygnet runt i princip för att bli klara.
Har letat som en tok på JKs hemsida, Svenska fans och alla DIF-relaterade twitterkonton jag följer men jag hittar inte, jag vet dock säkert att jag läst att man inte skulle genomföra några tifon kommande säsong men om det inte stämmer är det ju givetvis hur bra som helst.
Användarvisningsbild
Jepe

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Jepe »

JohanPez skrev:
Viktory skrev:
JohanPez skrev:
Struten skrev:
David1891 skrev:Bara hoppas att UCS och Fabriken känner som JK och vill satsa och hjälpa till! De behövs
Snackade med en bekant i fredags som är med i Fabriken och han sade att dem kommer inte att stödja hockeyn.
Precis, FBR har ju gått ut offentligt och sagt att det inte blir några tifon i hockeyn kommande säsong.
Eh, var då?

Vi får se hur det blir med allting runt tifon och så. Det blir i alla fall svårt till premiären på grund av derbyt bara några dagar senare där killarna kommer vara tvungna att jobba dygnet runt i princip för att bli klara.
Har letat som en tok på JKs hemsida, Svenska fans och alla DIF-relaterade twitterkonton jag följer men jag hittar inte, jag vet dock säkert att jag läst att man inte skulle genomföra några tifon kommande säsong men om det inte stämmer är det ju givetvis hur bra som helst.
Tror du tänker på avslutningen förra säsongen. Inget inför denna än så länge....
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
JohanPez

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av JohanPez »

Jepe skrev:
JohanPez skrev:
Viktory skrev:
JohanPez skrev:
Struten skrev: Snackade med en bekant i fredags som är med i Fabriken och han sade att dem kommer inte att stödja hockeyn.
Eh, var då?

Tror du tänker på avslutningen förra säsongen. Inget inför denna än så länge....
Det var nyligen som det informerades, men som sagt. Är det felaktigt är jag den första att jubla.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Leifby: Publiken på Hovet i går – den bästa i Sverige

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a ... 5438546.ab
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Varför envisas spånskallarna i klacken med att gapa "Sittplats ställ er upp" och sedan stå där och glo när sittplats för femte gången krampaktigt och motvilligt lyder denna lilla skara av otajmade tonåringar?

Ett tips - om sittplats reser sig; ha nåt att komma med för helvete. Och INTE "Gnagarsvin"-grejen. Käften. Den är såå jävla tröttsam. AIK spelar inte ens i matchen. Det luktar komplex. Jag blir trött. Sluta.
Kör Ole ole ola eller vad fan som helst, men inte den.

I övrigt - bra jävla drag. Jag fullkomligt älskar "Det hörs ett rop". En av de mäktigaste vi har i nuläget.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Tyvärr lär vi aldrig få stopp på "Sittplats ställ er upp" :(
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

DIFanatics som drog igång "den som inte hoppar" efter slutsignal återigen...
DIF!
Användarvisningsbild
David1891

Sv: Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av David1891 »

Daniel942 skrev:DIFanatics som drog igång "den som inte hoppar" efter slutsignal återigen...
Pojkarna där har absolut noll känsla för låtval eller något annat. Detsamma gäller grisfot och gänget. Drar igång Challe Berglunds järnkaminer hela jävla tiden....
Senast redigerad av David1891 den 2012-09-14 20:57:34, redigerad totalt 2 gång.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Daniel942 skrev:DIFanatics som drog igång "den som inte hoppar" efter slutsignal återigen...
Ska personligen ta ett allvarligt snack med dem.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Så jävla trist när muppar som dom förstår våra tyngsta ramsor på det sättet dom gör.
Expert.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Jag kan säga såhär, jag började gå på matcher i oktober. En kompis var med i DIFanatics, frågade om jag ville vara med. Jag gick med så jag hade några att gå med. Sen blev det problem och så, då gick tre av oss ur och DIFanatics stängdes ner eller hur man ska säga.
Jag stod inte så långt ifrån de som drog igång "De som inte hoppar" och jag kan säga att det inte var någon som varit i DIFanatics. Däremot var det 5personer som stod framför två som varit i DIFanatics, de drog igång en jävla massa skit.
Så ni kan ju sluta säga att det är DIFanatics som drar igång skit då DIFanatics inte finns och de flesta, om inte alla, som var i DIFanatics har lugnat ner sig.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Värst var ju ändå stjärnskotten som körde "sittplats ställ er upp" för att sedan dra igång "allmänna idrottsklubben horungar". Hur i helvete tänkte man där egentligen?

Sen vart det ju ett fantastiskt bra drag igår när de flesta på sittplats hängde med på "den som inte hoppar", men tyvärr så leder det väl bara till att dessa nötter som envisas med att dra igång den två gånger per period får vatten på sin kvarn. Det är för mig ofattbart hur man kan ha så jävla dålig känsla när det gäller val av ramsor.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Axel_K skrev:
Jag kan säga såhär, jag började gå på matcher i oktober. En kompis var med i DIFanatics, frågade om jag ville vara med. Jag gick med så jag hade några att gå med. Sen blev det problem och så, då gick tre av oss ur och DIFanatics stängdes ner eller hur man ska säga.
Jag stod inte så långt ifrån de som drog igång "De som inte hoppar" och jag kan säga att det inte var någon som varit i DIFanatics. Däremot var det 5personer som stod framför två som varit i DIFanatics, de drog igång en jävla massa skit.
Så ni kan ju sluta säga att det är DIFanatics som drar igång skit då DIFanatics inte finns och de flesta, om inte alla, som var i DIFanatics har lugnat ner sig.
Vilket sammanträffande....
DIF!
inloss

Inlägg av inloss »

Edin skrev:Värst var ju ändå stjärnskotten som körde "sittplats ställ er upp" för att sedan dra igång "allmänna idrottsklubben horungar". Hur i helvete tänkte man där egentligen?
Vart på ett ungefär i klacken kom den ifrån?
"Whatever you want"
Manijock

Inlägg av Manijock »

Edin skrev:Värst var ju ändå stjärnskotten som körde "sittplats ställ er upp" för att sedan dra igång "allmänna idrottsklubben horungar". Hur i helvete tänkte man där egentligen?
Riktiga jävla intelligensreserver, tack att fler än jag noterade denna fadäs. Får ju skämmas!
Skriv svar